Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148678/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00167108/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00172114/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00178007/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00183983/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00186143/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1222D w Siedlcach w zakresie budowy miejsc postojowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1222D w Siedlcach w zakresie budowy miejsc postojowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b17aac6c-7e01-4c59-9633-29e8847828f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039388/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa drogi powiatowej nr 1222D w Siedlcach, w zakresie budowy miejsc postojowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1222D w Siedlcach w zakresie budowy miejsc postojowych”
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
• 13 miejsc postojowych z kostki betonowej na łącznej długości ok. 32,5 m, szerokości 5,0 m
• przebudowy chodników o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki betonowej oraz kostki typu „STOP” przed przejściami dla pieszych na szerokości 0,7 m
• montaż oświetlenia dwóch przejść dla pieszych: 4 słupów z oprawą, turbiną oraz panelem fotowoltaicznym
• odtworzenia terenów zielonych
• wprowadzenie nowej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższego zadania stanowią udostępnione z SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności materiały do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, projekt techniczny i wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt stałej organizacji ruchu, projekt czasowej organizacji ruchu oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210745,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331938,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210745,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMISTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922530577
7.3.3) Ulica: Składowice 18
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie koncepcji, przeprowadzenie badań, uzyskanie warunków i opinii oraz stworzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) odtworzenia zbiornika na Potoku Małomickim w Lubinie
- Remont barier energochłonnych zlokalizowanych w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działki nr 49/91 w Miłosnej
- 24 miesięczne świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w miejscowości Osiek ul. Wenus.
- Remont fragmentu zabytkowego muru miejskiego przylegającego do Wzgórza Zamkowego - adres: Lubin, działka nr 67/4, obręb 5.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Daliowej w Kosakowie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Realizacja robót budowlanych w ramach zadania "Budowa odcinka drogi gminnej nr 206011G Male Chełmy - Rolbik
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.