Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00263786/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00269925/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00315904/01 - Wynik z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grudziądzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małomłyńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 14 400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatgrudziadzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgrudziadzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fa8af84-e842-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonywanie zadań publicznych o charakterze ponadgminnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fa8af84-e842-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047896/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263786
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92707,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów i komputerów:1. Laptop – 17 szt.,
2. Komputer stacjonarny – 7 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego swz. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 58719,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek:1. Drukarka laserowa – 3 szt.,
2. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.,
3. Drukarka atramentowa + akumulator – 1 szt.,
4. Drukarka kodów kreskowych – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego swz. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30232150-0 - Drukarki atramentowe
30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 12788,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup 8 szt. dysków do serwera.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego swz. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe zamawianego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 21200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 4 kwietnia 2024 r. Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ dotyczące I części. Zamawiający nie zdążył udzielić na nie odpowiedzi. Zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy pzp Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (termin składania ofert – 8 kwietnia 2024 r.), pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Nieudzielenie wyjaśnień treści SWZ miało znaczenie dla sporządzenia oferty. Brak odpowiedzi na wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, w sytuacji, gdy Zamawiający był do tego zobowiązany skutkuje unieważnieniem postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 4 kwietnia 2024 r. Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej III części. Zamawiający nie zdążył udzielić na nie odpowiedzi. Zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy pzp Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (termin składania ofert – 8 kwietnia 2024 r.), pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Nieudzielenie wyjaśnień treści SWZ miało znaczenie dla sporządzenia oferty. Brak odpowiedzi na wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, w sytuacji, gdy Zamawiający był do tego zobowiązany skutkuje unieważnieniem postępowania.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Odbiór i zagospodarowanie rozdrobnionych odpadów energetycznych wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży elektrycznej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Świadczenie usług pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2027 (usługa społeczna)
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Sabnie przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





