Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00256259/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Górniczej KOMAG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000022473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pszczyńska 37
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-101
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@komag.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce76d1e4-b7f0-48f3-a47a-300bac82f8861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce76d1e4-b7f0-48f3-a47a-300bac82f886
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-94/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie rocznej subskrypcji (15.07.2025 - 14.07.2026) Autodesk Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In (odnowienie subskrypcji dla 40 użytkowników ze zniżką w ramach przejścia z subskrypcji dla wielu użytkowników na subskrypcję dla jednego użytkownika), wraz ze wsparciem technicznym, w zakres którego wchodzą:
- wdrożenie nowych wersji oprogramowania (minimalne warunki):
• migracja profili CAD, szablonów i formatów rysunkowych (A4 do A0) zgodnie w wymaganiami Instytutu**
• wsparcie w zakresie migracji i archiwizacji baz danych z AutodeskVault Basic 2020***
• przeprowadzenie minimum jednego szkolenia w terminie ustalonym z Zamawiającym przedstawiającego nowe funkcje oprogramowania (min.2 godziny),
- wykonawca musi być autoryzowanym Partnerem Autodesk dla sprzedaży i wsparcia technicznego produktu PD&M Collection. Partnerstwo zostanie zweryfikowane za pomocą strony internetowej producenta https://www.autodesk.pl/resellers/locate-a-reseller.
-wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia pomocy technicznej w okresie trwania subskrypcji, które udzielane będzie telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez pulpit zdalny z reakcją na zgłoszenie w ciągu jednego dnia roboczego. Preferowany jest dostęp do wszystkich powyższych podanych sposobów pomocy.
- utrzymania i zapewnienie stałego, nieprzerwanego dostępu do oprogramowania w okresie trwania niniejszej umowy
- zapewnienie dostępu do aktualizacji nowych wersji oprogramowania
Wsparcie techniczne w języku polskim.
** ITG KOMAG wykorzystuje obecnie szablony w aplikacjach Inventor 2020 oraz Mechnical 2020
*** AutodeskVault Basic 2020 zainstalowany na serwerze z MS Windows Server Standard 2016, MS SQL Server 2017.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171954,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175877,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171954,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oferta nr 2 P.A. NOVA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310200417
7.3.3) Ulica: ul. Górnych Wałów 42
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171954 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-15 do 2026-07-14INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 ul. Syriusza 30 - uzupełnienie infrastruktury obiektów sportowych - modernizacja oświetlenia bieżni - w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Gliwicach przy ul. Generała Władysława Sikorskiego 132
- Budowa urządzeń sprawnościowych wraz z zagospodarowaniem i ogrodzeniem fragmentu terenu w ZSO14 w Gliwicach
- Remont Sali Rady Dziekańskiej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: DZPZ.284.40.2025.MW
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką budynku gospodarczego usytuowanego przy ul. P. Gojawiczyńskiej 8 w Gliwicach
- 41-P-25 Dostawa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji, cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość działania w Gminie Lipnica Murowana
- Wykonanie Platformy Wydawniczej IM PAN wraz z funkcją sklepu dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Siekierczyn
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń sieciowych oraz zabezpieczających sieć
- Usługa odnowienia 12-miesięcznej subskrypcji systemu (klasy EDR) ochrony stacji i serwerów - Cybereason wraz z modułem Digital Forensics and Incident Response (DFIR) ...
- Zapewnienie dostępu do nowych wersji programu Simple.ERP oraz realizacja opieki serwisowej w zakresie eksploatacji produktu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.