Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00175136/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00183743/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00194865/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00203956/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
- 2025/BZP 00318029/01 - Wynik z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (83) 371-24-96
1.5.8.) Numer faksu: (83) 371-48-26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10791551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d521c905-e0ea-427a-86f4-e52a4e2df975
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067664/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
• zamówienie w części 1, 2 finansowane jest w ramach projektu pn. „Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski” w ramach w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycja: B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich. • zamówienie w części 3 finansowaneze środków budżetu Gminy Międzyrzec Podlaski2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.11.2025.EJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5439899,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1część 1 zamówienia – „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tuliłów i Bereza”.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę sieci wodociągowe wraz z odejściami do granic działek budowlanychw miejscowości Tuliłów i Bereza.
Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji pozwoleń oraz budowę sieci wodociągowej na obszarze objętym inwestycją. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarze);
b) przedmiar i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVDlub pendrive (1 egzemplarz);
c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);
d) wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
4) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a) budowę sieci wodociągowej z rur PEHD lub PEHD RC o śr. Dz. 125mm, o długości ok. 0,551 km (działki nr ew. 600/29, 809/4, 569 w m. Tuliłów)
b) budowę sieci wodociągowej z rur PEHD lub PEHD RC o śr. Dz. 125mm, o długości ok. 0,435 km (działki nr ew. 227/16, 72, 49 w m. Bereza)
c) budowę podejść do działek budowlanych z rur PEHD o śr. 40 mm wraz z kompletnymi zasuwami odcinającymi – 54 sztuk,
d) budowa kompletnych hydrantów p.poż. DN 80 wraz z zasuwami odcinającymi (kolumna hydrantu wykonana ze stali nierdzewnej), 7 kpl.
e) Wykonanie dwóch przejść wodociągu pod pasem drogi powiatowej w rurze osłonowej metodą bezwykopową – o długości ok 17mb i 20 mb;
f) wykonanie węzłów połączeniowych planowanego wodociągu na istniejącym wodociągu z rur PVC wraz z montażem kompletnych zasuw odcinających z żeliwa sferoidalnego DN125mm;
5) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu;
6) wykonanie obsługi geodezyjnej;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: protokoły prób końcowych i robót zanikowych, inwentaryzację powykonawczą – przyjętą we właściwym ośrodku geodezyjnym, projekt budowlany z naniesionymi zmianami;
8) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia
na użytkowanie lubzaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy;
9) Zapoznanie się z terenem realizacji prac, dróg dojazdowych i pozyska dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 440084,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. część 2 zamówienia – „Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Międzyrzec Podlaski”.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę indywidualnych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Międzyrzec Podlaski.
Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej
(5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
lub pendrive (1 egzemplarze);
b) projekty technicznie dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej
(2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
2) wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami w miejscach lokalizacji oczyszczalni i systemu rozsączającego,
3) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
4) dokonanie w imieniu użytkownika zgłoszenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych służących do wprowadzenia do ziemi ścieków oczyszczonych w przydomowej oczyszczalni ścieków na potrzeby zwykłego korzystania z wód oraz uzyskanie postanowienia kierownika Nadzoru wodnego o braku sprzeciwu dotyczącego zgłoszenia wodnoprawnego(zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa Wodnego)
5) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
6) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących budowę indywidualnych oczyszczalni ścieków spełniających poniższe wymagania:
przewiduje się budowę139 indywidualnych oczyszczalni ścieków o równoważnej liczbie mieszkańców do 6 RLM;
przewiduje się budowę 11 indywidualnych oczyszczalni ścieków o równoważnej liczbie mieszkańców do 9 RLM;,
dostosowanie przydomowych oczyszczalni ścieków do istniejących warunków gruntowych w tym wymiana częściową gruntów, kształtowanie nasypów, usunięcie wszystkich kolizji z projektowaną przydomową oczyszczalnią ścieków oraz urządzeniami towarzyszącymi,
budowę instalacji elektrycznej zasilającej przepompownie ścieków (jeżeli dotyczy) oraz oczyszczalnie ścieków wraz z włączeniem do wewnętrznej instalacji elektrycznej użytkownika oczyszczalni,
budowę instalacji PCV160 odprowadzającej ścieki z budynku do zbiornika oczyszczalni ścieków,
rozebranie i ponowne odtworzenie istniejących utwardzeń terenu lub gdy zajdzie taka potrzeba wykonanie robót montażowych rurociągów i kabli metodą bez wykopową,
montaż kompletnych przepompowni ścieków surowych lub ścieków oczyszczonych wraz z przewodem tłocznym (gdy zajdzie taka potrzeba)
budowę systemu rozsączania ścieków oczyszczonych (tunele rozsączające, drenaż rozsączający, studnie chłonne,) dobranego na podstawie średniego dobowego przepływu ścieków oraz warunków gruntowo- wodnych występujących na terenie inwestycji się, w przypadku drenażu rozsączającego przyjąć min. 5 mb drenażu na 1 RLM;
odtworzenie pierwotnego stanu nawierzchni terenu w tym wywóz ziemi oraz obsypanie zbiorników i poletka rozsączającego humusem wraz z siewem trawy,
dopuszcza się mechaniczno-biologiczne oczyszczalnie ścieków w technologii złóż zraszanych lub złóż obrotowych,
wymaga się, aby ciąg technologiczny oczyszczalni składał się z co najmniej trzech komór: osadnik wstępny, strefa tlenowa ze złożem biologicznym, osadnik wtórny. Nie dopuszcza się rozwiązań bez osadnika wstępnego,
dopuszcza się oczyszczalnie pracujące w zbiornikach z grp lub stali nierdzewnej
nie dopuszcza się oczyszczalni wyposażonych w sterowniki, elektrozawory oraz dyfuzory,
projektowane oczyszczalnie ścieków muszą być zgodne z przepisami Unii Europejskiej oraz normami EN 12566-3 A2:2013 lub równoważne(Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50).
7) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu;
8) wykonanie obsługi geodezyjnej;
9) wykonanie w imieniu użytkownika zgłoszenia urządzenia wodnego (drenaż rozsączającego lub studni chłonnej) w celu wpisania do systemu informacyjnego gospodarowania wodami na podstawie art. 331 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 3808422,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.3. część 3 zamówienia – „Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Międzyrzec Podlaski”.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę indywidualnych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Międzyrzec Podlaski.
Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarze);
b) projekty technicznie dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
1) wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami w miejscach lokalizacji oczyszczalni i systemu rozsączającego,
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) dokonanie w imieniu użytkownika zgłoszenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych służących do wprowadzenia do ziemi ścieków oczyszczonych w przydomowej oczyszczalni ścieków na potrzeby zwykłego korzystania z wód oraz uzyskanie postanowienia kierownika Nadzoru wodnego o braku sprzeciwu dotyczącego zgłoszenia wodnoprawnego (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa Wodnego)
4) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
5) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących budowę indywidualnych oczyszczalni ścieków spełniających poniższe wymagania:
przewiduje się budowę 44 indywidualnych oczyszczalni ścieków o równoważnej liczbiemieszkańców do 6 RLM;
przewiduje się budowę 3 indywidualnych oczyszczalni ścieków o równoważnej liczbiemieszkańców do 9 RLM;
dostosowanie przydomowych oczyszczalni ścieków do istniejących warunków gruntowych w tym wymiana częściową gruntów, kształtowanie nasypów, usunięcie wszystkich kolizji z projektowaną przydomową oczyszczalnią ścieków oraz urządzeniami towarzyszącymi,
budowę instalacji elektrycznej zasilającej przepompownie ścieków (jeżeli dotyczy) oraz oczyszczalnie ścieków wraz z włączeniem do wewnętrznej instalacji elektrycznej użytkownika oczyszczalni,
budowę instalacji PCV160 odprowadzającej ścieki z budynku do zbiornika oczyszczalni ścieków,
rozebranie i ponowne odtworzenie istniejących utwardzeń terenu lub gdy zajdzie taka potrzeba wykonanie robót montażowych rurociągów i kabli metodą bez wykopową,
montaż kompletnych przepompowni ścieków surowych lub ścieków oczyszczonych wraz z przewodem tłocznym (gdy zajdzie taka potrzeba)
budowę systemu rozsączania ścieków oczyszczonych (tunele rozsączające, drenaż rozsączający, studnie chłonne,) dobranego na podstawie średniego dobowego przepływu ścieków oraz warunków gruntowo- wodnych występujących na terenie inwestycji się, w przypadku drenażu rozsączającego przyjąć min. 5 mb drenażu na 1 RLM;
odtworzenie pierwotnego stanu nawierzchni terenu w tym wywóz ziemi oraz obsypanie zbiorników i poletka rozsączającego humusem wraz z siewem trawy,
dopuszcza się mechaniczno-biologiczne oczyszczalnie ścieków w technologii złóż zraszanych lub złóż obrotowych,
wymaga się, aby ciąg technologiczny oczyszczalni składał się z co najmniej trzech komór: osadnik wstępny, strefa tlenowa ze złożem biologicznym, osadnik wtórny. Nie dopuszcza się rozwiązań bez osadnika wstępnego,
dopuszcza się oczyszczalnie pracujące w zbiornikach z grp lub stali nierdzewnej
nie dopuszcza się oczyszczalni wyposażonych w sterowniki, elektrozawory oraz dyfuzory,
projektowane oczyszczalnie ścieków muszą być zgodne z przepisami Unii Europejskiej oraz normami EN 12566-3 A2:2013 lub równoważne(Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50).
6) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu;
7) wykonanie obsługi geodezyjnej;
8) wykonanie w imieniu użytkownika zgłoszenia urządzenia wodnego (drenaż rozsączającego lub studni chłonnej) w celu wpisania do systemu informacyjnego gospodarowania wodami na podstawie art. 331 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 1191392,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4938415,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4938415,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4938415,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRANKO max Łukasz Frankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321828907
7.3.3) Ulica: Łaszew Rządowy
7.3.4) Miejscowość: Łaszew Rządowy 97a
7.3.5) Kod pocztowy: 98-324
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4938415,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1541888,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1541888,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1541888,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franko max Łukasz Frankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321828907
7.3.4) Miejscowość: Łaszew Rządowy
7.3.5) Kod pocztowy: 98-324
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1541888,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa studni głębinowej w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.