Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236983/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8534afe3-301d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000808/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2021/22
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236983/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.2.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Świerklaniec w sezonie 2021/2022.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje:
a) zimowe utrzymanie dróg. Zakres określono w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, gdzie określono podział sołectw na grupy działania:
• Wykaz dróg gminnych na terenie sołectwa Świerklaniec,
• Wykaz dróg gminnych na terenie sołectwa Nakło Śląskie,
• Wykaz dróg gminnych na terenie sołectwa Orzech,
• Wykaz dróg gminnych na terenie sołectwa Nowe Chechło.
b) pozimowe zamiatanie dróg.
1.2 Grupy działania utrzymania zimowego. Zamawiający ma pełną swobodę w wyborze sposobu prowadzenia akcji, tj. może zlecić wykonanie pełnej usługi, bądź ograniczenie jedynie do odpłużania lub posypywania oraz prowadzenia akcji na wybranych drogach, chodnikach, parkingach:
a) Grupa I - odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości dróg gminnych o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i dróg utwardzonych destruktem asfaltobetonowym. W przypadku jedynie odpłużania (bez posypywania) do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,60, a w przypadku jedynie posypywania (bez odpłużania) do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,85.
b) Grupa II a - odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości dróg gminnych o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i dróg utwardzonych destruktem asfaltobetonowym. W przypadku jedynie odpłużania (bez posypywania) do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,60, a w przypadku jedynie posypywania (bez odpłużania) do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,85.
c) Grupa II b - odpłużanie z posypywaniem piaskiem na całej szerokości dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. W przypadku jedynie odpłużania (bez posypywania) do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,60, a w przypadku jedynie posypywania (bez odpłużania) do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,70.
d) Grupa III - odpłużanie z posypywaniem piaskiem na całej szerokości dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. W przypadku jedynie odpłużania (bez posypywania) do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,60, a w przypadku jedynie posypywania (bez odpłużania) do przyjętej ceny zostanie zastosowany mnożnik 0,70.
e) Wyjazdy interwencyjne w celu likwidacji miejscowych oblodzeń, usuwania zasp z ewentualnym wywozem śniegu oraz w razie konieczności odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na pozostałych odcinkach dróg nieobjętych ww. wykazami.
1.3 Pozimowe zamiatanie dróg polegające na mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni dróg (z piasku, żwiru, liści, drobnych patyków, gałęzi, papierów itp) na całej szerokości i długości.
Wielkość zamówienia: Grupa I - Metr bieżący 17279, orientacyjna ilość wyjazdów 23;
Grupa IIa - Metr bieżący 22156, orientacyjna ilość wyjazdów 23;
Grupa IIb - Metr bieżący 9563, orientacyjna ilość wyjazdów 15;
Grupa III - Metr bieżący 11573, orientacyjna ilość wyjazdów 15;
Wyjazdy interwencyjne - Roboczogodzina 20, orientacyjna ilość wyjazdów 3;
Pozimowe zamiatanie dróg - Metr bieżący 39435, ilość wyjazdów 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410724,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721722,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410724,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD SP. Z O. O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 241816090
7.3.3) Ulica: SIKORSKIEGO 5A
7.3.4) Miejscowość: RADZIONKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-24 do 2022-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków w Delegaturach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
- 3-4 krotne letnie zamiatanie ulic miejskich
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.