eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "Poprawa BRD na przejściach dla pieszych w ciągu DK45 w m. Stradunia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa BRD na przejściach dla pieszych w ciągu DK45 w m. Stradunia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 401 63 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa BRD na przejściach dla pieszych w ciągu DK45 w m. Stradunia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d145961-be4f-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129342

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2411.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 543089,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać usługi i roboty opisane poniżej :
Obręb przejścia dla pieszych nr 1 (obok budynku plebani kościoła parafialnego, budynku Ochotniczej Straży Pożarnej, budynku handlowego)
1. Zmiana lokalizacji (przesunięcie bliżej skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich oraz ul. Konopnickiej) istniejącego przejścia dla pieszych w km 64+623 DK45, łącznie z przeniesieniem oznakowania pionowego lub jego wymianą w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego, wykonaniem oznakowania poziomego, usunięciem oznakowania poziomego w starej lokalizacji oraz wykonania korekty krawężników.
2. Budowa wzbudzanej sygnalizacji świetlnej dla pieszych na przeniesionym przejściu.
3. Wykonanie dedykowanego oświetlenia na przejściu dla pieszych.
4. Montaż płytek fakturowych na przeniesionym przejściu dla pieszych po dwóch stronach.
5. Budowa chodnika po stronie lewej od przeniesionego przejścia dla pieszych do przejścia dla pieszych zlokalizowanego na wlocie podporządkowanym do DK45 - ul. Powstańców Śląskich. Na potrzeby niniejszego PFU przyjęto długość 60m, rzeczywista długość chodnika wynikać będzie z dokładnej lokalizacji przeniesionego przejścia dla pieszych.
6. Zmiana lokalizacji kolidującego słupa telekomunikacyjnego znajdującego się na wlocie DK45 i drogi powiatowej nr 1447 O (ul. Powstańców Śląskich) wraz z dokonaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu Zamawiającego oraz ewentualnej wymiany konstrukcji
Obręb przejścia dla pieszych nr 2 na wlocie podporządkowanym do DK45 (ul. Powstańców Śląskich

7. Zmiana lokalizacji (przesunięcie bliżej skrzyżowania z DK45) istniejącego przejścia dla pieszych w km 65+585 zlokalizowanego na wlocie DP 1447 O (ul. Powstańców Śląskich), łącznie z przeniesieniem oznakowania pionowego lub jego wymianą w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego, wykonaniem oznakowania poziomego, usunięciem oznakowania poziomego w starej lokalizacji oraz wykonania korekty krawężników.
8. Budowa normatywnego chodnika na wlocie podporządkowanym (ul. Powstańców Śląskich, strona prawa) o długości około 30m w miejscu, gdzie obecnie chodnik nie spełnia minimalnych wymagań pod względem szerokości (przy budynku nr 27). Poszerzenie należy wykonać w obrębie działki nr 706 (działka osoby prywatnej, id: 160504_2.0007.AR_8.706), działki nr 705/3 (działka drogowa, id: 160504_2.0007.AR_8.705/3) oraz pasa drogowego DK45 (działka drogowa nr 781, id: 160504_2.0007.AR_8.781). Dokładna długość chodnika wynikać będzie z lokalizacji przenoszonego na wlocie poporządkowanym przejścia. Ponadto ingerencja w działkę nr 706 wiązać się będzie z wykonaniem tymczasowego ogrodzenia oraz przywróceniem nieruchomości do stanu pierwotnego, w przypadku ingerencji w część niestanowiącą obszaru wykupu. Kwota przeznaczona na wykup gruntu nie stanowi kwoty cząstkowej zamówienia i jej pokrycie będzie należeć do Zamawiającego. Dokładna proporcja objętych działaniem działek wynikać będzie z procesu projektowego i opierać się winna na zrównoważonym planowaniu przestrzennym.
9. Wykonanie dedykowanego oświetlenia na przejściu dla pieszych.
10. Montaż płytek fakturowych na przeniesionym przejściu dla pieszych.

Wykonanie innych czynności dla celu realizacji przedsięwzięć ujętych w pkt. 1-10 oraz tych wynikających z zakończenia etapu projektowania np.:

• Dokonanie wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia.
• Przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, cieplnych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i in.
• Odtworzenie naruszonej nawierzchni podczas realizacji zadania. W roku 2022 przedmiotowy odcinek DK45 objęty był remontem nawierzchni, dlatego też w związku z okresem gwarancji na ww. prace (5 lat) Wykonawca przedmiotowego zadania winien prowadzić roboty w stałym kontakcie z właściwym miejscowo Rejonem GDDKiA, celem ewentualnej konsultacji zakresu ingerencji w nawierzchnię.
• Ewentualną korektę krawężników lub ewentualną wymianie uszkodzonych krawężników w obrębie wskazanych przejść dla pieszych i przejazdów.
• Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca w czasie wykonywania robót;
• Przedstawienie zamawiającemu wstępnych rozwiązań projektowych z uwzględnieniem zastosowanych materiałów do akceptacji;
• Wykonanie dokumentacji projektowej dla doświetlenia przejść dla pieszych, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
• Uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania m.in. uzgodnień z zarządcami dróg podporządkowanych oraz zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
• Przygotowanie zgłoszenia oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych.
• Przygotowanie i zgłoszenie urządzeń do podania napięcia oraz rozruch urządzeń;. • Zrealizowanie robót w oparciu o opracowanie uzgodnione i zatwierdzone projekty wykonawcze;
• Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (obiektu wraz z przyłączem);
• Montaż niezbędnych urządzeń BRD zgodnie z zakończonym etapem projektowym.
• Sporządzenie dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych;
• Przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót;
• Nadzór elektryczny i drogowy nad ww. robotami.

Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu utrudnień w koordynacji działań różnych instytucji realizujących/uzgadniających poszczególne etapy opracowywania dokumentacji technicznej oraz z powodu nadmiernych trudności technicznych w skoordynowaniu niewielkiego zakresu robót i potrzebę zminimalizowania utrudnień dla użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1214994 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPRIWA Przemysław Szukalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 522511950

7.3.3) Ulica: Zielona 15

7.3.4) Miejscowość: Ciasna

7.3.5) Kod pocztowy: 42-793

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.