eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Dostawa odczynników



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zozlw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/905707

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5932fff9-eaa2-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075642/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258682

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.260-38/ZP/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora, odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową oraz odczynników do CRP kompatybilnych z analizatorem EPOLL 20.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości zawiera Formularz cenowy stanowiący zał. Nr 5 do SWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dzierżawy analizatorów znajdują się w:
1. System do oznaczeń serologicznych metodą mikrokolumnową - wymagania, stanowiącej załącznik Nr 6 do SWZ
2. Analizator do Kogulologii, stanowiącej załącznik Nr 7 do SWZ
4. Zamawiający przewiduje możliwość mniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, nie mniej niż 60% wartości każdej części określonej w umowie z Wykonawcą.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w ramach danej części zamówienia do granicy wartości podpisanej umowy na daną część.
6. Zamawiający wymaga realizacji dostaw odczynników maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, w godz. od 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku licząc od momentu złożenia zamówienia.
7. Terminy dostaw do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia są dodatkowo oceniane.
8. Określając ilość opakowań oferowanego asortymentu w Formularzu cenowym, w kolumnach pn. „ilość zaoferowanych opakowań” należy uwzględnić także termin ważności asortymentu określony przez Wykonawcę w kolumnie pn.„deklarowany przez Wykonawcę okres ważności oferowanego asortymentu w msc od daty dostawy” a także okres ważności asortymentu po jego otwarciu (jeśli dotyczy).”
9. Dostawa, instalacja i podłączenie analizatora do informatycznego systemu laboratoryjnego (jeśli dotyczy) w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy. Koszt podłączenia do informatycznego systemu laboratoryjnego po stronie Wykonawcy.
10. W przypadku odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową zamówienia będą składane według ustalonego harmonogramu.
11. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wyrobów w opakowaniach o innej wielkości niż określona w załączniku nr 5 do SWZ, na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowej kalkulacji ilości opakowań. W sytuacji, gdy nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości zapotrzebowanych wyrobów z uwagi na sposób ich konfekcjonowania u Wykonawców, Zamawiający dopuszcza modyfikację ich ilości przy zastosowaniu zasady zaokrąglania w górę, tj. kalkulacji takiej ilości sztuk (opakowań), którą Zamawiający będzie musiał zakupić, aby zostało zrealizowane jego zapotrzebowanie, przy założeniu powstania pewnej nadwyżki.
12. Wszystkie oferowane przedmioty, które są zaklasyfikowane jako wyroby medyczne do diagnostyki in vitro muszę spełniać wymogi ustawy o wyrobach medycznych (deklaracje, certyfikaty, kody UDI).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 95000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora, odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową oraz odczynników do CRP kompatybilnych z analizatorem EPOLL 20.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości zawiera Formularz cenowy stanowiący zał. Nr 5 do SWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dzierżawy analizatorów znajdują się w:
1. System do oznaczeń serologicznych metodą mikrokolumnową - wymagania, stanowiącej załącznik Nr 6 do SWZ
2. Analizator do Kogulologii, stanowiącej załącznik Nr 7 do SWZ
4. Zamawiający przewiduje możliwość mniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, nie mniej niż 60% wartości każdej części określonej w umowie z Wykonawcą.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w ramach danej części zamówienia do granicy wartości podpisanej umowy na daną część.
6. Zamawiający wymaga realizacji dostaw odczynników maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, w godz. od 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku licząc od momentu złożenia zamówienia.
7. Terminy dostaw do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia są dodatkowo oceniane.
8. Określając ilość opakowań oferowanego asortymentu w Formularzu cenowym, w kolumnach pn. „ilość zaoferowanych opakowań” należy uwzględnić także termin ważności asortymentu określony przez Wykonawcę w kolumnie pn.„deklarowany przez Wykonawcę okres ważności oferowanego asortymentu w msc od daty dostawy” a także okres ważności asortymentu po jego otwarciu (jeśli dotyczy).”
9. Dostawa, instalacja i podłączenie analizatora do informatycznego systemu laboratoryjnego (jeśli dotyczy) w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy. Koszt podłączenia do informatycznego systemu laboratoryjnego po stronie Wykonawcy.
10. W przypadku odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową zamówienia będą składane według ustalonego harmonogramu.
11. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wyrobów w opakowaniach o innej wielkości niż określona w załączniku nr 5 do SWZ, na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowej kalkulacji ilości opakowań. W sytuacji, gdy nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości zapotrzebowanych wyrobów z uwagi na sposób ich konfekcjonowania u Wykonawców, Zamawiający dopuszcza modyfikację ich ilości przy zastosowaniu zasady zaokrąglania w górę, tj. kalkulacji takiej ilości sztuk (opakowań), którą Zamawiający będzie musiał zakupić, aby zostało zrealizowane jego zapotrzebowanie, przy założeniu powstania pewnej nadwyżki.
12. Wszystkie oferowane przedmioty, które są zaklasyfikowane jako wyroby medyczne do diagnostyki in vitro muszę spełniać wymogi ustawy o wyrobach medycznych (deklaracje, certyfikaty, kody UDI).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 4781 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora, odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową oraz odczynników do CRP kompatybilnych z analizatorem EPOLL 20.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości zawiera Formularz cenowy stanowiący zał. Nr 5 do SWZ.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące dzierżawy analizatorów znajdują się w:
1. System do oznaczeń serologicznych metodą mikrokolumnową - wymagania, stanowiącej załącznik Nr 6 do SWZ
2. Analizator do Kogulologii, stanowiącej załącznik Nr 7 do SWZ
4. Zamawiający przewiduje możliwość mniejszej realizacji przedmiotu zamówienia, nie mniej niż 60% wartości każdej części określonej w umowie z Wykonawcą.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w ramach danej części zamówienia do granicy wartości podpisanej umowy na daną część.
6. Zamawiający wymaga realizacji dostaw odczynników maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych, w godz. od 8:00-18:00 od poniedziałku do piątku licząc od momentu złożenia zamówienia.
7. Terminy dostaw do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia są dodatkowo oceniane.
8. Określając ilość opakowań oferowanego asortymentu w Formularzu cenowym, w kolumnach pn. „ilość zaoferowanych opakowań” należy uwzględnić także termin ważności asortymentu określony przez Wykonawcę w kolumnie pn.„deklarowany przez Wykonawcę okres ważności oferowanego asortymentu w msc od daty dostawy” a także okres ważności asortymentu po jego otwarciu (jeśli dotyczy).”
9. Dostawa, instalacja i podłączenie analizatora do informatycznego systemu laboratoryjnego (jeśli dotyczy) w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy. Koszt podłączenia do informatycznego systemu laboratoryjnego po stronie Wykonawcy.
10. W przypadku odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą systemu do oznaczeń metodą mikrokolumnową zamówienia będą składane według ustalonego harmonogramu.
11. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wyrobów w opakowaniach o innej wielkości niż określona w załączniku nr 5 do SWZ, na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowej kalkulacji ilości opakowań. W sytuacji, gdy nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości zapotrzebowanych wyrobów z uwagi na sposób ich konfekcjonowania u Wykonawców, Zamawiający dopuszcza modyfikację ich ilości przy zastosowaniu zasady zaokrąglania w górę, tj. kalkulacji takiej ilości sztuk (opakowań), którą Zamawiający będzie musiał zakupić, aby zostało zrealizowane jego zapotrzebowanie, przy założeniu powstania pewnej nadwyżki.
12. Wszystkie oferowane przedmioty, które są zaklasyfikowane jako wyroby medyczne do diagnostyki in vitro muszę spełniać wymogi ustawy o wyrobach medycznych (deklaracje, certyfikaty, kody UDI).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 68159 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4154,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4492,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4154,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe LIMARCO Lidia Zajkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510229156

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4154,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po ponownym dokonaniu analizy kosztów, stwierdził, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotą którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.