eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecUtworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-430

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fu@boleslawiec.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslawiec.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1085100

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9a9a93c-52c2-4e64-acb4-b6d036e6dc97

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026518/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3„Aktywny Maluch” 2022–2029, współfinansowanego z KPO w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach„Aktywny Maluch”, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu 2 pn. Opieka nad dziećmi i równowaga między życiem prywatnym i zawodowym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168250

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186991,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia, urządzeń, sprzętu, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu: „Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka” w asortymencie, ilościach i na zasadach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ.
Lokalizacja: Bolesławiec, ul. Szkolna 4A, dz. nr 332/3,338/1, woj. łódzkie
Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Dostarczony asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa. Każda zabawka dla dzieci powinna posiadać oznaczenie „CE” oraz „EN71” lub równoważne
Organizacja transportu i odpowiedzialność za transport Przedmiotu zamówienia do Żłobka zlokalizowanego w Bolesławcu (woj. łódzkie) przy ul. Szkolnej 4A, rozładunek zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
Wykonawca zabezpieczy Przedmiot zamówienia na czas transportu w następujący sposób: elementy dostawy zostaną dostarczone w oryginalnych opakowaniach, dodatkowo zabezpieczonych przed uszkodzeniem podczas załadunku, transportu i rozładunku;
Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprzętem wszystkie niezbędne instrukcje użytkowania, wymagane prawem certyfikaty zgodności oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Wykonawca poza dostawą systemu zapewni również jego prawidłowy montaż, rozruch, wstępną konfigurację i przeszkolenie personelu Zamawiającego.

1. Lalka szt. 8
2. Miękka lalka szt. 8
3. Lalka w wanience szt. 3
4. Łóżeczko dla lalek z pościelą szt. 3
5. krzesło dla lalki szt. 4
6. Pościel do łóżeczka dla lalek szt. 3
7. wózek dla lalki szt. 3
8. domek dla lalek szt. 3
9. Drewniane mebelki do domku dla lalek szt. 3
10. wywrotka szt. 4
11. Pojazd – Sorter z klockami szt. 4
13. Straż pożarna z figurkami szt. 4
14. zestaw samochodów szt. 1
15. zestaw kolejowy szt. 3
16. wesoła farma szt. 2
17. Jeździk szt. 3
18. hulajnoga szt. 3
19 wózek - pchacz szt. 3
20. klocki szt. 5
21. Zestaw klocków Szt. 1
22. kamizelka szt. 4
23. kostka manipulacyjna szt. 2
24. Klocki cegły szt. 3
25. Drewniane klocki - kolorowe kształty Szt.1
26. Szkolny autobus szt. 2
27. Skrzyneczka farma Szt.1
28. poduszki sensoryczne szt. 4
29. Szafka z klockami i kartami pracy szt. 2
30. Akcesoria do pieczenia ciast Szt. 1
31. Zestaw do herbaty Szt.1
32. Zestaw produktów spożywczych Szt.1
33. Jeździk- niebieski Szt.3
34. Samochód wersja dla dziewczynki Szt.3
35. Wózek pchacz ( z motywem zwierzęcym) Szt.2
36. Płyn do baniek mydlanych 1 l Szt.1
37. Sznurek do baniek mydlanych z płynem - zestaw Szt.1
38. Zestaw instrumentów duży Szt.1
39. Zestaw instrumentów Szt.1
40. Chusta 3,5m Szt.1
41. Zestaw sensoryczny do ćwiczeń Szt.1
42. Zestaw akcesoriów sportowych Szt.1
43. Fakturowe stopy Szt.2
44. Fakturowe dłonie Szt.2
45. Znacznik sportowy - niebieski, rozm. S Szt.25
46. Piłeczki z buźkami Szt.1
47. Wyprawka Szt.1
48. zestaw papierów Szt.1
49. Autko drewniane Szt.2
50. puzzle Szt.2
51. gra edukacyjna Szt.1
52. Puzzle Szt.1
53. Drewniany stolik edukacyjny - przeplatanka Szt.1
54. Chodzik i stolik interaktywny 2w1 Szt.2
55. "Kamienie" do ćw. manualnych Szt.1
56. Książeczka kontrastowa mała - kolorowa Szt.1
57. Mała książeczka czerwona Szt.1
58. Książeczka sensoryczna ze zwierzątkami Szt.1
59. Utulanki czyli piosenki na dziecięce masażyki Szt.1
60. Książeczka aktywizująca - kierunek ruchu Szt.1
61. Onomatopeje – karty do prezentacji Szt.1
62. Plansze do ćwiczeń grafomotorycznych Szt.1
63. książeczka Szt.1
64. Duże karty kontrastowe Szt.3
65. Komplet pacynek z torbą Szt.2
66. Zegar czynności i pór roku Szt.1
67. Koń na biegunach Szt.1
68. Komplet maskotek Szt.2
69. Miś Szt.1
70. Miś Szt.1
71. Tabliczka ścienna - motyw zwierzęcy Szt.1
72. Piankowe auto Szt.1
73. Gąsienica spacerowa 10 uchwytów Szt.2
74. Zabawka manipulacyjno-sensoryczna Szt.1
75. Basen okrągły Szt.1
76. Drewniane klocki szt. 1
77. Nakładanka żabka-rechotka Szt.1
78. Zestaw elementów Szt.1
79. System dróg i mostów Szt.2
80. Karty do prezentacji dźwięków z otoczenia Szt.1
81. Woreczki z kuleczkami Szt.2
82. Uśmiechnięte miękkie piłeczki Szt.1
83. Szarfa niebieska Szt.1
84. Ścianka manipulacyjno-sensoryczna Szt.1
85. Zestaw zabawek Szt.1
86. klocki Szt.1
87. Mata sensoryczna Szt.1
88. Skrzynka sensoryczna Szt.1
89. Zestaw materiałów plastycznych Szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki

4.5.5.) Wartość części: 33333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia, urządzeń, sprzętu, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu: „Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka” w asortymencie, ilościach i na zasadach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ.
Lokalizacja: Bolesławiec, ul. Szkolna 4A, dz. nr 332/3,338/1, woj. łódzkie
Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Dostarczony asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa. Każda zabawka dla dzieci powinna posiadać oznaczenie „CE” oraz „EN71” lub równoważne
Organizacja transportu i odpowiedzialność za transport Przedmiotu zamówienia do Żłobka zlokalizowanego w Bolesławcu (woj. łódzkie) przy ul. Szkolnej 4A, rozładunek zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
Wykonawca zabezpieczy Przedmiot zamówienia na czas transportu w następujący sposób: elementy dostawy zostaną dostarczone w oryginalnych opakowaniach, dodatkowo zabezpieczonych przed uszkodzeniem podczas załadunku, transportu i rozładunku;
Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprzętem wszystkie niezbędne instrukcje użytkowania, wymagane prawem certyfikaty zgodności oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Wykonawca poza dostawą systemu zapewni również jego prawidłowy montaż, rozruch, wstępną konfigurację i przeszkolenie personelu Zamawiającego.

1. Pakiet pomocy-pozwalający panować nad emocjami szt. 1
2. Tablica - koło szt. 1
3. Tablica - wiatraki szt.1
4. Tablica do ćwiczeń rączek szt. 1
5. Interaktywna tablica ścienna szt.1
6. Hamak wiszący typu łezka/kropla szt.1
7. Siedzisko-kwiatek szt. 1
8. Materac zabezpieczający na ścianę 150 x 100 jasnoszary szt.1
9. Urządzenie muzyczne szt. 1
10. Klocki plastikowe szt. 1
11. Układanka lustrzana szt. 1
12. Zestaw klocków do składania szt. 1
13. Pomocnik logopedyczny malucha szt. 1
14. Maty do masażu stóp szt. 1
15. Sensoryczna mata szt. 1
16. Poduszka-owoc/warzywo szt. 2
17. Piankowy walec z otworem szt. 1
18. Zestaw piankowy szt. 1
19. Stolik podświetlany szt. 1
20. Kolumna świetlna szt. 1
21. Koła zębate szt. 1
22. Płytki podłogowe szt. 1
23. Podświetlany panel podłogowy szt. 4
24. Żelowe kształty geometryczne Szt.1
25. Platforma z labiryntem Szt.1
26. Podświetlane kółeczka Szt.1
27. Podświetlane shakery/rollery Szt.1
28. Świecące kamyszki Szt.1
29. Zestaw do ćwiczeń motoryki ręki Szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki

4.5.5.) Wartość części: 45528,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia, urządzeń, sprzętu, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu: „Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka” w asortymencie, ilościach i na zasadach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ.
Lokalizacja: Bolesławiec, ul. Szkolna 4A, dz. nr 332/3,338/1, woj. łódzkie
Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Dostarczony asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa. Każda zabawka dla dzieci powinna posiadać oznaczenie „CE” oraz „EN71” lub równoważne
Organizacja transportu i odpowiedzialność za transport Przedmiotu zamówienia do Żłobka zlokalizowanego w Bolesławcu (woj. łódzkie) przy ul. Szkolnej 4A, rozładunek zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
Wykonawca zabezpieczy Przedmiot zamówienia na czas transportu w następujący sposób: elementy dostawy zostaną dostarczone w oryginalnych opakowaniach, dodatkowo zabezpieczonych przed uszkodzeniem podczas załadunku, transportu i rozładunku;
Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprzętem wszystkie niezbędne instrukcje użytkowania, wymagane prawem certyfikaty zgodności oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Wykonawca poza dostawą systemu zapewni również jego prawidłowy montaż, rozruch, wstępną konfigurację i przeszkolenie personelu Zamawiającego.

1. Regał – Szatnia -zestaw, Szt.5
2. Naklejki na szatnię - zwierzęta Kpl.
3. Stojak do samodzielnego zdejmowania butów szt.1
4. Gablota wewnętrzna suchościeralno -magnetyczna z przesuwnymi drzwiami szt. 1
5. pufa szt. 1
6. Przewijak wiszący szt.1
7. Ławka do szatni szt. 1
1. Łóżeczko szt. 25
2. Przewijak z szafką + materac szt. 1
3. Półka wisząca szt.1
4. stoliki prostokątne rozmiar 1 szt. 4
5. Wózek na łóżeczka szt.2
6. Krzesło rozmiar 1 szt. 1
7. Krzesełko do karmienia szt. 5
8. Krzesło obrotowe szt.2
10. pufa szt. 1
11. bujak szt. 1
12. Mata z poduszkami szt. 1
13. Poducha szt. 1
14. Poducha szt. 1
15. Poducha szt. 1
16. Zestaw poduch szt. 1
17. Zestaw mebli -domek szt. 1
18. Szafka wisząca szt. 1
19. bujak szt. 1
20. pufa szt. 1
21. materace do łóżeczka szt. 25
22. bujak szt. 1
23. Szafka na prace szt. 3
24. Zestaw mebli szt. 1
25. Regał z pojemnikami szt. 2
26 Szafa na łóżeczkai pościele szt. 2
27. krzesło Obrotowe szt. 3
28. biurko szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia, urządzeń, sprzętu, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu: „Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka” w asortymencie, ilościach i na zasadach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ.
Lokalizacja: Bolesławiec, ul. Szkolna 4A, dz. nr 332/3,338/1, woj. łódzkie
Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Dostarczony asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa. Każda zabawka dla dzieci powinna posiadać oznaczenie „CE” oraz „EN71” lub równoważne
Organizacja transportu i odpowiedzialność za transport Przedmiotu zamówienia do Żłobka zlokalizowanego w Bolesławcu (woj. łódzkie) przy ul. Szkolnej 4A, rozładunek zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
Wykonawca zabezpieczy Przedmiot zamówienia na czas transportu w następujący sposób: elementy dostawy zostaną dostarczone w oryginalnych opakowaniach, dodatkowo zabezpieczonych przed uszkodzeniem podczas załadunku, transportu i rozładunku;
Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprzętem wszystkie niezbędne instrukcje użytkowania, wymagane prawem certyfikaty zgodności oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Wykonawca poza dostawą systemu zapewni również jego prawidłowy montaż, rozruch, wstępną konfigurację i przeszkolenie personelu Zamawiającego.
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia, urządzeń, sprzętu, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu: „Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka” w asortymencie, ilościach i na zasadach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ.
Lokalizacja: Bolesławiec, ul. Szkolna 4A, dz. nr 332/3,338/1, woj. łódzkie
Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Dostarczony asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa. Każda zabawka dla dzieci powinna posiadać oznaczenie „CE” oraz „EN71” lub równoważne
Organizacja transportu i odpowiedzialność za transport Przedmiotu zamówienia do Żłobka zlokalizowanego w Bolesławcu (woj. łódzkie) przy ul. Szkolnej 4A, rozładunek zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
Wykonawca zabezpieczy Przedmiot zamówienia na czas transportu w następujący sposób: elementy dostawy zostaną dostarczone w oryginalnych opakowaniach, dodatkowo zabezpieczonych przed uszkodzeniem podczas załadunku, transportu i rozładunku;
Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprzętem wszystkie niezbędne instrukcje użytkowania, wymagane prawem certyfikaty zgodności oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Wykonawca poza dostawą systemu zapewni również jego prawidłowy montaż, rozruch, wstępną konfigurację i przeszkolenie personelu Zamawiającego.

1 Łyżeczka szt. 25
2. Nóż szt. 25
3. Widelec szt. 25
4. Łyżka szt. 25
5. czajnik szt. 1
6. Kubek szt. 25
7. Talerz szt. 25
8. Talerzyk deserowy szt. 25
9. Talerz głęboki zielony szt. 25
10. Menu szt. 2
11. Dzbanek plastikowy z pokrywką 2l Szt.2
12 Pojemnik do segregacji odpadów 5-komorowy Szt.1
13. Sterylizator do butelek i smoczków Szt.2
14. Kubek niekapek 180 ml - fioletowo-różowy Szt.15
15. Kubek niekapek 180 ml - niebiesko-turkusowy Szt.15
16. Śliniak silikonowy z kieszonką i wzorem - fioletowy Szt.15 – fioletowe Szt. 15 – zielone
18. Wózek 3-półkowy Szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia, urządzeń, sprzętu, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu: „Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka” w asortymen-cie, ilościach i na zasadach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ.
Lokalizacja: Bolesławiec, ul. Szkolna 4A, dz. nr 332/3,338/1, woj. łódzkie
Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Dostarczony asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa. Każda zabawka dla dzieci powinna posiadać oznaczenie „CE” oraz „EN71” lub równoważne
Organizacja transportu i odpowiedzialność za transport Przedmiotu zamówienia do Żłobka zlokalizowanego w Bolesławcu (woj. łódzkie) przy ul. Szkolnej 4A, rozładunek zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
Wykonawca zabezpieczy Przedmiot zamówienia na czas transportu w następujący sposób: elementy dostawy zostaną dostarczone w oryginalnych opakowaniach, dodatkowo zabezpieczonych przed uszkodzeniem podczas załadunku, transportu i rozładunku;
Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprzętem wszystkie niezbędne instrukcje użytkowania, wymagane prawem certyfikaty zgodności oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Wykonawca poza dostawą systemu zapewni również jego prawidłowy montaż, rozruch, wstępną konfigurację i przeszkolenie personelu Zamawiającego.

1. Laptop z oprogramowaniem biurowym i antywirusem szt.1
2. głośnik bezprzewodowy szt.1
3. Radioodtwarzacz przenośny szt.1
4. Monitor interaktywny szt.1
5. Uchwyt ścienny Szt.1
7. Interaktywne urządzenie( aktywna ściana/podłoga) Szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 22764,23 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą i montażem wypo-sażenia, urządzeń, sprzętu, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu: „Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka” w asortymen-cie, ilościach i na zasadach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ.
Lokalizacja: Bolesławiec, ul. Szkolna 4A, dz. nr 332/3,338/1, woj. łódzkie
Dostarczany asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony i nieobciążony prawami osób trzecich.
Dostarczony asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności znakami bezpieczeństwa. Każda zabawka dla dzieci powinna posiadać oznaczenie „CE” oraz „EN71” lub równoważne
Organizacja transportu i odpowiedzialność za transport Przedmiotu zamówienia do Żłobka zlokalizowanego w Bolesławcu (woj. łódzkie) przy ul. Szkolnej 4A, rozładunek zamówienia oraz jego montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
Wykonawca zabezpieczy Przedmiot zamówienia na czas transportu w następujący sposób: elementy dostawy zostaną dostarczone w oryginalnych opakowaniach, dodatkowo zabezpieczonych przed uszkodzeniem podczas załadunku, transportu i rozładunku;
Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz ze sprzętem wszystkie niezbędne instrukcje użytkowania, wymagane prawem certyfikaty zgodności oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Wykonawca poza dostawą systemu zapewni również jego prawidłowy montaż, rozruch, wstępną konfigurację i przeszkolenie personelu Zamawiającego.

1. apteczka szt. 2
2. wózek spacerowy 6- osobowy szt. 1
3. wózek spacerowy 4- osobowy Szt.1
4. kosz na pieluchy - duży Szt.2
5. nocniki szt. 10
6. Nawilżacz powietrza-parowy Szt.1
7. Kosz na śmieci szt. 3
8. Stacja do dezynfekcji z przyciskiem nożnym szt. 1
9. Kosz do segregacji szt. 1
10. Oczyszczacz powietrza Szt.1
11. Nakładka na wc Szt.5
12. Podest dwustopniowy Szt.5
13. Komplet pościeli z wypełnieniem Szt.50
14. Podkład pod prześcieradło(nieprzemakalny) Szt.25
15. Kojec składany Szt. 1
16. koc Szt.25
17. Tablica biała suchościealna-magnetyczna Szt.1
18. Pojemnik na kółkach Szt.4
19. Kamizelka odblaskowa szt. 25
20. Stacja do dezynfekcji z przyciskiem nożnym szt. 1
21. Makatka lista obecności i humoru - pociąg szt. 1
22. Makatka z kalendarzem szt. 1
23. Makatka na jadłospis szt. 1
24. Dywan szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46196,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124661,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46196,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46196,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47072,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127428,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47072,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522714882

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47072,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42047,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196554,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42047,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471014170

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42047,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6682,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78228,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6682,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471014170

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6682,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40095,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40095,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40095,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471014170

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40095,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29684,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67773,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29694,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471014170

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29694,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.