Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00150596/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00152462/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
- 2025/BZP 00159897/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Opatrunki specjalistyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tytusa Chałubińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 88 103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oliwia.blonska@swk.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swk.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cf53d94-b65a-487d-aedf-dbbcc53037261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opatrunki specjalistyczne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cf53d94-b65a-487d-aedf-dbbcc5303726
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150596
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.382.021.2025 OB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 –Opatrunki I1 opatrunek hydroaktywny, oczyszczający ranę 7,5 cm *7,5 cm - 150 szt
2 opatrunek hydroaktywny, oczyszczający ranę Śr. 4 cm, okrągły - 180 szt
3 opatrunek hydroaktywny z żelem, okolice krzyżowe 18 cm *18 cm - 30 szt
4 opatrunek hydroaktywny z żelem, 10 cm *10 cm - 30 szt
5 opatrunek hydrokoloidowy 5 cm *5 cm - 200 szt
6 opatrunek hydrokoloidowy 10 cm *10 cm - 200 szt
7 opatrunek hydrokoloidowy okolice krzyżowe 18 cm *12 cm - 20 szt
8 opatrunek barierowy z maścią, zawierający srebro 5 cm *5 cm - 50 szt
9 opatrunek barierowy z maścią, zawierający srebro 10 cm *10 cm - 200 szt
10 opatrunek z siatki bawełnianej o dużych oczkach. 7,5 cm *10 cm - 100 szt
11 opatrunek z siatki bawełnianej o dużych oczkach. 10 cm *20 cm - 150 szt
12 kompres wysokochłonny 10 cm *10 cm - 300 szt
13 kompres wysokochłonny 10 cm *20 cm - 500 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 15199,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 – opatrunki II1 opatrunek wysokochłonny 10 cm *10 cm - 300 szt
2 opatrunek wysokochłonny 15 cm *20 cm - 50 szt
3 opatrunek wysokochłonny 40 cm *5 cm - 150 szt
4 opatrunek wysokochłonny 10 cm *10 cm - 50 szt
5 opatrunek wysokochłonny 15 cm *20 cm - 50 szt
6 opatrunek wysokochłonny ze srebrem 10 cm *12 cm - 130 szt
7 opatrunek wysokochłonny ze srebrem 15 cm *20 cm - 50 szt
8 opatrunek wysokochłonny 10 cm *12 cm - 30 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 18401,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3– opatrunki III1 opatrunek z jonami srebra 12,5 cm *12,5 cm - 160 szt
2 opatrunek z jonami srebra 12,5 cm *12,5 cm - 200 szt
3 opatrunek z jonami srebra 15 cm *20 cm - 60 szt
4 opatrunek z jonami srebra 12,5 cm *12,5 cm - 200 szt
5 opatrunek żelujący 15 cm *15 cm - 30 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 30476,5 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4– opatrunki IV1 opatrunek hydrowłóknisty 10 cm *10 cm - 300 szt
2 opatrunek hydrowłóknisty 15 cm *15 cm - 200 szt
3 opatrunek piankowy 10 cm *10 cm - 100 szt
4 opatrunek piankowy 10 cm *10 cm - 100 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 16457 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 5– opatrunki V1 opatrunek parafinowy z chlorheksydyną 15 cm *20 cm - 1800 szt
2 opatrunek parafinowy z chlorheksydyną 10 cm *10 cm - 1000 szt
3 opatrunek parafinowy z chlorheksydyną 5 cm *5 cm - 300 szt
4 opatrunek gazowy z parafiną 10 cm *10 cm - 200 szt
5 opatrunek gazowy z parafiną 10 cm *40 cm - 100 szt
6 opatrunek hydrożelowy 15,0 g - 500 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 26554,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 6 –OPATRUNEK VI1 Sterylne, hypoalergiczne przylepne paski do bezurazowego zamykania ran, wzmocnione nitkami jedwabnymi, wodoodporny klej – komplet a'5 pasków 3mm x 75-76mm - 700 kpl.
2 Sterylne, hypoalergiczne przylepne paski do bezurazowego zamykania ran, wzmocnione nitkami jedwabnymi, wodoodporny klej – komplet a'3 paski 6mm x 75-76mm - 700 kpl.
3 Włókninowy opatrunek wyspowy z włókniny poliestrowej, rozciągliwy, oddychający, sterylny, rozm. wkładki chłonnej: 2,8cm x 3,8cm; z wodoodpornym klejem akrylowym, równomiernie naniesionym na całej powierzchni, bez lateksu, kauczuku i tlenku cynku 5cm x 7,2 cm - 12000 szt.
4 Włókninowy opatrunek wyspowy z włókniny poliestrowej, rozciągliwy, oddychający, sterylny, rozm. wkładki chłonnej: 5cm x 5,5cm, z wodoodpornym klejem akrylowym, równomiernie naniesionym na całej powierzchni, bez lateksu, kauczuku i tlenku cynku 10cm x 10cm - 5000 szt.
5 Włókninowy opatrunek wyspowy z włókniny poliestrowej, rozciągliwy, oddychający, sterylny, rozm. wkładki chłonnej: 5cm x 10,5cm, z wodoodpornym klejem akrylowym, równomiernie naniesionym na całej powierzchni, bez lateksu, kauczuku i tlenku cynku 10cm x 15cm - 3000 szt.
6 Włókninowy opatrunek wyspowy z włókniny poliestrowej, rozciągliwy, oddychający, sterylny, rozm. wkładki chłonnej: 5cm x15,5cm, z wodoodpornym klejem akrylowym, równomiernie naniesionym na całej powierzchni, bez lateksu, kauczuku i tlenku cynku 10cm x 20cm - 2500 szt.
7 Włókninowy opatrunek wyspowy z włókniny poliestrowej, rozciągliwy, oddychający, sterylny, rozm. wkładki chłonnej: 5cm x20,5cm, z wodoodpornym klejem akrylowym, równomiernie naniesionym na całej powierzchni, bez lateksu, kauczuku i tlenku cynku 10cm x 25cm - 2500 szt.
8 Włókninowy opatrunek wyspowy z włókniny poliestrowej, rozciągliwy, oddychający, sterylny, rozm. wkładki chłonnej: 5cm x20,5cm, z wodoodpornym klejem akrylowym, równomiernie naniesionym na całej powierzchni, bez lateksu, kauczuku i tlenku cynku 10cm x 35cm - 500 Szt.
9 Bakteriobójczy opatrunek do mocowania cewników centralnych z hydrożelem zawierającym 2 % glukonian chlorheksydyny 8,5cm x 11,5cm - 1700 Szt.
10 Bakteriobójczy opatrunek do mocowania cewników centralnych z hydrożelem zawierającym 2 % glukonian chlorheksydyny 7cm x 8,5cm - 300 Szt.
11 Opatrunek sterylny wykonany z miękkiej włókniny do mocowania kaniul 5,1-5,2cm x 7,6 cm - 160 000 Szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 182713,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17477,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17477,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17477,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471042226
7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17477,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20035,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20035,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOSET PROFI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368425042
7.3.3) Ulica: Szymanów 9E
7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria
7.3.5) Kod pocztowy: 05-532
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20035,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33415,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33415,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33415,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050832291
7.3.3) Ulica: Okopowa 58/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-042
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MÖLNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33415,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17838,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17838,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17838,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384767215
7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łodź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17838,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26498,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26498,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26498,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith & Nephew Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015890798
7.3.3) Ulica: Osmańska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26498,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180412,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180412,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180412,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solventum Poland Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522468822
7.3.3) Ulica: Kwidzyńska 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-416
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180412,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Frezowanie oraz karczowanie pni na terenie działania RDW w Stargardzie
- Remont budynku warsztatowego nr 58 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej w Kołobrzegu.
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ciągu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Kościuszki, w ciągu DW 147 m. Gostomin
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Usługi serwisu pogwarancyjnego inst. klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i klimatyzatorów oraz przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Koszalinie i w podległych Inspektoratach - 2 części
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa opatrunków, kompresów, folii chirurgicznych, emolientów i proszków hemostatycznych w okresie 24 miesięcy dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie S. z o.o.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz innych wyrobów medycznych do pielęgnacji skóry z podziałem na pakiety.
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie"
- LA.261.27.2025 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.