Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00196656/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00223321/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja oraz przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury przy ul. Szosa Gdańska 57 w Osielsku, gmina Osielsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osielsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Gdańska 55A
1.5.2.) Miejscowość: Osielsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.janicka@osielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eff31b8a-1094-48da-bcf5-9a522d6e9f351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja oraz przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury przy ul. Szosa Gdańska 57 w Osielsku, gmina Osielsko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eff31b8a-1094-48da-bcf5-9a522d6e9f35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041326/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Termomodernizacja oraz przebudowa budynku GOK ul. Szosa Gdańska 57 w Osielsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.B.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 776613,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych dotyczących inwestycji pn. ”Termomodernizacja, przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Osielsku” zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz inwentaryzacją wykonaną w związku z przerwaniem przez wykonawcę prac budowlanych.
W ramach zadania wykonać należy m. in.:
1. Ściany wewnętrzne i okładziny ścienne:
- ściany wykończone gładzią do malowania, miejscowo widoczne uszkodzenia narożników oraz spękania ścian do naprawy,
- obróbki przy parapetach wewnętrznych i stolarce (drzwiowej i okiennej) nadają się do poprawy lub należy je wykonać,
- dokończyć obudowy z płyt g-k,
- wykonane okładziny z płytek ceramicznych ściennych nie we wszystkich miejscach posiadają fugi, ponadto są miejsca, gdzie płytki należy położyć ponownie (wadliwie przyklejone),
- ściany z odsłoniętej cegły pełnej należy oczyścić, uzupełnić ubytki, a także zaimpregnować,
- miejscowo do naprawy spękania ścian (w miejscu styku ściany murowanej i zabudowy z płyt g-k),
- wykonać ściany z płyt laminowanych wydzielające miski ustępowe,
- wykonać okładzinę dźwiękochłonną na ścianach wokół sceny,
- wykonać aneksy w projektowanych miejscach z fartuchem ochronnym na ścianie do wys. 1,6 m.
2. Posadzki
- cokoły z płytek ceramicznych do wykonania/uzupełnienia, natomiast część z nich do demontażu i ponownego przyklejenia,
- miejscowo do uzupełnienia/wykonania fugi,
- miejscowo listwy przypodłogowe „unoszą” się nad posadzką z paneli – do demontażu i ponownego zamocowania,
- brak obróbki miejsc, gdzie łączą się różne materiały wykończeniowe posadzki (gres-panele podłogowe) – do wykonania,
- dylatacje na sali widowiskowej wystają ponad nawierzchnię posadzki – do poprawy, jeśli nie będzie wymagało to na nowo położenia płytek ceramicznych w pomieszczeniu,
- rewizje w posadzce wystają ponad warstwę wykończeniową – do poprawy jeśli nie będzie wymagało to na nowo położenia płytek ceramicznych w pomieszczeniu,
- progi w drzwiach wykonane powinny być na płasko, a na chwilę obecną zostały osadzone nierówno (różne wysokości) w świetle otworu do poprawy,
- brak obróbek posadzki z płytek ceramicznych przy schodach – do wykonania,
- miejscowo panele nadają się do demontażu i ponownego ułożenia po wyrównaniu podłoża (unoszą się przy chodzeniu – nierówna warstwa pod panelami),
- do wykonania wypełnienie na połączeniu posadzka – ościeżnica,
- wykonać warstwy wykończeniowe sceny (deska drewniana) oraz przyległego pomieszczenia,
3. Sufity
- do obrobienia pozostają otwory w suficie pod instalacje,
- poprawne oczyszczenie odkrytego w trakcie prac budowlanych sufitu drewnianego nad salą widowiskową,
- do uzupełnienia ubytki w suficie drewnianym i wykonanie impregnacji środkiem ogniochronnym, wymiana uszkodzonych desek sufitu,
- usunąć z sufitu drewnianego oraz słupów wkręty i gwoździe, które prawdopodobnie zostały po wcześniejszych pracach budowlanych,
- uzupełnić wełnę mineralną nad salą widowiskową (przestrzeń między sufitem drewnianym a konstrukcja dachu),
4. Schody
- do wykonania obróbki przy schodach,
- do wykonania balustrada przy klatce schodowej,
- do wykonania schody w konstrukcji stalowej i drewnianej w pomieszczeniu na 2.3. na piętrze budynku.
5. Stolarka drzwiowa
- zamontować drzwi i wyregulować zamontowane skrzydła,
- oczyścić zamontowane ościeżnice,
- wykonać wypełnienia w miejscu styku ościeżnicy z posadzką,
- poprawić progi w drzwiach ppoż, by były zamontowane na płasko,
- pomalować całe ściany w miejscach, gdzie wykonane zostaną obróbki po montażu ościeżnic.
6. Stolarka okienna
- wyczyścić okna,
- wyregulować stolarkę,
- wykonać poprawki w obróbkach parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- uzupełnić brakujące maskownice przy zawiasach,
- wykonać 4 świetliki tunelowe w pomieszczeniu na piętrze nr 2.3,
7. Dach i obróbki blacharskie
- poprawić wykonane obróbki tak, by były szczelne i wykonane zgodnie ze sztuką,
- wymienić płyty OSB na zadaszeniach, które nie zostały zabezpieczone przed zamakaniem, a następnie wykończyć je blachą, zgodnie z uwarstwieniem przyjętym w projekcie,
- wykonać podbitkę na elewacji północnej.
8. Elewacja
- do poprawy jest wykończenie krawędzi ścian przy cokole (wokół całego budynku),
- do wykonania jest warstwa wyrównawcza oraz ułożenie płytki klinkierowej,
- do wykonania są fugi na ścianach, gdzie przyklejono płytkę klinkierową,
- oczyścić elewację z zacieków i zabrudzeń powstałych przez brak zabezpieczeń przed zachlapaniem,
- wykonać należy tynk i malowanie na ścianie południowej,
- oczyścić z zabrudzeń należy położoną płytkę klinkierową,
- poprawić narożnik ściany północnej oraz nałożony tynk,
- zdemontować przygotowaną podkonstrukcję dla maskownicy na elewacji frontowej, wykonać nową wraz z maskownicą,
- wykonać napis na elewacji fontowej „GMINNY OŚRODEK KULTURY”,
- wykonaną drabinę uzupełnić o kosz ochronny, który znajduje się na budowie,
9. Zagospodarowanie terenu
- teren należy uporządkować i wywieźć zalegające odpady,
- wykonać projektowane utwardzenia, schody wejściowe, pochylnię i miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych oraz barierkę ochronną;
- zamontować i skrócić (istniejącą dostosować wymiarowo do pozostawionego miejsca) wiatę na rowery od strony południowej budynku.
10. Instalacja wodociągowa
- podejścia do urządzeń wyposażyć w zaworki odcinające,
- podłączyć baterie do urządzeń,
- zamontować komory gospodarcze wraz z bateriami (urządzenia są na budowie) oraz przepływowe podgrzewacze wody (do dostarczenia).
- wykonać próbę szczelności instalacji oraz płukanie i chlorowanie instalacji,
- wykonać bakteriologiczne badanie wody.
11. Instalacja kanalizacji sanitarnej
Do zamontowania pozostało:
- deski sedesowe,
- pisuar (parter),
- trzy zlewozmywaki dwukomorowe z baterią,
- dwie komory gospodarcze z baterią,
- uchwyty dla niepełnosprawnych przy misce ustępowej.
12. Instalacja centralnego ogrzewania
Rozdzielacze należy uzbroić w siłowniki oraz odpowiednią automatykę. W pomieszczeniach należy zamontować sterowniki pomieszczeniowe. Należy wykonać próbę szczelności instalacji, odpowietrzyć i wyregulować.
13. Instalacja ciepła technologicznego
Należy wykonać instalację c.t. na dachu wraz z podłączeniem zestawów pompowych przy centralach oraz podłączenie zestawów do przyłączy w centralach. Na dachu należy wykonać izolację termiczną oraz płaszcz ochronny z blachy aluminiowej.
W podwęźle ciepła do podłączenia pozostaje armatura za wymiennikiem ciepła obsługująca instalację ciepła technologicznego. Należy wykonać płukanie instalacji, próbę szczelności oraz regulację instalacji.
14. Instalacja klimatyzacji
Należy sprawdzić poprawność podłączenia urządzeń, próbę szczelności, a także sprawdzić poprawność uzupełnienia instalacji w czynnik chłodniczy zgodnie z wytycznymi producenta urządzeń.
15 Instalacja wentylacji mechanicznej
Układ NW1:
- zamontować nawiewniki w pomieszczeniach,
- wykonać pozostałe kanały nawiewno-wywiewne do centrali wentylacyjnej wraz z izolacją termiczną oraz płaszczem z blachy,
- wykonać kanały czerpny i wyrzutowy zakończone czerpnią i wyrzutnią na kanale,
- sprawdzić szczelność i drożność kanałów,
- na koniec wykonać rozruch, regulację i pomiary instalacji.
Układ NW2:
- wykonać przejście instalacji nawiewnej przez dach/ścianę zewnętrzną oraz doprowadzić kanały do centrali wentylacyjnej,
- dokończyć rozpoczętą na poddaszu instalację wyciągową w zakresie doprowadzenia do kratek wyciągowych, a także przebicia przez dach/ścianę zewnętrzną oraz doprowadzić kanał wyciągowy do centrali wentylacyjnej,
- wykonać biały montaż,
- wykonać kanały czerpny i wyrzutowy zakończone czerpnią i wyrzutnią na kanale,
- do sprawdzenia szczelność i drożność kanałów,
- na koniec wykonać rozruch, regulację i pomiary instalacji,
- Obie centrale wentylacyjne nie posiadają automatyki sterującej. Kompleksową automatykę należy dostarczyć, zamontować, uruchomić i sprawdzić,
- Układy wyciągowe z pomieszczeń sanitarnych posiadają instalację wentylacji wyciągowej opartej na wentylatorach kanałowych. Wentylatory koniecznie należy sprawdzić i w razie potrzeby wymienić. Instalacja jest wyprowadzona ponad dach budynku, natomiast należy ją zakończyć elementami wyrzutowymi.
16. Węzeł ciepła
- należy połączyć armaturę za wymiennikiem ciepła,
- należy wykonać automatykę sterującą węzłem ciepła,
- po stronie glikolowej należy zamontować armaturę zabezpieczającą,
- po zakończeniu prac montażowych węzeł należy odpowiednio sprawdzić i wyregulować.
17. SSWiN.
- podłączyć zasilanie centrali,
- dokonać testowego uruchomienia instalacji, konieczna jest weryfikacja podłączenia urządzeń jeśli nie zostaną odnalezione przez centralę podczas uruchomienia.
ciąg dalszy część II SWZ
Szczegółowy zakres ww. robót określają: dokumentacja projektowa, inwentaryzacja oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
UWAGI:
Przedmiot zamówienia obejmuje również następujące elementy nieobjęte dokumentacją projektową:
1. Meble kuchenne (pas dolny i górny do sufitu – zał. graficzny nr 1, (projekt zabudowy do uzgodnienia z Zamawiającym)
2. Płytki elewacyjne przy drzwiach pomiędzy pom. 1.1. a 1.11 – zał. graficzny nr 1,
3. Przeniesienie zlewu w pom. 1.13 – zał. graficzny nr 1,
4. Przeniesienie kabli teletechnicznych przez ścianę z pomieszczenia 1.3 do 1.5.
WIZJA LOKALNA
Zamawiający informuje, że każdy Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej na obiekcie przed złożeniem oferty. Koszt wizji lokalnej po stronie Wykonawcy.
Odbycie wizji lokalnej możliwe jest do dnia 14 maja 2025 r. po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: Dominika Wiśniewska tel.: 52 324 18 60, 723 055 255
Zabudowa w pomieszczeniu 1.13 zostaje zdjęta z przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825945,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1049404,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEZAMBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621808698
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1049404,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OSIELSKO
więcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.