Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219748/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pomp insulinowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/usk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pomp insulinowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-762f6c1e-47ca-4221-91ba-c213fcb62bcb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044041/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.30 Dostawa pomp insulinowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Postępowanie nr 28 ZP.261.10-Z.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pomp insulinowych dla pacjentów Przyszpitalnej Poradni Diabetologicznej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Pompa z możliwością ustawienia zamkniętej pętli insulinowej autonomicznie normalizującej hipo i hiperglikemię.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym do Części nr 1 - Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert równoważnych w Części nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 330000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pomp insulinowych dla pacjentów Przyszpitalnej Poradni Diabetologicznej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Pompa z funkcją ciągłego monitorowania glikemii z automatycznym zatrzymaniem podaży insuliny w przypadkach zagrażających hipoglikemii.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, ilości dostaw oraz wymagania zostały zawarte w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych dla Części nr 2, (Załącznik nr 2 do SWZ), będących integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo-ofertowym do Części nr 2 - Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszczał w Części nr 2 rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 32500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-04 do 2026-06-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-04 do 2026-06-04INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 986 Tuszyma - Ropczyce - Wiśniowa w miejscowości Glinik
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem elektrycznym"
- Organizacji szkoleń specjalistycznych dla gmin
- Usługa szkoleniowa realizowana przez eksperta w dziedzinie rozwiązań opartych na przyrodzie w ramach projektu NBS4Local.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową gastronomiczną typu food truck w ramach projektu pn. Aktywna integracja w ZAZ w Rzeszowie
- Dostawa robota humanoidalnego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.