Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00271349/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług cateringowych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050259294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 50
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@cuslapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslapy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11239441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług cateringowych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83c62959-ce40-4da2-a48d-dc9d405f97a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045790/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu ”Sukces w działaniu - reintegracja społeczno - zawodowa mieszkańców Łap"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach Priorytetu: VIII Fundusze na rzecz edukacji i włączenia społecznego, Działanie: 8.3 Zwiększenie aktywności społeczno- zawodowej, nr wniosku o dofinansowanie FEPD.08.03-IZ.00-0001/24, w ramach naboru nr FEPD.08.03-IZ.00-002/24,:2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.26.34.2025.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40497,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w ramach projektu ” Sukces w działaniu - reintegracja społeczno - zawodowa mieszkańców Łap” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu: Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach Priorytetu: VIII Fundusze na rzecz edukacji i włączenia społecznego, Działanie: 8.3 Zwiększenie aktywności społeczno- zawodowej, nr wniosku o dofinansowanie FEPD.08.03-IZ.00-0001/24, w ramach naboru nr FEPD.08.03-IZ.00-002/24, podczas realizacji działań w zakresie aktywizacji społecznej oraz zawodowej na spotkaniach z trenerami i specjalistami.
2. W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego na wskazane spotkanie, zgodnie z formularzem zapotrzebowania na usługi cateringowe.
3. Spotkania, na które dostarczany będzie catering, mogą odbywać się w siedzibach Zamawiającego tj. przy ul. Leśnikowskiej 54, ul. Głównej 50 lub w innych lokalizacjach na terenie Łap wskazanych przez Zamawiającego.
4. Świadczenie usług cateringowych przez Wykonawcę obejmować będzie zapewnienie:
a) przerw kawowych
b) lunchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawnePodstawą prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wszczął postępowanie w dniu 10.06.2025 r. zamieszczając stosowne Ogłoszenie oraz SWZ wraz z załącznikami na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1123944. Termin składania ofert wyznaczono na dzień 18.06.20025 r. do godziny 08.00. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 – była niezgodna z przepisami ustawy.
Zamawiający wymagał, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp (Rozdział XIII pkt 10 SWZ) aby oferta w postępowaniu została złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym, obowiązkiem Zamawiającego stało się sprawdzenie prawidłowości złożonego przez Wykonawcę podpisu. W wyniku przeprowadzenia weryfikacji Zamawiający winien ustalić dane autora (co pozwoli zweryfikować czy ofertę podpisała uprawniona osoba), datę złożenia podpisu, a także czy treść dokumentu była zmieniana po złożeniu podpisu przez autora.
Na etapie badania i oceny ofert przeprowadzono weryfikację podpisów na złożonej ofercie i stwierdzono brak możliwości zweryfikowania podpisu w ofercie złożonej przez "Pizza park" s.c Edyta Stypułkowska, Anita Stypułkowska-Młynarczuk 18-100 Łapy, Nowy Rynek 15.
Oferta – Załącznik nr 3 do SWZ - została złożona w formacie pdf, w postaci elektronicznej (skan podpisanej odręcznie oferty). Zamawiający poddał przesłany plik weryfikacji, w celu ustalenia, czy oferta została podpisana zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Pzp tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Weryfikacja oferty pod kątem prawidłowości złożonego podpisu przebiegła negatywnie.
Negatywny wynik weryfikacji podpisu oznacza, że oferta została złożona w postaci elektronicznej, ale nie została opatrzona podpisem wymaganym przepisami ustawy Pzp, co spowodowało konieczność odrzucenia oferty wykonawcy, jako niezgodnej z ustawą.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez "Pizza park" s.c Edyta Stypułkowska, Anita Stypułkowska-Młynarczuk.
W związku z tym, iż w postępowaniu nie wpłynęły inne oferty Zamawiający unieważnił postepowanie na podstawie art.255 ust. 2 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43739,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43739,52 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych, przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Otyniu
- Świadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia chorych w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji w siedzibie MNK w Sukiennicach Międzynarodowej Konferencji Naukowej
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów "Centrum Usług Społecznych w Śremie w 2026 roku"
- Organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnej 5 - dniowej półkolonii zimowej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat, dla których organizatorem...
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego we Wrocławiu
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





