Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00271178/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
- 2025/BZP 00388285/01 - Wynik z dnia 2025-08-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA KP PSP PUŁAWY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029375
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lubelska 51
1.4.2.) Miejscowość: Puławy
1.4.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.7.) Numer telefonu: 818886595
1.4.8.) Numer faksu: 818886596
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_pulawy@straz.plublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pulawy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284467
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00271178
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych wyłącznie w zakresie Części I I II zamówienia na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia.
2. Do oferty na Część I, jako przedmiotowy środek dowodowy, należy załączyć próbki następujących rodzajów mebli:
a) BP - Biurko pracownicze – 1 szt.;
b) SU1 – szafa ubraniowa 1 – 1 szt.
c) G – gablota szklana – 1 szt.
3. Do oferty na Część II, jako przedmiotowy środek dowodowy, należy załączyć próbki następujących rodzajów mebli:
a) SGA – szafa gabinetowa aktowa – 1 szt.;
b) KG - Krzesło gabinetowe – 1 szt.;
c) S – sofka – 1 szt.
4. Ww. przedmiotowe środki dowodowe należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, Sala szkoleniowa 001 (poziom 0), przed upływem terminu składania ofert. Próbki powinny być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie lub zniszczenie.
5. W odniesieniu do Części III i IV zamówienia, Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
6. Zwrot przedmiotowych środków dowodowych nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawców, którzy je złożyli.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych wyłącznie w zakresie Części I I II zamówienia na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia.
2. Do oferty na Część I, jako przedmiotowy środek dowodowy, należy załączyć próbki następujących rodzajów mebli:
a) BP - Biurko pracownicze – 1 szt.;
b) SU1 – szafa ubraniowa 1 – 1 szt.
c) G – gablota szklana – 1 szt.
3. Do oferty na Część II, jako przedmiotowy środek dowodowy, należy załączyć próbki następujących rodzajów mebli:
a) SGA – szafa gabinetowa aktowa – 1 szt.;
b) KG - Krzesło gabinetowe – 1 szt.;
c) S – sofka – 1 szt.
4. Ww. przedmiotowe środki dowodowe należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, Sala szkoleniowa 001 (poziom 0), przed upływem terminu składania ofert. Próbki powinny być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie lub zniszczenie.
5. W odniesieniu do Części III i IV zamówienia, Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
6. Zwrot przedmiotowych środków dowodowych nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawców, którzy je złożyli.
7. Zamawiający dopuszcza w meblach wzorcowych/próbkach inne tkaniny niż te przewidziane w dokumentacji przedmiotowego postępowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-23 12:00
Po zmianie:
2025-06-25 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-23 12:15
Po zmianie:
2025-06-25 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-22
Po zmianie:
2025-07-24
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa 2 serwerów dla SMSR wraz z oprzyrządowaniem
- Zakup wyposażenia serwerowni i oprogramowania dla zapasowego miejsca pracy (serwer, oprogramowanie, macierz dyskowa, przełącznik sieci LAN, UPS, szafa RACK)
- dostawa aparatury laboratoryjnej z podziałem na zadania, znak sprawy DZP-23/126/25
- napełnianie butli będących własnością wykonawcy i dostawa gazów specjalnych, znak sprawy DZP-23/125/25
- "Przebudowa schodów zewnętrznych z wymianą zadaszenia i instalacją platformy przyschodowej w budynku biurowym Nadleśnictwa Puławy."
- "Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027."
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu Termomodernizacja CKZiUWŁ w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"
- Dostawa mebli wraz z montażem oraz wyposażenia do Klubu Dziecięcego przy ul. Włościańskiej 1/U21 w Szczecinie w ramach "Programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostawa mebli i krzeseł na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie oraz Delegatur
- Dostawa i montaż mebli dla Biblioteki Elbląskiej
więcej: Hełmy ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.