eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa narzędzi II



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=45594278

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa narzędzi II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cddf0ea-e4d1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121732/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa narzędzi II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195429

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 29/TP2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 294104,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71435,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:
Część 1 – Urządzenia warsztatowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6.Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
-Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
-Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
-Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
-Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7. PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 1110,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:
Część 2 – Myjka ultradźwiękowa z akcesoriami;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7. PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 4668,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:
Część 3 – Zgrzewarka punktowa SUNKKO 709A;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
-Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
-Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7. PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 2220,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:
Część 4 – Maszyna do grawerowania SHG350D;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.

PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 7920,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:
Część 5 – Kompresor Stanley FATMAX DST 101/8/6;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.

PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 840,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:
Część 6 – Drukarka Etykiet Brother PT-E300VP;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a, do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.

PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 780,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:
Część 7 – Pakowarka próżniowa HENDI 970461;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.

PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 2340,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:
Część 8 – Sprężarka tłokowa 24L BAM-200-8-25;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.

PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 1320,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:
Część 9 – Myjka ultradźwiękowa SONIC-14/40;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5a (dla części 1-9) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5a do SWZ i formularzem cenowym - załącznik nr 3a (dla części 1-9) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 1-9: 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Informacje dotyczące części 1-9 zamówienia:
- Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
- Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
- Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
- Zamawiający wymaga, aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.

PRODUKTY RÓWNOWAŻNE w zakresie części 1-9 zamówienia:
Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować go jako produkt przykładowy oraz, że towarzyszy mu sformułowanie ”lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, parametry pracy, kolory, wielkość opakowania itp.) nie gorsze niż narzędzia wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ i opisane w OPZ - załączniku nr 5a do SWZ.
Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę pn. ”Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego podając jak najdokładniejsze dane (NSN, P/N - jeśli występuje, nazwę, wskazanie producenta, symbol katalogowy – jeśli dotyczy), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Oferowany produkt” w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 8130,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnych narzędzi z podziałem na części:
Część 10 – Elektronarzędzia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 5b (dla części 10) do SWZ, zawierający kryteria jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z OPZ - załącznik nr 5b do SWZ i formularzem cenowym - załącznik 3b (dla części 10) do SWZ .
4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
dla części 10: 43830000-0 Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
5. Złożona oferta musi obejmować cały asortyment w ramach części zamówienia tj. wszystkie pozycje. Oferty niezawierające kompletnej wyceny asortymentu określonego w zadaniu zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ.
6. Zamawiający wymaga dla części 10 zamówienia uzupełnienia kolumny pn. „Nazwa Producenta” dla każdej pozycji formularza cenowego i wskazania w niej co najmniej nazwy producenta, umożliwiając zidentyfikowanie oferowanego asortymentu. Brak wskazania nazwy producenta w każdej z pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty z uwagi na niezgodność z SWZ. Uzupełnienie formularza cenowego lub zmiana zapisów po terminie składania ofert w zakresie informacji o oferowanym produkcie są niedopuszczalne.
7. Okres realizacji zamówienia wynosi 8 tygodni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

4.5.5.) Wartość części: 42107,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1125,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1709,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1125,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxmed ZUH Marcin Murzyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860060205

7.3.3) Ulica: Pomorska

7.3.4) Miejscowość: Orle

7.3.5) Kod pocztowy: 84-252

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1125,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3413,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5202,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3413,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372677577

7.3.3) Ulica: Bardowskiego

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3413,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2457,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3977,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2457,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Surman - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Fornalczyk - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2457,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7721,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10221,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8261,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372677577

7.3.3) Ulica: Bardowskiego

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8261,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 789,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1214,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Surman - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Fornalczyk - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372677577

7.3.3) Ulica: Bardowskiego

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 755,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1617,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 782,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW MEA Aneta Wolska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211500477

7.3.3) Ulica: Lecha

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-294

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 782,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1263,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2715,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1263,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Surman - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Fornalczyk - - wspólnik spółki cywilnej GM TRADE Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1263,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6833,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9838,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6833,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372677577

7.3.3) Ulica: Bardowskiego

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6833,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.