eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówModernizacja korytarza przy świetlicy wraz z wymianą stolarki drzwiowej szt. 13 w budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja korytarza przy świetlicy wraz z wymianą stolarki drzwiowej szt. 13 w budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7382567

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja korytarza przy świetlicy wraz z wymianą stolarki drzwiowej szt. 13 w budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed30d04b-e26b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019172/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Modernizacja placówek oświatowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192488/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.47.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228995,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: modernizacji korytarza przy świetlicy wraz z wymianą stolarki drzwiowej szt. 13 w budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach

2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie
z dokumentacją wymienioną w ust. 4, sztuką budowlaną i inżynierską, technologią wykonywania robót, a w szczególności:
1) w branży budowlanej:
a) wymianę sufitu w postaci dwóch płyt gipsowo-kartonowych, w tym ppoż, wykonanie gładzi,
b) naprawę uszkodzonych tynków ścian, ługowanie starych powłok, przecieranie tynków, usunięcie nierówności, obsadzenie listew tynkarskich na narożach, gruntowanie, wykonanie gładzi,
c) dwukrotne malowanie sufitu i ścian powyżej lamperii farbą antyalergiczną,
d) wykonanie lamperii z tynku mozaikowego do wysokości 150 cm,
e) renowację istniejących drewnianych cokołów przyściennych (szlifowanie, gruntowanie, malowanie),
f) naprawę dylatacji w ścianie przez wyprofilowanie dylatacji, wtopienie profilu dylatacyjnego pod tynkiem, wypełnienie szczeliny akrylową masą elastyczną,
g) wymianę dwóch wyłazów stropowych na wyłazy 70x130 cm, ppoż, z systemowymi schodami składanymi i klapami, wykonanie podkonstrukcji drewnianej w postaci wymianów,
h) wymianę drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych, na aluminiowe, z poszerzeniem otworów drzwiowych i wykonaniem nadproży - łącznie szt. 4, w tym jednoskrzydłowe szt. 2 i dwuskrzydłowe ewakuacyjne szt. 2,
i) wymianę drzwi wewnętrznych przesuwnych, na aluminiowe jednoskrzydłowe, z likwidacją naświetla nad drzwiami przez zamurowanie oraz wykonaniem nadproża – szt. 1,
j) wymianę drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych, na aluminiowe, z poszerzeniem otworów – szt. 4,
k) wymianę drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych, na drzwi w okleinie CPL – szt. 3,
l) wymianę drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych, na aluminiowe – szt. 1,
m) dostawę i montaż odbojów ściennych i podłogowych,
n) renowację istniejących osłon grzejnikowych,
o) wymianę kratki wentylacyjnej na stalową powlekaną,
p) dostawę i montaż narożników ochronnych PCV,
q) prace przygotowawcze i zabezpieczające,
r) demontaż i jeśli przewidziany ponowny montaż istniejącego wyposażenia,
s) dostawę i montaż oznakowań,
2) w branży sanitarnej
a) wymianę grzejników na aluminiowe żeberkowe,
b) wymianę zaworów,
c) dostawę i montaż odpowietrzników automatycznych na pionie c.o., głowic termostatycznych,
d) oczyszczenie gałązek i pionów c.o. ze starej farby oraz malowanie,
3) w branży elektrycznej
a) wymianę instalacji oświetlenia w korytarzu,
b) wymianę opraw oświetlenia podstawowego na LED i osprzętu w korytarzu,
c) wymianę instalacji gniazd wtykowych i osprzętu w korytarzu,
d) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z osprzętem i oprawami w korytarzu,
e) wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, gniazd wtykowych komputerowych w korytarzu, służącej do zasilania przyległych z korytarza pomieszczeń tj. rozprowadzenie ww. instalacji w korycie nad sufitem w korytarzu, wykonanie przebić w ścianie nad sufitem do poszczególnych sal, obsadzenie przelotowych puszek i zakończenie instalacji do późniejszej rozbudowy,
f) wykonanie instalacji internetowej w korytarzu oraz doprowadzenie jej do sal,
g) zasilenie instalacji z rozdzielni, wykonanie zabezpieczeń w rozdzielni,
Uwaga: rozprowadzenie poziome instalacji w korycie metalowym nad sufitem, pionowo podtynkowo, istniejące instalacje do wykorzystania należy ukryć pod tynkiem,
4) wykonanie prac budowlanych związanych z poszerzeniem otworów drzwiowych i wymianą stolarki drzwiowej:
a) naprawa posadzki wewnątrz i na zewnątrz: uzupełnienie podkładu, zerwanie i odtworzenie fragmentu posadzki (PCV, gres, lastriko),
b) naprawa i wykończenie: glifów oraz fragmentów ścian od strony pomieszczeń i na elewacji,
5) przeprowadzenie kabla światłowodowego typu MM OM3 uniwersalny 4x50/125/250 um, luźna tuba, żel, ULSZH – PN 8-1593093-1, spoza remontowanego korytarza nad sufitem kasetonowym, w remontowanym korytarzu nad sufitem projektowanym. Łączna droga kabla do 150 m, długość kabla do 170 m,
6) uporządkowanie terenu i utylizację materiałów porozbiórkowych,
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej (2 egz.).

3. Wszystkie dostarczone urządzenia i materiały mają być fabrycznie nowe i spełniać wymagania oraz posiadać dokumenty określone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania
i odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja stanowiąca integralną część do umowy, na którą składają się:
1) projekty techniczne /architektura, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne/,
2) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża budowlana, elektryczna, sanitarna. 5.Na wykonane roboty Wykonawca udziela 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262520-2 - Roboty murowe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45232460-4 - Roboty sanitarne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340579,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340579,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340579,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana ROGAL Krzysztof Rogalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140714892

7.3.3) Ulica: Główna

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 05-806

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340579,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.