Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00230274/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00230670/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00238811/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00245023/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00247207/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa aparatu USG oraz sprzętu i wyposażenia medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK ZDROWIA W WODZISŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290681771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ariańska 12
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@gozwodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gozwodzislaw.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55ce625e-b70b-4f71-91cb-99f5a2e3be8e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa aparatu USG oraz sprzętu i wyposażenia medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55ce625e-b70b-4f71-91cb-99f5a2e3be8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085609/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa aparatu USG oraz sprzętu i wyposażenia medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia dofinasowany w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOZ.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Aparat USG- aparat spełniający wszystkie obowiązujące normy , certyfikaty CE
- aparat ultrasonograficzny wszechstronny , fabrycznie nowy, nie powystawowy , rok produkcji 2025
- glowica ultrasonograficzna convex , zakres częstotliwości pracy min : 1-5 MHZ ,
- glowica ultrasonograficzna liniowa , zakres częsotliwości min 2-12 MHZ ,
- glowica ultrasonograficzna sektorowa kardiologiczna ,zakres częstotliwości min 1-5 MHZ ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 202601,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Sprzęt i wyposażenie medyczne- stetoskop dwustronny dla dorosłych – 7 szt.
- stetoskop dwustronny pediatryczny – 4 szt.
- otoskop z 10 wziernikami jednorazowego użytku – 7 szt.
- aparat do mierzenia ciśnienia – 11 szt.
- termometr bezdotykowy na podczerwień służący do pomiaru temperatury na czole – 4 szt.
- termometr bezdotykowy douszny na podczerwień – 4 szt.
- aparat ekg – 1 szt
- elektroniczne tablice do badania wzroku – 2 szt.
- lampa bezcieniowa – 1 szt.
- nebulizator do podawania leków – 2 szt.
- elektroniczna waga dla niemowląt – 1 szt.
- tablet medyczny – 5 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33698000-9 - Produkty lekarskie
38412000-6 - Termometry
33121500-9 - Elektrokardiogram
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
42923110-6 - Wagi
30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 59773,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Meble medyczne- kozetka lekarska – 2 szt.
- fotel biurowy do gabinetu lekarskiego – 6 szt.
- biurko lekarskie – 3 szt.
- szafa medyczna zamykana z półkami – 1 szt.
- szafa medyczna zamykana ubraniowa – 1 szt
- lada rejestracyjna – 1 szt.
Deklaracja zgodności ROZPORZĄDZENIE MINISTRAZDROWIA z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21783,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena oferty najkorzystniejszej na Część nr 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 w/w ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 1 p.z.p. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty , dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 w/w ustawy Pzp postępowanie na unieważniono.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 1 p.z.p. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty , dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 w/w ustawy Pzp postępowanie na unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





