Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00316673/01 - Wynik z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 IM. JANA PAWŁA II W ŁOMŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450108074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Ursyna Niemcewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 218 9010
1.5.8.) Numer faksu: 86 218 9010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jwlodkowski@sp10lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp10lomza.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0393a81-4de1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0393a81-4de1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP10.III.02/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 365100 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu elektronicznego, audio-video, pomocy i materiałów dydaktycznych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19435100-5 - Nici do szycia
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
32341000-5 - Mikrofony
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42715000-1 - Maszyny do szycia
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Obliczenie zgodnie ze wzorem zawartym w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o aktualności danych zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 Pzp
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zał. nr 4 SWZ;2. Formularz ofertowy - zał. nr 1 SWZ;
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 SWZ;
4. Oświadczenie w zakresie art. 108, ust. 1, pkt 5. - zał. nr 3 SWZ;
5. Oświadczenie wykonawców składających wspólną ofertę. - zał. nr 5 SWZ;
6. Inne dokumenty i upoważnienia niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
zgodnie z SWZ i projektem umowy7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
strony dopuszczają zmiany treści umowy w przypadkach:1. zmiany formy zabezpieczenia zaliczki;
2. zmiany oznaczenia danych Stron, a w przypadku zmiany gdy stroną umowy jest konsorcjum - zmiana lidera;
3. działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia;
4. wystąpienie okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
5. przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego;
6. wystąpienia sytuacji gdy wykonanie zamówienia leży w interesie Zamawiającego (o okres umożliwiający osiągniecie uzasadnionego interesu Zamawiającego).
7. Wystąpienia po zawarciu umowy zmian przepisów mających bezpośredni wpływ na sposób realizacji umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-27
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawy wędlin wieprzowych, mięsa wieprzowego, wędlin drobiowych, mięsa drobiowego do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem przebudowy remontu Sali gimnastycznej Szp.Woj. w Łomży, Przedsięwzięcie "Rozwój infrastruktury diagnostyki i leczenia onkologicznego (...)"
- Zakup licencji do urządzeń FortiNET w ramach projektu ,,Rozwój i poprawa dostępności usług cyfrowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży"
- Świadczenie usług psychologa z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Łomży z podziałem na poszczególne części ...
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów edukacyjnych narzędzi informatycznych dla szkół - sprzętu komputerowego, video w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- Zakup pracowni językowej do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Cieszynie, finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Dostawa sprzętu foto-video wraz z zestawem do produkcji i montażu na potrzeby organizacji Szkoleń Obrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych dla Żłobka Miejskiego w Przasnyszu
- RZP/15/TP/D/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Muzeum Historii Polski - 5 pakietów
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
więcej: Nici do szycia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





