eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów nad Wisłą › "Przebudowa schodów, tarasu i opaski przy budynku Urzędu Miasta w Józefowie nad Wisłą"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa schodów, tarasu i opaski przy budynku
Urzędu Miasta w Józefowie nad Wisłą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Józefów nad Wisłą

1.3.) Oddział zamawiającego: Józefów nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 33F

1.5.2.) Miejscowość: Józefów nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-340

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminajozefow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminajozefow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa schodów, tarasu i opaski przy budynku
Urzędu Miasta w Józefowie nad Wisłą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1278b072-0453-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025626/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa schodów, tarasu i opaski przy budynku Urzędu Miasta w Józefowie nad Wisłą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zadanie pn.: „Przebudowa schodów, tarasu i opaski przy budynku Urzędu Miasta w Józefowie nad Wisłą” realizowane jest w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą dalej „ustawa Pzp”.
2.2. Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
2.3. W przedmiotowym zamówieniu powyższe warunki zostały spełnione, ponieważ: Gmina Józefów nad Wisłą prowadziła uprzednio postępowanie w trybie podstawowym (znak sprawy: IP.271.4.2023.KP), w którym nie wpłynęła żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: IP.271.4.2023.KP

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.7.2023.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa schodów, tarasu i opaski przy budynku Urzędu Miasta w Józefowie nad Wisłą” w ramach likwidacji barier architektonicznych oraz poprawy jakości usług dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta Józefów nad Wisłą. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) rozebranie studzienek piwnicznych,
2) zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniem 0.12 a zsypem na węgiel,
1) likwidację pomieszczenia na węgiel wraz z izolacja przeciwwilgociową ścian pomieszczenia,
4) przebudowę tarasu ogrodowego wraz z montażem barierek ochronnych betonowych,
5) przebudowę tarasu wejściowego wraz z montażem barierek ochronnych betonowych,
6) przebudowę tarasu na I piętrze wraz z montażem barierek ochronnych betonowych,
7) zamurowanie otworów okiennych w ścianach konstrukcyjnych zewnętrznych wraz okładzina i izolacja przeciwwilgociową z wyłączeniem otworu drzwiowego na ścianie południowej przy schodach do piwnicy,
8) wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARKADA DELA Emil Dygas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 9481823109

7.3.3) Ulica: ul. Kalińska 6/6a

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.