Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236942/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD GEODEZJI I KATASTRU MIEJSKIEGO "GEOPOZ"
1.3.) Oddział zamawiającego: GEOPOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630003930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gronowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-655
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: geopoz@geopoz.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-144df8e0-7428-4c08-858b-62f2c19c6e3c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-144df8e0-7428-4c08-858b-62f2c19c6e3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019906/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 12-miesięczna umowa serwisowa na aplikacje Oracle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG-NZP.3410.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 327116,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi asysty technicznej dla oprogramowania firmy Oracle określonego w Załączniku nr 1 do projektu Umowy, na które licencja została udzielona Zamawiającemu na podstawie innych umów.
2) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi asysty technicznej w zakresie:
a) prawo do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcie w korzystaniu z produktów,
b) prawo do zamawiania nowych wersji oprogramowania, wydań uzupełniających oraz poprawek programistycznych, bez dodatkowych opłat licencyjnych,
c) świadczenie asysty technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń, w formie elektronicznej (poprzez My Oracle Support) lub telefonicznej, w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 w języku polskim oraz przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w języku angielskim,
d) zapewnienie elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - My Oracle Support
e) szczegółowe zasady świadczenia usług asysty technicznej określa Załącznik nr 2 do projektu Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453624,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455326,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453624,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Decsoft S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210083578
7.3.3) Ulica: al. Jerozolimskie179,, bud. Blue Office, lok. POZIOM +2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453624,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkcja i dostawa materiałów wydawniczych dla Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów drewnianych w budynku Urzędu Skarbowego w Kępnie.
- Wymiana opraw oświetlenia iluminacji na oświetlenie LED w Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Świadczenie usług w zakresie prac administracyjnych, z możliwością składania ofert częściowych - postępowanie II
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ul. Spławie 17-19 (Inwestycja lokalna)
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA PRZEBUDOWY UL. ĆMIELOWSKIEJ W POZNANIU
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Optymalizacja sterowania ruchem w sterownikach sygnalizacji świetlnej dla linii autobusowych
- Dostawa Platformy e-learningowej wraz z instalacją i konfiguracją oraz obsługą gwarancyjną i asystą
- "OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA"
- "Usługa serwisowa systemu informatycznego"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Roźwienica"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Strzeleczki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.