eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem



Ogłoszenie z dnia 2024-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490044147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48184146211

1.5.8.) Numer faksu: 4146240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krynica@20wszur.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.20wszur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.20wszur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11999ccf-c9b4-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00573925/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102302

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20WSzU-R.ZP.2611.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż fabrycznie nowej, nieużywanej, niepowystawowej i nieregenerowanej instalacji fotowoltaicznej 49kW wraz z jej uruchomieniem na terenie 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SPZOZ w Krynicy-Zdroju oraz doprowadzenie do przyłączenia instalacji do publicznej sieci energetycznej na podstawie zaakceptowanej koncepcji rozlokowania z optymalnym wykorzystania przestrzeni obiektów i gruntów pod Odnawialne Źródła Energii wraz z dostarczeniem niezbędnej dokumentacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ oraz postanowieniami SWZ.
Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej, oraz serwis urządzeń w okresie objętym gwarancją przez okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na okres 60 miesięcy od podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu umowy na prace montażowo-instalacyjne.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu szczegółowym stanowiącym załącznik do składanej oferty nazwy handlowe oraz nazwę producenta umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego asortymentu.
Informacje te będą kluczowym elementem oferty Wykonawcy potwierdzającym zobowiązania Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia, a dla Zamawiającego kwestią podstawową i najistotniejszą.
Nazwy zamieszczone przez Wykonawcę w formularzu szczegółowym traktowane będą jako zobowiązanie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego przez niego asortymentu, a także będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia są zgodne z wymaganiami. Brak takich informacji lub niekompletne informacje, nie dające możliwości jednoznacznej identyfikacji oferowanego asortymentu, skutkować będą odrzuceniem oferty, z powodu niemożności oceny przez Zamawiającego, jaki przedmiot został zaoferowany, a w konsekwencji - czy spełnia on postawione wymagania.
"Treść oferty" rozumiana jest jako zobowiązanie Wykonawcy do zgodnego z żądaniami Zamawiającego wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe, ulotki, instrukcje użytkowania lub foldery itp. wszystkich zaoferowanych asortymentów wyszczególnionych w formularzu szczegółowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Dokumenty muszą potwierdzać spełnienie wszystkich wymaganych wymogów jakościowych oraz parametrów oferowanych wyrobów (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski).
Składane dokumenty muszą być czytelne, z wyraźnym do odczytu tekstem.
Zaleca się przygotowanie przedmiotowych środków dowodowych w sposób umożliwiający łatwą identyfikację z oferowanym asortymentem wskazanym w formularzu szczegółowym.
Instalacja musi być nowa z:
- co najmniej 10 letnią gwarancją producenta na panele fotowoltaiczne;
- co najmniej 3 letnią gwarancją producenta na falownik;
- co najmniej 20 letnią gwarancja producenta na wydajność instalacji na poziomie nie mniejszym niż 90%
- co najmniej 5 letnią gwarancją na konstrukcję wsporczą.
Gwarancja na panele fotowoltaiczne, falowniki, wydajność oraz konstrukcję wsporczą stanowi kryterium oceny ofert i będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Podane wymogi są wymaganiami minimalnymi. Wykonawcę będzie obowiązywał okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198645,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522606,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198645 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intelus Inwestycje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542856860

7.3.3) Ulica: Ks. Dr Wiktora Siwka

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-306

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198645 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.