Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00107195/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oleju opałowego wraz z dostawą do jednostek organizacyjnych Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Regionalny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260013054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228102719
1.5.8.) Numer faksu: 228104688
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ogolny.warszawa@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.krus.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju opałowego wraz z dostawą do jednostek organizacyjnych Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4609bee4-b018-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1400-OAG.261.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do jednostek Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie położonych na terenie województwa mazowieckiego, tj.:
- Placówki Terenowej w Sochaczewie ul. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego 1a,
- Placówki Terenowej w Makowie Mazowieckim, ul Gen. Puławskiego 25,
- Placówki Terenowej w Myszyńcu, ul. Nadrzeczna 1,
- Placówki Terenowej w Przasnyszu, ul. Kilińskiego 19,
- Placówki Terenowej w Węgrowie, ul. Wieniawskiego 4,
- Placówki Terenowej w Sokołowie Podlaskim, ul. Wolności 17a,
- Placówki Terenowej w Gostyninie, ul. Przemysłowa 11,
- Placówki Terenowej w Sierpcu, Pl. Kardynała Wyszyńskiego 4,
- Placówki Terenowej w Lipsku, ul. Czachowskiego 61,
- Placówki Terenowej w Przysusze, ul. Radomska 21.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie:
Podczas próby dokonania procesu odszyfrowania ofert, z przyczyn technicznych została zablokowana karta kryptograficzna jednego z Członków Komisji Przetargowej, umożliwiająca otwarcie ofert.
Służby IT, zarówno od strony Zamawiającego jak i administratora platformy zakupowej, podjęły wszelkie działania mające na celu umożliwienie otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, jednakże z uwagi na trwałe zablokowanie karty, odszyfrowanie ich w tym momencie jest niemożliwe.
W systemie SmartPZP, integralność i bezpieczeństwo danych w obszarze szyfrowania i odszyfrowywania ofert gwarantowana jest poprzez mechanizmy oparte o kryptografie symetryczną i asymetryczną. Podczas publikowania postępowania generowana jest para kluczy: publiczny i prywatny oraz hasło do klucza prywatnego. Wymienione poniżej obiekty zostaną powiązane z postępowaniem:
• klucz publiczny - zostanie wykorzystany w procesie szyfrowania ofert składanych przez wykonawców,
• klucz prywatny oraz hasło - zostaną wykorzystane w procesie odszyfrowania ofert złożonych przez oferentów.
Po wygenerowaniu powyższych obiektów klucz prywatny postępowania zostaje dwukrotnie zaszyfrowany kluczami publicznymi członków komisji przetargowej. Proces szyfrowania rozpoczyna się w momencie złożenia oferty przez wykonawcę. Oferta w postaci plików (wraz z załącznikami) zostanie zaszyfrowana wygenerowanym kluczem symetrycznym AES powiązanym z ofertą, który następnie zostanie zaszyfrowany przez klucz publiczny postępowania.
Proces odszyfrowywania odbywa się po upłynięciu wskazanego w postępowaniu terminu. Proces ten jest dwuetapowy. Inicjowany jest przez pierwszego członka komisji przetargowej, który przystępuje do odszyfrowania klucza prywatnego postępowania. Do tego celu wykorzysta własny klucz prywatny przechowywany na karcie kryptograficznej użytkownika.
W tej iteracji klucz prywatny postępowania zostanie tylko częściowo odszyfrowany. Kolejnym etapem będzie odszyfrowanie przez innego członka komisji przetargowej w taki sam sposób. W efekcie klucz prywatny postępowania zostanie w całości odszyfrowany.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach SMB Imielin przy ul. Wasilkowskiego 12 oraz Wasilkowskiego 4
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im Sue Ryder w Kałkowie -Godowie od dnia 1 stycznia 2026 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku
- "Sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w gminie Wierzbica"
- Dostawa i rozładunek lekkiego oleju opałowego do kotłowni szkolnej Szkoły Podstawowej w Widuchowej
- Dostawa oleju opałowego do Urzędu/Szkół/MGOK z terenu gminy Piwniczna - Zdrój w 2026 roku
- "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ W PISARZOWICACH W ROKU 2025"
- "Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od stycznia 2026 roku do grudnia 2026 roku do kotłowni Domu Pomocy Społecznej we Wronińcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów)".
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





