eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekMuzeum Zbiory Sztuki roboty dostosowawcze do zgodności z przepisami p.poż. (budowlane i instalacyjne)



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Muzeum Zbiory Sztuki roboty dostosowawcze do zgodności z przepisami p.poż. (budowlane i instalacyjne)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku

1.3.) Oddział zamawiającego: MZKiD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282056

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 1a

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf93abaf-0d24-4a6d-88d6-188ec3ce49d9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Muzeum Zbiory Sztuki roboty dostosowawcze do zgodności z przepisami p.poż. (budowlane i instalacyjne)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf93abaf-0d24-4a6d-88d6-188ec3ce49d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055606/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Muzeum Zbiory Sztuki roboty dostosowawcze do zgodności z przepisami p.poż. (budowlane i instalacyjne)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226015

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZKiD-AG.216.1/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 860497,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku Muzeum Zbiory Sztuki - Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku, przy ul. Zamcza10/12, do zgodności z przepisami przeciwpożarowymi.
Kategoria obiektu: IX
Adres inwestycji: 87-800 Włocławek, ul. Zbiory Sztuki 10/12
jednostka ewidencyjna: Miasto Włocławek
obręb ewidencyjny: 046401_1.0460.23; 046401_1.0460.24; 046401_1.0460.105/1; 046401_1.0460.111, Włocławek KM46 działka nr 23 i 24
Inwestor: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku, ul. Słowackiego 1a, 87-800 Włocławek

Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie!
Od dnia podpisania Umowy do 4 sierpnia 2025 r. Wykonawca może rozpocząć prace związane z budową nowego przyłącza wodociągowego oraz budową pomieszczenia hydroforni w pomieszczeniu magazynowym na parterze. Wykonawca zabezpieczy odpowiednią zabudową (tymczasową ścianką działową) część pomieszczenia magazynowego na parterze - wykaz elementów niezbędnych do wykonania zabezpieczenia znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ. W tym czasie Muzeum Zbiory Sztuki będzie dostępne dla osób zwiedzających. Po wyżej wymienionym okresie Wykonawca może rozpocząć pozostałe prace budowlane i instalacyjne. Jednak przed ich rozpoczęciem dostarczy Zamawiającemu materiały niezbędne do zabezpieczenia zbiorów Muzeum przez dział konserwacji wykazane w załączniku nr 12 do SWZ. Prace zabezpieczające zbiory mogą być najwcześniej wykonane 4 sierpnia 2025 r. i od tego dnia obiekt Muzeum będzie wyłączony ze zwiedzania w związku z planowanymi pracami remontowymi do odwołania. W związku z powyższym pozostałe prace będą mogły być wykonywane równocześnie w różnych częściach obiektu.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Branża budowlana
- Budowa pomieszczenia hydroforni w pomieszczeniu magazynowym na parterze;
- Zabezpieczenie odpowiednią zabudową (tymczasową ścianką działową) część pomieszczenia magazynowego na parterze;
- Demontaż boazerii i montaż okładzin z płyt gipsowo-kartonowych;
- Montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
- Montaż klapy dymowej w połaci dachowej;
- Tynkowanie i malowanie ścian po robotach budowlanych i instalacyjnych;
- Wymiana podłogi na 1 piętrze na deskę podłogową np. typu Barlinecka lub inna o podobnych właściwościach, o szerokości od 155 mm do 180 mm i grubości od 16-18 mm.
b) Branża elektryczna:
- Instalacja systemu sygnalizacji pożaru;
- System oddymiania klatki schodowej;
- Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne;
- Przeciwpożarowy wyłącznik prądu;
- Opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego (3 egzemplarze) – co stanowi Załącznik do Protokołu końcowego robót;
- Wywóz i utylizacja odpadów (izotopowych czujek dymu i sprzętu elektronicznego, wraz z przedstawieniem dokumentu – potwierdzającego utylizację tych odpadów).
c) Branża sanitarna
- Demontaż istniejących rurociągów hydrantowych i hydrantów;
- Montaż rurociągów pożarowych;
- Montaż armatury hydrantowej;
- Montaż urządzeń hydroforni wraz z jej budową i automatyką;
- Wymiana grzejnika CO na klatce schodowej;
- Próby szczelności i płukanie;
- Budowa nowego przyłącza wodociągowego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i sposób ich realizacji określony został w załącznikach do SWZ obejmujących:
1) projekty budowlane (załącznik nr 9);
2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - STWiOR (załącznik nr 10);
3) pomocniczo przedmiary robót (załącznik nr 11);
4) wykaz materiałów potrzebnych do zabezpieczenia przedmiotów (sprzętów, muzealiów etc.) w Zbiorach Sztuki podczas remontu.

Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego, który będzie stanowił załącznik do umowy jest dokumentacja projektowa (załącznik nr 9, 10, 11 i 12 do SWZ). Kosztorys ofertowy będzie stanowić podstawę do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót lub wyliczenia wartości robót zaniechanych oraz rozliczenia z Instytucją Zarządzającą otrzymanych funduszy na realizację zamówienia.
Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2020r. poz. 215 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.

Uwaga!
W przypadku wystąpienia w udostępnionej dokumentacji nazw producentów, produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła podchodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów, urządzeń, rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewniają one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w załącznikach do SWZ. Zamawiający informuje, iż zastosowane w SWZ określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych itp. ma na celu jedynie doprecyzowanie przedmiotu zamówienia.

Dalszy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale II SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

44220000-8 - Stolarka budowlana

45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 956666,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1283826,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 956666,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MONIMAR" - Marcin Kucharuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881255513

7.3.3) Ulica: Szkolna 38

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 956666,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.