eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiZrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (83) 371-24-96

1.5.8.) Numer faksu: (83) 371-48-26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecgmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1079155

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d521c905-e0ea-427a-86f4-e52a4e2df975

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067664/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

• zamówienie w części 1, 2 finansowane jest w ramach projektu pn. „Zrównoważony rozwój gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski” w ramach w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycja: B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich. • zamówienie w części 3 finansowaneze środków budżetu Gminy Międzyrzec Podlaski

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.11.2025.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5439899,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1część 1 zamówienia – „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tuliłów i Bereza”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę sieci wodociągowe wraz z odejściami do granic działek budowlanychw miejscowości Tuliłów i Bereza.
Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie stosownych decyzji pozwoleń oraz budowę sieci wodociągowej na obszarze objętym inwestycją. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarze);
b) przedmiar i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVDlub pendrive (1 egzemplarz);
c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);
d) wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarz);
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
4) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a) budowę sieci wodociągowej z rur PEHD lub PEHD RC o śr. Dz. 125mm, o długości ok. 0,551 km (działki nr ew. 600/29, 809/4, 569 w m. Tuliłów)
b) budowę sieci wodociągowej z rur PEHD lub PEHD RC o śr. Dz. 125mm, o długości ok. 0,435 km (działki nr ew. 227/16, 72, 49 w m. Bereza)
c) budowę podejść do działek budowlanych z rur PEHD o śr. 40 mm wraz z kompletnymi zasuwami odcinającymi – 54 sztuk,
d) budowa kompletnych hydrantów p.poż. DN 80 wraz z zasuwami odcinającymi (kolumna hydrantu wykonana ze stali nierdzewnej), 7 kpl.
e) Wykonanie dwóch przejść wodociągu pod pasem drogi powiatowej w rurze osłonowej metodą bezwykopową – o długości ok 17mb i 20 mb;
f) wykonanie węzłów połączeniowych planowanego wodociągu na istniejącym wodociągu z rur PVC wraz z montażem kompletnych zasuw odcinających z żeliwa sferoidalnego DN125mm;
5) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu;
6) wykonanie obsługi geodezyjnej;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej: protokoły prób końcowych i robót zanikowych, inwentaryzację powykonawczą – przyjętą we właściwym ośrodku geodezyjnym, projekt budowlany z naniesionymi zmianami;
8) uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia
na użytkowanie lubzaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy;
9) Zapoznanie się z terenem realizacji prac, dróg dojazdowych i pozyska dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 440084,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2. część 2 zamówienia – „Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Międzyrzec Podlaski”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę indywidualnych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Międzyrzec Podlaski.
Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej
(5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
lub pendrive (1 egzemplarze);
b) projekty technicznie dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej
(2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
2) wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami w miejscach lokalizacji oczyszczalni i systemu rozsączającego,
3) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
4) dokonanie w imieniu użytkownika zgłoszenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych służących do wprowadzenia do ziemi ścieków oczyszczonych w przydomowej oczyszczalni ścieków na potrzeby zwykłego korzystania z wód oraz uzyskanie postanowienia kierownika Nadzoru wodnego o braku sprzeciwu dotyczącego zgłoszenia wodnoprawnego(zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa Wodnego)
5) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
6) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących budowę indywidualnych oczyszczalni ścieków spełniających poniższe wymagania:
 przewiduje się budowę139 indywidualnych oczyszczalni ścieków o równoważnej liczbie mieszkańców do 6 RLM;
 przewiduje się budowę 11 indywidualnych oczyszczalni ścieków o równoważnej liczbie mieszkańców do 9 RLM;,
 dostosowanie przydomowych oczyszczalni ścieków do istniejących warunków gruntowych w tym wymiana częściową gruntów, kształtowanie nasypów, usunięcie wszystkich kolizji z projektowaną przydomową oczyszczalnią ścieków oraz urządzeniami towarzyszącymi,
 budowę instalacji elektrycznej zasilającej przepompownie ścieków (jeżeli dotyczy) oraz oczyszczalnie ścieków wraz z włączeniem do wewnętrznej instalacji elektrycznej użytkownika oczyszczalni,
 budowę instalacji PCV160 odprowadzającej ścieki z budynku do zbiornika oczyszczalni ścieków,
 rozebranie i ponowne odtworzenie istniejących utwardzeń terenu lub gdy zajdzie taka potrzeba wykonanie robót montażowych rurociągów i kabli metodą bez wykopową,
 montaż kompletnych przepompowni ścieków surowych lub ścieków oczyszczonych wraz z przewodem tłocznym (gdy zajdzie taka potrzeba)
 budowę systemu rozsączania ścieków oczyszczonych (tunele rozsączające, drenaż rozsączający, studnie chłonne,) dobranego na podstawie średniego dobowego przepływu ścieków oraz warunków gruntowo- wodnych występujących na terenie inwestycji się, w przypadku drenażu rozsączającego przyjąć min. 5 mb drenażu na 1 RLM;
 odtworzenie pierwotnego stanu nawierzchni terenu w tym wywóz ziemi oraz obsypanie zbiorników i poletka rozsączającego humusem wraz z siewem trawy,
 dopuszcza się mechaniczno-biologiczne oczyszczalnie ścieków w technologii złóż zraszanych lub złóż obrotowych,
 wymaga się, aby ciąg technologiczny oczyszczalni składał się z co najmniej trzech komór: osadnik wstępny, strefa tlenowa ze złożem biologicznym, osadnik wtórny. Nie dopuszcza się rozwiązań bez osadnika wstępnego,
 dopuszcza się oczyszczalnie pracujące w zbiornikach z grp lub stali nierdzewnej
 nie dopuszcza się oczyszczalni wyposażonych w sterowniki, elektrozawory oraz dyfuzory,
 projektowane oczyszczalnie ścieków muszą być zgodne z przepisami Unii Europejskiej oraz normami EN 12566-3 A2:2013 lub równoważne(Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50).
7) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu;
8) wykonanie obsługi geodezyjnej;
9) wykonanie w imieniu użytkownika zgłoszenia urządzenia wodnego (drenaż rozsączającego lub studni chłonnej) w celu wpisania do systemu informacyjnego gospodarowania wodami na podstawie art. 331 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 3808422,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.3. część 3 zamówienia – „Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Międzyrzec Podlaski”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących budowę indywidualnych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Międzyrzec Podlaski.
Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (1 egzemplarze);
b) projekty technicznie dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD lub pendrive (2 egzemplarze);
1) wykonanie dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w zakresie niezbędnym do realizacji robót i zgodną z odrębnymi przepisami w miejscach lokalizacji oczyszczalni i systemu rozsączającego,
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) dokonanie w imieniu użytkownika zgłoszenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych służących do wprowadzenia do ziemi ścieków oczyszczonych w przydomowej oczyszczalni ścieków na potrzeby zwykłego korzystania z wód oraz uzyskanie postanowienia kierownika Nadzoru wodnego o braku sprzeciwu dotyczącego zgłoszenia wodnoprawnego (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa Wodnego)
4) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych,
5) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących budowę indywidualnych oczyszczalni ścieków spełniających poniższe wymagania:
 przewiduje się budowę 44 indywidualnych oczyszczalni ścieków o równoważnej liczbiemieszkańców do 6 RLM;
 przewiduje się budowę 3 indywidualnych oczyszczalni ścieków o równoważnej liczbiemieszkańców do 9 RLM;
 dostosowanie przydomowych oczyszczalni ścieków do istniejących warunków gruntowych w tym wymiana częściową gruntów, kształtowanie nasypów, usunięcie wszystkich kolizji z projektowaną przydomową oczyszczalnią ścieków oraz urządzeniami towarzyszącymi,
 budowę instalacji elektrycznej zasilającej przepompownie ścieków (jeżeli dotyczy) oraz oczyszczalnie ścieków wraz z włączeniem do wewnętrznej instalacji elektrycznej użytkownika oczyszczalni,
 budowę instalacji PCV160 odprowadzającej ścieki z budynku do zbiornika oczyszczalni ścieków,
 rozebranie i ponowne odtworzenie istniejących utwardzeń terenu lub gdy zajdzie taka potrzeba wykonanie robót montażowych rurociągów i kabli metodą bez wykopową,
 montaż kompletnych przepompowni ścieków surowych lub ścieków oczyszczonych wraz z przewodem tłocznym (gdy zajdzie taka potrzeba)
 budowę systemu rozsączania ścieków oczyszczonych (tunele rozsączające, drenaż rozsączający, studnie chłonne,) dobranego na podstawie średniego dobowego przepływu ścieków oraz warunków gruntowo- wodnych występujących na terenie inwestycji się, w przypadku drenażu rozsączającego przyjąć min. 5 mb drenażu na 1 RLM;
 odtworzenie pierwotnego stanu nawierzchni terenu w tym wywóz ziemi oraz obsypanie zbiorników i poletka rozsączającego humusem wraz z siewem trawy,
 dopuszcza się mechaniczno-biologiczne oczyszczalnie ścieków w technologii złóż zraszanych lub złóż obrotowych,
 wymaga się, aby ciąg technologiczny oczyszczalni składał się z co najmniej trzech komór: osadnik wstępny, strefa tlenowa ze złożem biologicznym, osadnik wtórny. Nie dopuszcza się rozwiązań bez osadnika wstępnego,
 dopuszcza się oczyszczalnie pracujące w zbiornikach z grp lub stali nierdzewnej
 nie dopuszcza się oczyszczalni wyposażonych w sterowniki, elektrozawory oraz dyfuzory,
 projektowane oczyszczalnie ścieków muszą być zgodne z przepisami Unii Europejskiej oraz normami EN 12566-3 A2:2013 lub równoważne(Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50).
6) sprawowanie nadzoru autorskiego przez autorów projektu;
7) wykonanie obsługi geodezyjnej;
8) wykonanie w imieniu użytkownika zgłoszenia urządzenia wodnego (drenaż rozsączającego lub studni chłonnej) w celu wpisania do systemu informacyjnego gospodarowania wodami na podstawie art. 331 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 1191392,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4938415,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4938415,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4938415,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRANKO max Łukasz Frankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321828907

7.3.3) Ulica: Łaszew Rządowy

7.3.4) Miejscowość: Łaszew Rządowy 97a

7.3.5) Kod pocztowy: 98-324

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4938415,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1541888,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1541888,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1541888,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franko max Łukasz Frankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321828907

7.3.4) Miejscowość: Łaszew Rządowy

7.3.5) Kod pocztowy: 98-324

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1541888,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.