eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywna dost. analizatorów jakości sieci energetycznej w celu budowy systemu inteligentnych usług kampusowych - urządzenia w ramach usługi "Inteligentne Gniazdka Elektryczne" (Projekt Pionier-Lab)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dost. analizatorów jakości sieci energetycznej w celu budowy systemu inteligentnych usług kampusowych - urządzenia w ramach usługi „Inteligentne Gniazdka Elektryczne” (Projekt Pionier-Lab)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/778002

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dost. analizatorów jakości sieci energetycznej w celu budowy systemu inteligentnych usług kampusowych - urządzenia w ramach usługi „Inteligentne Gniazdka Elektryczne” (Projekt Pionier-Lab)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9412c34f-051a-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie prowadzone jest w związku z realizacją prac w ramach projektu pn. „PIONIER-LAB - Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemami Innowacji”, nr umowy projektowej: POIR.04.02.00-30-A005/16-00. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/138/022/D/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218628,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa analizatorów jakości sieci energetycznej w celu budowy systemu inteligentnych usług kampusowych - urządzenia w ramach usługi „Inteligentne Gniazdka Elektryczne” w związku z realizacją Projektu Pionier-Lab - Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemami Innowacji, Smart Kampus
Jako Laboratorium Smart City (dalej zwanych również asortymentem), w związku z realizacją projektu PIONIER-LAB - Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemami Innowacji, Smart Kampus jako Laboratorium Smart City.
2. Część nr 1 obejmuje dostawę 21 sztuk analizatorów jakości zasilania, zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach, kompletny i sprawny technicznie. Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć przedmiot zamówienia oryginalnie zapakowany, nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy po wyprodukowaniu.
4. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanału dystrybucyjnego producenta niewyłączającego dystrybucji na rynek polski i zapewniającego realizację uprawnień gwarancyjnych.
6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ). Ewentualne licencje będą udzielone w ramach wynagrodzenia wykonawcy, bez ograniczenia czasowego i terytorialnego.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z kompletnym wyposażeniem niezbędnym do jego prawidłowego uruchomienia i użytkowania.
8. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
9. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości i zobowiązany jest do wykonywania świadczeń z niej wynikających. Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone we wzorze umowy.
10. Zamawiający przewiduje, że zamówienie będzie realizowane sukcesywnie. Zamawiający przewiduje również możliwość realizacji zamówienia w ramach jednej dostawy.
11. Podane w SWZ ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, tzn. Zamawiający nie ma obowiązku wyczerpania w okresie obowiązywania umowy swymi zapotrzebowaniami wskazanych ilości asortymentu wskazanych oraz kwoty łącznego wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie, jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do nabycia asortymentu objętego przedmiotem zamówienia o wartości równej co najmniej 65% maksymalnej wartości umowy zawartej z wykonawcą, tj. min. 14 sztuk analizatorów.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
13. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
14. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
16. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie w tabeli zawartej w formularzu oferty wymaganych informacji umożliwiających identyfikację zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Informacja zawarta w tabeli stanowi stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów w tabeli zawartej w formularzu oferty.
17. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

38550000-5 - Liczniki

4.5.5.) Wartość części: 205666,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa analizatorów jakości sieci energetycznej w celu budowy systemu inteligentnych usług kampusowych - urządzenia w ramach usługi „Inteligentne Gniazdka Elektryczne” w związku z realizacją Projektu Pionier-Lab - Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemami Innowacji, Smart Kampus Jako Laboratorium Smart City (dalej zwanych również asortymentem), w związku z realizacją projektu PIONIER-LAB - Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemami Innowacji, Smart Kampus jako Laboratorium Smart City.
2. Przedmiot w części nr 2 obejmuje dostawę 21 kompletów przekładników, (każdy komplet po 3 sztuki), zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach, kompletny i sprawny technicznie. Przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć przedmiot zamówienia oryginalnie zapakowany, nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy po wyprodukowaniu.
4. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanału dystrybucyjnego producenta niewyłączającego dystrybucji na rynek polski i zapewniającego realizację uprawnień gwarancyjnych.
6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz ewentualnym oprogramowaniem towarzyszącym niezbędnym do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ). Ewentualne licencje
będą udzielone w ramach wynagrodzenia wykonawcy, bez ograniczenia czasowego i terytorialnego.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z kompletnym wyposażeniem niezbędnym do jego prawidłowego uruchomienia i użytkowania.
8. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
9. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości i zobowiązany jest do wykonywania świadczeń z niej wynikających. Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone we wzorze umowy.
10. Zamawiający przewiduje, że zamówienie będzie realizowane sukcesywnie. Zamawiający przewiduje również możliwość realizacji zamówienia w ramach jednej dostawy.
11. Podane w SWZ ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, tzn. Zamawiający nie ma obowiązku wyczerpania w okresie obowiązywania umowy swymi zapotrzebowaniami wskazanych ilości asortymentu wskazanych oraz kwoty łącznego wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie, jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do nabycia asortymentu objętego przedmiotem
zamówienia o wartości równej co najmniej 65% maksymalnej wartości umowy zawartej z wykonawcą, tj. min. 14 kompletów przekładników.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
13. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
14. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
16. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie w tabeli zawartej w formularzu oferty wymaganych informacji umożliwiających identyfikację zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Informacja zawarta w tabeli stanowi stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. Wykonawca
zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych produktów w tabeli zawartej w formularzu oferty.
17. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

38550000-5 - Liczniki

4.5.5.) Wartość części: 12961,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180562,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180562,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180562,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energy Plus Marzena Bryza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363874083

7.3.3) Ulica: Rdestowa 144a/5

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-577

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180562,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42102,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42102,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42102,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energy Plus Marzena Bryza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363874083

7.3.3) Ulica: ul. Rdestowa 144A/5

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-577

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42102,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.