eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 27 w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 27 w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 27 MALUTKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221143369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WIEJSKA 30

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-068

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 623 05 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@p27.edu.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p27gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 27 w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9be5749-1ba0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189272/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 321085,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn: „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 27 w Gdyni”.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. wykonanie robót budowlanych zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ z uwzględnieniem rozdziału III SWZ;
2. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub złożenie zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych we właściwym organie nadzoru budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanych pozwoleń lub dokumentu potwierdzającego skuteczność zawiadomienia; Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomienia. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie;
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1. roboty przygotowawcze,
2. roboty demontażowe i montażowe,
3. roboty wykończeniowe,
4. roboty ocieplające,
5. roboty izolacyjno-cieplne stropodachu,
6. roboty remontowo-budowlane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wykonania robót budowlanych stanowi:
1. dokumentacja projektowa (załącznik nr 9), dyspozycje zawarte w Rozdziale III SWZ,
2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. docieplenie stropodachu metodą nadmuchu,
2. remont poszycia dachu,
3. remont wszystkich kominów i wywiewek na dachu,
4. wymianę orynnowania i wszelkich niezbędnych obróbek blacharskich,
5. likwidację zewnętrznego wejścia na dach przy elewacji północno-wschodniej i montaż zewnętrznej drabiny jednobiegowej z koszem ochronnym ze stali cynkowanej do ściany elewacji (elewacja północno-wschodnia),
6. wymianę drzwi wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych wejścia głównego (elewacja północno-zachodnia),
7. wymianę drzwi wejściowych zewnętrznych (el. północno-wschodnia),
8. likwidację części ścianki działowej przy zejściu do piwnic i montaż nowych drzwi wewnętrznych,
9. wymianę 5-ciu okien I-go piętra w sali od strony elewacji południowo-wschodniej i wschodnio-północnej,
10. wymianę okna I-go piętra przy klatce schodowej (elewacja wschodnio-północna),
11. remont daszka nad wejściem głównym poprzez docieplenie, nową nawierzchnię izolacyjno - bitumiczną oraz obudowę czoła, boków i spodu (elewacja północno-zachodnia),
12. likwidację części daszka (skrócenie) nad wejściem zaplecza gospodarczego i jego remont poprzez docieplenie, nową nawierzchnię izolacyjno - bitumiczną oraz obudowę czoła, boków i spodu (elewacja wschodnio-północna),
13. wyburzenie rampy przy elewacji wejścia do zaplecza gospodarczego (elewacja wschodnio-północna),
14. likwidację części starych balustrad przy rampie na odcinku przeznaczonym do wyburzenia,
15. demontaż elementów blacharskich, uchwytów na drzewce flag, oświetlenia zewnętrznego, instalacji odgromowej, elementów instalacji alarmowej oraz pozostałych elementów znajdujących się na elewacjach,
16. montaż nowych uchwytów na drzewce flag, oświetlenia zewnętrznego, instalacji odgromowej oraz elementów blacharskich,
17. demontaż istniejących i montaż nowych krat okiennych parteru i 1-go piętra,
18. remont schodów wejścia głównego wraz z podjazdem dla wózków,
19. docieplenie elewacji wszystkich ścian nadziemnych budynku, wykonanie detali architektonicznych na elewacji, t.j. opasek (portali) wokół wskazanych otworów drzwi wejściowych,
20. wykonanie i montaż do elewacji loga przedszkola będącego elementem metaloplastyki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445752,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546628,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445752,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wypożyczalnia sprzętu budowlanego AGNES Michał Guzera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9591719560

7.3.3) Ulica: Kwarciana 7/27

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-121

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445752,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.