Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177394/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00190218/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu skierowana do młodzieży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inflancka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-189
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225422000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.pogorzelska@mazowia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-104483be-7d72-49da-aa87-585a53d1a44e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu skierowana do młodzieży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-104483be-7d72-49da-aa87-585a53d1a44e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040946/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla młodzieży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Mazowsza2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.331-1-17/25.U.WIPFE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113833,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej (zwana dalej „kampanią”) w mediach społecznościowych z udziałem influencera jako ambasadora marki Fundusze Europejskie na Mazowszu skierowanej do młodzieży (średnia szkoła, studenci do 26 roku życia) o charakterze wizerunkowym na temat programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027. Kampania informacyjno-promocyjna będzie prowadzona na portalu społecznościowym – Instagram. Influencer będzie prowadził kampanię na swoim profilu na Instagramie. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania kampanii zgodnie z założeniami przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej „OPZ”), w tym do: 1)opracowania harmonogramu prac dla wszystkich działań prowadzonych na portalu społecznościowym – Instagram w trakcie realizacji kampanii od dnia podpisania umowy do jej zakończenia; 2)przygotowania spójnej koncepcji i kreacji kampanii dla zaplanowanych działań na portalu społecznościowym – Instagram w ramach przedmiotu zamówienia. Kampania powinna w jak najlepszym stopniu umożliwić osiągnięcie zamierzonego celu, opierać się na niestandardowym pomyśle oraz wyróżniać się na tle innych przekazów, a jednocześnie być zauważalna, łatwa do zapamiętania i prosta w odbiorze (opisanej w dziale w VIII. B pkt. 1 i 2); 3)opracowania wszystkich wymaganych elementów identyfikacji wizualnej kampanii na podstawie koncepcji kreatywnej opracowanej przez Wykonawcę na etapie składania ofert, uwzględniającej uwagi i poprawki przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy; 4)zapewnienia ambasadora kampanii w postaci influencera wraz z przygotowaniem koncepcji jego zaangażowania w kampanię tj. uwzględniającej wyznaczone cele i grupę docelową kampanii oraz zrealizowanie materiałów reklamowych z influencerem, 5) zorganizowania konkursu, w który będzie zaangażowany influencer (opisanego w dziale VII); 6)bieżącego monitorowania realizacji poszczególnych części zamówienia, przy czym terminy poszczególnych części składowych kampanii, o których mowa wyżej, będą ustalane przez Wykonawcę w harmonogramie realizacji kampanii i zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego; 7) przekazywania raportu wymaganego w OPZ (opisanego w dziale X), przekazania na nośnikach elektronicznych wszystkich materiałów nagranych w ramach kampanii (w tym archiwizowanie i przekazanie filmów/rolek powstałych w ramach konkursu) oraz przekazania majątkowych praw autorskich, praw pokrewnych i praw zależnych do wszystkich treści powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy bez ograniczeń na wszystkich polach eksploatacji;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185115,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185115,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Reklamowa dsk sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 38PR & Content Communication Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522 26 37 580
7.3.3) Ulica: Niedźwiedzia 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-737
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGENCJA REKLAMOWA DSK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"AGENCJA REKLAMOWA DSK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185115,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę emisji 30-sekundowych spotów filmowych dotyczących programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Helios, Cinema City i Multikino
- Kampania reklamowo-promocyjna z uwzględnieniem komunikacji projektowej w ramach projektu drogą drewna - wśród zabytków architektury drewnianej i dziedzictwa przyrodniczego w Wiśle i Rużomberoku
- "Kreacja, produkcja i emisja spotu radiowego, kompleksowe wykonanie i emisja dwóch spotów filmowych oraz filmu promującego w celu poprawy wizerunku i podniesienia prestiżu zawodów opieki
- Kampania informacyjno-promocyjna Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.