eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sandomierz oraz jednostek organizacyjnych"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sandomierz oraz jednostek organizacyjnych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 15) 815-41-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sandomierz oraz jednostek organizacyjnych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7f233dd-ec8a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285303

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013741/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sandomierz i jej jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220399/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.13.2022.MZI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 720000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zmówienia są usługi polegające na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu Gminy Sandomierz i jej jednostek organizacyjnych.
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sandomierz i jej jednostek organizacyjnych obejmuje:
Bieżącą obsługę bankową:
a) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego w złotych polskich dla budżetu Gminy
b) otwarcie i prowadzenie podstawowych rachunków w złotych polskich dla gminnych jednostek organizacyjnych,
c) innych rachunków budżetu Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. takich jak: rachunek dochodów, rachunek wydatków, rachunki otwarte na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych środkami UE, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunek wadiów, rachunek opłaty skarbowej, rachunek czynszów lokali mieszkalnych, rachunek czynszów lokali użytkowych, rachunek odpadów komunalnych i innych wynikających z przepisów prawa;
• Gmina posiada aktualnie otwartych 96 rachunków bankowych.
• Średnia ilość przelewów w banku prowadzącym obsługę wynosi 4. 685 szt. miesięcznie
• Średnia ilość przelewów w miesiącu do innych banków wynosi 5. 540 szt.
• Średnia łączna wartość wpłat gotówkowych na rachunki wynosi 750.000,00 zł miesięcznie
• Średnia łączna wartość wypłat gotówkowych z rachunków wynosi 189.000,00 zł miesięcznie
• Średnia ilość realizowanych czeków w miesiącu wynosi 52 szt.
W skład jednostek organizacyjnych Gminy Sandomierz wchodzą:
Urząd Miejski w Sandomierzu, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu, Miejska Biblioteka Publiczna w Sandomierzu, Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu, Centrum Usług Wspólnych w Sandomierzu, Targowiska Miejskie - Zakład Budżetowy w Sandomierzu
Przedszkole Samorządowe nr 1 , Przedszkole Samorządowe nr 3 Przedszkole Samorządowe nr 5, Przedszkole Samorządowe nr 6, Przedszkole Samorządowe nr 7, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika ,Szkoła Podstawowa nr 2 im. Króla Kazimierza Wielkiego, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Armii Krajowej , Szkoła Podstawowa nr 4 im. Jarosława Iwaszkiewicza , Środowiskowy Dom Samopomocy w Sandomierzu, Sandomierskie Centrum Kultury, Świetlica Środowiskowa w Sandomierzu,Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym nr 5 w Sandomierzu
Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym nr 6 w Sandomierzu,Placówka Wsparcia Dziennego „Przystanek Błonie” w Sandomierzu
d) umożliwienie zamawiającemu podglądu na wszystkie swoje uruchomione rachunki bankowe oraz jednostek organizacyjnych wskazanych przez zamawiającego,
e) otwarcie rachunków bankowych Gminy Sandomierz, Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej,
f) otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego,
g) W przypadku zwiększenia liczby rachunków bankowych Gminy, cena wzrośnie o koszt prowadzenia nowego rachunku a obsługa bankowa będzie zgodna ze złożoną ofertą i zawartą umową,
h) Zamknięcie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy będzie dokonywane przez Wykonawcę na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego,
i) realizację poleceń przelewu drogą elektroniczną i papierowych,
j) przyjmowanie wpłat gotówkowych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i dokonywanie wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione,
k) wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi,
l) świadczenie usług bankowości elektronicznej,
m) tworzenie lokat terminowych na wniosek zamawiającego, w dniu złożenia wniosku,
n) obsługa kasowa, a w szczególności wypłaty gotówki na podstawie czeku, list wypłat dostarczonych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne. Prowadzenie punktu obsługi kasowej na terenie Gminy Sandomierz lub uruchomienie go Wykonawca zapewni nie później niż od dnia 1 sierpnia 2022 r.,
o) wykonywanie czynności związanych z obsługą masowych płatności - system wirtualnych rachunków kontrahenckich,
p) dokonanie „wyzerowania” rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy.
2. Oprocentowanie środków na rachunkach:
Oprocentowanie obejmuje środki zgromadzone na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych.
a) Środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane według zmiennej stawki procentowej WIBID 1M z poprzedniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc obowiązywania plus marża banku podana
w ofercie.
b) Odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca, a następnie przekazywane na wskazany rachunek budżetu.
3. Kredyt w rachunku bieżącym:
1. Udzielenie kredytu w rachunku bieżących budżetu gminy na wniosek zamawiającego z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określonego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym ( na 2022 rok kwota 6.000.000,00 zł.).
2. Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec zmianie w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższą lub wyższą wartość kredytu.
4. Pozostałe usługi bankowe:
a) udzielenie poręczeń,
b) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie,
c) nieodpłatne wydawanie na wniosek zamawiającego opinii o wywiązywaniu się zamawiającego z obowiązków wobec banku, oraz innych zaświadczeń, związanych z prowadzoną obsługą bankową, sporządzanie odpisów dokumentów,
d) potwierdzanie stanu sald na rachunkach,
e) możliwość generowania wyciągów bankowych z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji na każdy dzień roboczy,
f) odtwarzanie historii rachunku.
5. Zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych (Informatyczny System Masowych Płatności) umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez zamawiającego. Formatem wykorzystywanym do obsługi masowych płatności jest SIMP. Informatyczny System Płatności Masowych dotyczy następujących rodzajów wpłat, w szczególności z tytułu:
- gospodarowania odpadami komunalnymi;
- podatku od nieruchomości;
- podatku od środków transportu;
- podatku rolnego;
rozpoznawalnych po identyfikatorze konta bankowego oraz identyfikatorze wpłaty i polega na:
a) przeprowadzeniu rozliczeń pieniężnych z tytułu zrealizowanych dyspozycji płatniczych na rachunkach wirtualnych zamawiającego (wpłat gotówkowych, poleceń przelewu;
w tym dokonywanych przy użyciu systemu bankowości elektronicznej, wpłat otrzymywanych z urzędów pocztowych lub innych banków);
b) uznaniu rachunku bieżącego kwotami przetworzonymi płatności masowych w tym samym dniu roboczym, w którym przetwarzane (wpłacone) były płatności masowe;
c) zapisywaniu na rachunku bieżącym sumarycznej kwoty zrealizowanych dyspozycji płatniczych w tym samym dniu roboczym banku, w którym były przetwarzane płatności masowe;
d) generowaniu i przekazywaniu informacji o masowych płatnościach dokonywanych na rzecz zamawiającego (plik wyjściowy) za pomocą bankowości elektronicznej; plik wyjściowy powinien być udostępniany najpóźniej w następnym dniu roboczym banku do godziny 10 rano następującym po dniu przetwarzania płatności masowych;
e) przekazywaniu pełnych informacji w pliku wyjściowym dla zamawiającego o źródle płatności, rodzaju płatności, dacie obciążenia rachunku w innym banku (pod warunkiem korzystania z systemu eliksir i możliwości przekazania takich informacji z banku dłużnika do banku zamawiającego) oraz reklamacjach i dokonanych zwrotach.
6. Realizowanie przelewów krajowych i zagranicznych:
a) dokonywanie przelewów wewnątrz banku, za które wykonawca nie będzie pobierał opłat.
b) dokonywanie przelewów poza bank wykonawcy, za które wykonawca nie będzie pobierał opłat
Realizacja zlecenia płatności wewnątrz banku wykonawcy umowy i poza bank wykonawcy nastąpi w dniu złożenia zlecenia, łącznie z przekazaniem środków do banku beneficjenta. Nie dopuszcza się możliwości przetrzymywania zlecenia w banku, u beneficjenta muszą one zostać uznane w pierwszym możliwym do przeprowadzenia przez bank przelewie.
Zamawiający wymaga aby przelewy dotyczące wynagrodzeń na rachunki osobiste pracowników jednostek organizacyjnych Gminy wewnątrz banku i poza bank realizowane były w dniu złożenia zlecenia, łącznie z przekazaniem środków na rachunek osobisty (wewnątrz banku) lub z przekazaniem środków do banku beneficjenta. Nie dopuszcza się możliwości przetrzymywania zlecenia w banku, u beneficjenta muszą one zostać uznane w pierwszym możliwym do przeprowadzenia przez bank przelewie;
c) w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej zamawiający celem realizacji przelewu w formie papierowej w dniu jego złożenia, dostarczy przelew do banku do godz. 15.00.
d) w przypadku dopuszczenia przez system do zrealizowania transakcji nieautoryzowanych z winy wykonawcy, na wykonawcy ciąży obowiązek pokrycia strat z tytułu dopuszczenia przez system do zrealizowania transakcji nieautoryzowanych.
e) postawienie (udostępnienie) zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek .
Ciąg dalszy sekcja IX - Pozostałe informacje

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 714240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Sandomierzu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000498224

7.3.3) Ulica: ul.Słowackiego 37 b

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 714240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.