Og³oszenie z dnia 2021-11-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00295494/01 - Wynik z dnia 2021-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kompletnego zestawu napêdowego do ³odzi realizowanej w ramach projektu ELON
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Techniki Górniczej KOMAG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000022473
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pszczyñska 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-101
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@komag.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.komag.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badania naukowe i rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kompletnego zestawu napêdowego do ³odzi realizowanej w ramach projektu ELON
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-60833bb1-4de7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00284344
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Umowa nr POIR.04.01.04-00-0055/20, o dofinansowanie projektu pt.: „Bezbarierowa ³ód¼ motorowa o d³ugo¶ci do 12 m, z napêdem mechanicznym, w pe³ni przystosowana do przebywania, podró¿owania i nocowania w ramach wypoczynku i rehabilitacji dla osób niepe³nosprawnych poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich, o balkonikach lub o kulach, w tym osób z ciê¿kim pora¿eniem czterokoñczynowym”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60833bb1-4de7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (formularz do komunikacji) oraz poczty elektronicznej – e-mail: zamowieniapubliczne@komag.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiaj±cy;
• w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: ITG KOMAG 44-101 Gliwice ul. Pszczyñska 37, poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iod@komag.eu;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-172/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania jest dostawa kompletnego zestawu napêdowego do ³odzi realizowanej w ramach projektu ELON
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31158000-8 - £adowarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31440000-2 - Baterie
31680000-6 - Elektryczne artyku³y i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Komisja przetargowa bêdzie oceniaæ tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Za najkorzystniejsz± Zamawiaj±cy uzna ofertê, zgodn± z SWZ oraz która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów – wyliczonych w sposób okre¶lony w pkt. 3 - w postaci liczby zaokr±glonej do 2 (dwóch) miejsc po przecinku. Oferty bêd± oceniane w skali od 0 do 100 punktów.
Kryteria oceny ofert:
Kryterium „cena”– waga 60 (C)
W kryterium tym oceniana bêdzie cena ofertowa brutto.
Maksymaln± ilo¶æ punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê ofertow± brutto. Pozostali oferenci otrzymaj± odpowiednio mniejsz± ilo¶æ punktów poprzez przeliczenie zgodnie z nastêpuj±cym wzorem:
C=C_n/C_0 ∙60
gdzie:
C - ilo¶æ punktów uzyskanych przez ocenian± ofertê, w kryterium „cena”,
Cn - cena oferty z najni¿sz± cen± (brutto w PLN),
Co - cena ocenianej oferty (brutto w PLN),
60 - waga ocenianego kryterium.
Kryterium „energia baterii” – waga 30 (E)
W kryterium tym bêdzie oceniana znamionowa energia baterii – 100 kWh minimalna energia akceptowana przez Zamawiaj±cego okre¶lona w rozdziale V.
Ocena kryterium zostanie dokonana w taki sposób, ¿e ka¿da dodatkowa kilowatogodzina (kWh) równa siê 0,5 punktu.
Maksymalna ilo¶æ punktów, któr± w tym kryterium mo¿e przyznaæ Zamawiaj±cy wynosi 30.
Kryterium „termin realizacji” – waga 10 (T)
W kryterium tym oceniany bêdzie termin realizacji przedmiotu zamówienia - 60 dni od podpisania umowy (maksymalny termin realizacji akceptowany przez Zamawiaj±cego) okre¶lonych w rozdziale VI. Ocena w zakresie oceny tego kryterium zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
- zaoferowany termin realizacji do 60 dni – 0 punktów,
- zaoferowany termin realizacji do 30 dni – 10 punktów.
Maksymalna ilo¶æ punktów, któr± w tym kryterium mo¿e przyznaæ Zamawiaj±cy wynosi 10.
ocena punktowa ca³kowita (Opc)
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów po zsumowaniu punktacji obu kryteriów zgodnie z nastêpuj±cym wzorem:
Opc = C + E + T
gdzie:
Opc – ocena punktowa ca³kowita,
C - ilo¶æ punktów uzyskanych przez ocenian± ofertê w kryterium „cena”,
E - ilo¶æ punktów uzyskanych przez ocenian± ofertê w kryterium „energia baterii”.
T - ilo¶æ punktów uzyskanych przez ocenian± ofertê w kryterium „termin realizacji”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Energia baterii
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Certyfikat ISO potwierdzaj±cy posiadanie systemu jako¶ci zgodnego z normami ISO serii 9000. Dotyczy to równie¿ Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o realizacjê zamówienia.
b) Potwierdzenie, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, wraz z potwierdzeniem ich op³acenia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 450 000,00 z³
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Karty katalogowe oferowanych komponentów: silnik, bateria, ³adowarka, BMS, falownik, manetka, wy¶wietlacz parametrów.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.2. O¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty lidera (który jest odpowiedzialny za realizacjê umowy oraz stron± na potrzeby rozliczenia przedmiotu postêpowania) oraz informacjê, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.
3. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 do 4 oraz ust. 2 pzp lub jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) istotna zmiana przepisów lub norm maj±cych zastosowanie do przedmiotu umowy, która skutkowaæ bêdzie konieczno¶ci± zmiany zakresu rzeczowego umowy, terminu realizacji umowy lub innych istotnych jej warunków w zakresie niezbêdnym do dostosowania postanowieñ umownych wprowadzonych zmian lub norm.
2) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zale¿no¶ci od wysoko¶ci nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwy¿szeniu b±d¼ obni¿eniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy,
3) zmiana terminu wykonania umowy z powodu okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, zmianami terminów lub warunkami organizacyjnymi albo okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Maksymalny okres o który mo¿e zostaæ wyd³u¿ona umowa to 6 miesiêcy daty realizacji umowy.
4.Ka¿da ze stron umowy ma prawo odst±pienia od umowy w przypadkach i w sposób okre¶lonych ustaw± – Kodeks Cywilny.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa prze³±czników sieciowych oraz punktów dostêpowych WiFi wraz z licencjami dla Wydzia³u Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Znak sprawy DZPZ.282.114.2025.AG.
- Us³ugi w zakr. opró¿niania lok. mieszk., cz. wspólnych nieruchomo¶ci, wywozu odpadów z ogródków bêd±cych w zasobach adm. przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. Pe³na tre¶æ og³. w dok. postêpowania
- ZP/G/81/25Dost.3rodz. drutu: Ag0 ¶rednica 4,0mm+/-0,04; (stan z4)ilo¶æ 5kg (+/-10%); AgNi10 ¶r.2,0mm+/-0,04; (stan miêkki)il.15kg (+/-10%); AgSnO10 ¶r.1,80mm+/-0,04; (stan twardy)il.18kg (+/-10%)
- Zakup fabrycznie nowego elektrycznego samochodu dostawczego w zabudowie typu wywrotka
- Dostawa wózków dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwóch wizyt studyjnych do Berlina (Niemcy) dla Cz³onków Zwi±zku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa ¦l±skiego
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materia³ów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdañskiej
- Wyposa¿enie klasopracowni w ramach projektu pn. "Rozwój kompetencji m³odego cz³owieka kluczem do zawodowego sukcesu", realizowanego przez III Liceum Ogólnokszta³c±ce w Dêbicy
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej ³adowarki teleskopowej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej.
- ZAKUP SPRZÊTU W RAMACH Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
- Zakup sprzêtu i doposa¿enie baz magazynowych niezbêdnych do realizacji zadañ w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na potrzeby Gminy Biskupice
- Dostawa niezbêdnych narzêdzi i wyposa¿enia na potrzeby realizowania zadañ ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
wiêcej: £adowarki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





