Og³oszenie z dnia 2021-11-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00292692/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00297319/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
- 2022/BZP 00010757/01 - Wynik z dnia 2022-01-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO ORZESZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257653
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¶w. Wawrzyñca 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Orzesze
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 323248819
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@orzesze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.orzesze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych na 2022 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba444192-4dfe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00284858
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007975/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 Us³ugi pocztowe na 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.orzesze.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.orzesze.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Systemu e-ZP)– zobowi±zany jest zapoznaæ siê z regulaminem korzystania z systemu FINN e-Zamówienia Publiczne - dostêpnymi pod adresem https://e-zp.orzesze.pl. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z systemu e-ZP–wskazane s± na stronie internetowej systemu e-ZP - pod adresem https://e-zp.orzesze.pl Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem systemu e-ZP oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty, zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu FINN e-Zamówienia Publiczne.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu FINN e-Zamówienia Publiczne, dostêpnym pod adresem https://e-zp.orzesze.pl.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP. (…)
4. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
4.1. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
4.2. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
4.3. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
5. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
5.1. sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
5.2. zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
5.3. system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
6. Z³o¿enie oferty/oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty dodatkowej poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. (…)
7. Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemy za pomoc± zewnêtrznych narzêdzi do podpisu (kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub profilu zaufanego) lub po do³±czeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego. (…)
8. Oferty/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty dodatkowej, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe 16 ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP (…), przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (…), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.(…)
9. Maksymalny rozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty dodatkowej oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
10. (…)W zakresie dotycz±cym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿ona przez Wykonawcê za pomoc± Systemu e-ZP oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a mo¿liwo¶æ jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiaj±cego mo¿liwa jest po up³ywie terminu sk³adania ofert;
11. (…)Za³±czniki do formularza komunikacji musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym KRI (ROZPORZ¡DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych).
Szczegó³owy opis wymagañ znajduje siê w SWZ w rozdziale XIII.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Orzesze z siedzib± w Orzeszu, ul. ¦w. Wawrzyñca 21, e-mail: um@orzesze.pl.
2. W Urzêdzie Miejskim Orzesze zosta³ powo³any Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ telefonuj±c pod numer: 784-690-446 w godzinach pracy UM Orzesze, b±d¼ pisz±c na adres mailowy: iod@orzesze.pl.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu dope³nienia obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± te podmioty, którym mamy obowi±zek przekazywania danych na gruncie obowi±zuj±cych przepisów prawa b±d¼ wynikaj±cy z zawartych umów.
5. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani organizacji miêdzynarodowych.
6. Pañstwa dane osobowe bêd± przez UM Orzesze przetwarzane przez okres okre¶lony w przepisach dot. obowi±zku archiwizowania dokumentacji.
7. Maj± Pañstwo prawo:
a) do dostêpu do swoich danych osobowych - Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pañstwa wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania dostêpu do danych, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
b) do poprawiania swoich danych osobowych,
c) prawo do ¿±dania od UM Orzesze ograniczenia przetwarzania danych - wyst±pienie z tym ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Je¿eli uznaj± Pañstwo, ¿e dane osobowe bêd± przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, maj± Pañstwo prawo wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie przez Pañstwa danych wynika z obowi±zku narzuconego w przepisach prawa i jest niezbêdne do jego realizacji.
10. Pañstwa dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.
2. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu w ramach prowadzonego postêpowania i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W tym celu Zamawiaj±cy wymaga³ bêdzie z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie z tre¶ci± ujêt± w druku oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRZP.271.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia: „¦wiadczenie us³ug pocztowych dla miasta Orzesze w 2022r.”: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 1014 ze zm.) a tak¿e ¶wiadczenie us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby zamawiaj±cego do wys³ania dla potrzeb Miasta Orzesze – gminnej jednostki organizacyjnej: Urzêdu Miejskiego Orzesze. Realizacja przedmiotu zamówienia polegaæ bêdzie na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych codziennie, w dni robocze.
1.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi (za³. Nr 1a i 1b do umowy – za³±czniki to¿same z za³±cznikami do SWZ).
1.2. Za³±cznik nr 1 b jest jednocze¶nie formularzem wyliczenia ceny. Kserokopia wype³nionego ww. za³±cznika stanowiæ bêdzie za³±cznik nr 2 do umowy zawieranej z wykonawc±.
1.3. Rodzaj zamówienia: us³uga
2. KODY Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV) okre¶laj±ce przedmiot zamówienia
64100000-7 Us³ugi pocztowe i kurierskie
64110000-0 Us³ugi pocztowe
64112000-4 Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
3. Podwykonawcy:
a). Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
b). Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
c). Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy
5. Gdziekolwiek w dokumentacji zamówienia wystêpuj± odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjêtym przez polskie prawodawstwo. Wszêdzie tam, gdzie w dokumentacji zamówienia, przy opisie zastosowanych materia³ów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje siê, ¿e mog± byæ zastosowane materia³y równowa¿ne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przyk³adowy i u¿yty jest w celu okre¶lenia standardów jako¶ciowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materia³ów. W przypadku, gdy powo³ywane normy i przepisy s± pañstwowe lub odnosz± siê do konkretnego kraju lub regionu, mog± byæ równie¿ stosowane inne odpowiednie normy zapewniaj±ce równy lub wy¿szy poziom wykonania ni¿ powo³ane normy lub przepisy.
Opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisanym.
6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Równowa¿no¶æ pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególno¶ci zapewniæ uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SIWZ. Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na dokumentacjê przetargow± wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji zamówienia.
7. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy: specyfika us³ugi nie wymaga uwzglêdnienia w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
8. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracê: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy: osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: bezpo¶rednie przyjmowanie, przemieszczanie i dorêczanie przesy³ek pocztowych.
Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia jest zobowi±zany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê, tj. osób wykonuj±cych czynno¶ci w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z pó¼n. zm). Na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek zapewnienia, aby równie¿ podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spe³niali wszystkie wymogi wzglêdem osób zatrudnionych na umowê o pracê. Wymóg nie dotyczy wiêc, miêdzy innymi: dostawców materia³ów (soli i piasku), sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem, sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
9. Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64110000-0 - Us³ugi pocztowe
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
w nastêpnym roku kalendarzowym4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1. Cena
2. Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek listowych w obrocie krajowym
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - Zamawiaj±cy wymaga ¿eby wykonawca posiada³ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej i za granic±5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych
Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1041 ze zm)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdzia³u XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany postanowieñ niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug - Podatek VAT naliczony bêdzie wed³ug obowi±zuj±cych przepisów. Stawka za 1 dzieñ ¶wiadczenia us³ugi transportowej netto okre¶lona w umowie bêdzie niezmienna w trakcie obowi±zywania.
3. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy ze wzglêdu na aktualn± sytuacjê epidemiczn± zwi±zan± z wyst±pieniem COVID-19 maj±c± wp³yw na nale¿yte wykonanie umowy, zmiany bêd± mo¿liwe do wprowadzenia zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejsz± umow± maj± zastosowanie przepisy powszechnie obowi±zuj±ce dotycz±ce przedmiotu zamówienia, w tym przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych, ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe
5. Wszystkie za³±czniki do niniejszej umowy stanowi± jej integraln± czê¶æ, zmiana za³±czników wymaga aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-01
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Zakup i dostawa urz±dzeñ medycznych dla Szpitala Chorób P³uc w Orzeszu
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych, specjalistycznych us³ug opiekuñczych, w tym specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Orzesze na rok 2026
wiêcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Szczecinie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Oborniki ¦l±skie oraz jednostek organizacyjnych w roku 2026
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA RZECZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
- ¦wiadczenie dla gminy Miasto Sieradz us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Miejskiej ¦widnik w latach 2026 - 2028
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy Zgierz
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





