Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00247929/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana pieców w Szkole Podstawowej w Suszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552786015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://susz.logintrade.net/zapytania_email,199640,9999de226d3494af7d70363ba8479606.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pieców w Szkole Podstawowej w Suszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c726060e-2691-4a4d-91ff-5dd635e7517c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039503/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wymiana pieców w Szkole Podstawowej w Suszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIR.III.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 237441,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn.: „Wymiana pieców w Szkole Podstawowej w Suszu” poprzez demontaż, dostawę i montaż kotłów gazowych. Przed-miot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje w szczególności:
1) dobór elementów modernizacji instalacji grzewczej do zapotrzebowania cieplnego budynku w tym również wyposażenia kotłowni gazowej w celu prawidłowego użytkowania źródła ciepła;
2) demontaż i utylizacja zdemontowanych kotłów gazowych wraz z wyposażeniem kotłowni wymagającym wymiany;
3) dostawa i montaż nowego układu kotłowego zasilanego gazem wraz wyposażeniem kotłowni zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego opisem modernizacji instalacji grzewczej;
4) wykonanie prób rozruchu i uruchomienie kotła oraz sprawdzenie prawidłowości i szczelności podłączenia kotła do wszystkich przewodów, w tym instalacji gazowej i spalinowej;
5) dostarczenie aktualizacji dokumentacji powykonawczej projektu budowlanego (w zakresie wewnętrznej instalacji c.o., kotłowni gazowej i instalacji gazowej dla kotłowni) oraz projektu zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego (dot. modernizacji lub likwidacji wyposażenia podlegającej nadzorowi UDT);
6) przeprowadzenie szkolenia dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego, z zakresu obsługi kotła oraz dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim
3. W zakresie modernizacji instalacji grzewczej należy zastosować:
Dla kotłowni w budynku nr 1 (biała szkoła) – ul. Piastowska 5a:
1) układ kaskadowy czterech kotłów kondensacyjnych o łącznej mocy nie przekraczającej 400 kW wraz z instalacją armatury, przewodów rurowych i sterowania;
2) kotły:
a) o znormalizowanej sprawności co najmniej 94% (Hs) / 109% (Hi);
b) powierzchni wymiennika ciepła wykonanego ze stali szlachetnej zapewniających wysoką niezawodność eksploatacyjną;
c) z cylindrycznym palnikiem gazowym o długiej żywotności;
d) z regulatorem tekstowo/graficznym;
e) wyposażony w układ regulacji spalania; z
f) ze zintegrowanym zabezpieczeniem przeciw cofaniu się spalin;
g) o klasie efektywności energetycznej co najmniej A;
h) przystosowane do montażu naściennego lub wolnostojącego na stelażu systemowym;
3) wkład kominowy typu SPS z zasysaniem powietrza z pomieszczenia kotłowni;
4) neutralizator skroplin;
5) otuliny PUR w osłonie PVC;
6) zawory bezpieczeństwa dostosowanych do parametrów pracy instalacji;
Dla kotłowni w budynku nr 2 (czerwona szkła) – ul. Piastowska 5:
1) układ kaskadowy dwóch kotłów kondensacyjnych o łącznej mocy nie przekraczającej 200 kW wraz z instalacją armatury, przewodów rurowych i sterowania;
2) kotły:
a) o znormalizowanej sprawności co najmniej 94% (Hs) / 109% (Hi);
b) powierzchni wymiennika ciepła wykonanego ze stali szlachetnej zapewniających wyso-ką niezawodność eksploatacyjną;
c) z cylindrycznym palnikiem gazowym o długiej żywotności;
d) z regulatorem tekstowo/graficznym;
e) wyposażony w układ regulacji spalania; z
f) ze zintegrowanym zabezpieczeniem przeciw cofaniu się spalin;
g) o klasie efektywności energetycznej co najmniej A;
h) przystosowane do montażu naściennego;
3) wkład kominowy typu SPS z zasysaniem powietrza z pomieszczenia kotłowni;
4) neutralizator skroplin;
5) otuliny PUR w osłonie PVC;
6) zawory bezpieczeństwa dostosowanych do parametrów pracy instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie przewidzianym na składanie ofert, który upłynął dnia 06.06.2025 r. o godzinie 09:00 nie wpłynęły żadne oferty.W dniu 03.06.2025 r. Wykonawca Heliotech Prosta Spółka Akcyjna ul. Legionów 77/43, 86-300 Grudziądz złożył dokumenty w odpowiedzi na postępowanie, ale nie złożył formularza ofertowego zawierającego cenę – mamy więc do czynienia z brakiem elementu koniecznego do uznania dokumentów za ofertę w rozumieniu przepisów pzp.
INNE PRZETARGI SUSZ
- Wykonanie przejścia między placem zabaw a boiskiem ul. Koszarowa
- Utwardzenie placu przy cmentarzu w m. Redaki
- Budowa drogi na działce 36 obręb Karolewo
- Wykonanie robót budowlanych z zakresie w zakresie wykonania nawierzchni z kostki betonowej na terenie gminy i miasta Susz
więcej: przetargi SUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, polegająca na termomodernizacji istniejącego budynku sali sportowej wraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym i częścią dydaktyczną przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch urządzeń dźwigowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Adaptacja pomieszczeń w ramach projektu pn. "Potencjał edukacyjny ucznia nowoczesnej szkoły drogą do sukcesu EFS+" w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
- Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury - etap II - SALA WIDOWISKOWA
- Roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie budynków OSP w Łukawcu wraz z przebudową wiaty.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





