Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00174773/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych dla Uczestników Projektu w ramach projektu: „Aktywizacja zawodowa i społeczna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W JASTKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004178574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 24
1.5.2.) Miejscowość: Sieprawice
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50-20-477, +48 81 50 22 085
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopsjastkow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.jastkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych dla Uczestników Projektu w ramach projektu: „Aktywizacja zawodowa i społeczna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f7871ad-da91-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006114/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych dla Uczestników Projektu w ramach projektu: "Aktywizacja zawodowa i społeczna"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nr: RPLU.11.01.00-06-0011/19, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 11 „Włączenie społeczne”, Działanie 11.1 „Aktywne włączenie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174773/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.01.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 49000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia Pracownik gospodarczy i pielęgnacja zieleni w wymiarze 120 h dla 2 Uczestników Projektu wraz z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego. 1 godzina jest rozumiana jako 45 minut.Program nauczania obejmuje część teoretyczną (liczba 40 godzin) i część praktyczną (liczba 80 godzin).
Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• planowanie i organizacja prac na stanowisku pracownika gospodarczego / dozorcy
• dozór i ochrona mienia
• identyfikacja niebezpieczeństw i reagowanie w przypadku potencjalnych zagrożeń dla obiektu, mienia i osób przebywających na jego terenie
• obsługa elektronicznych urządzeń monitorujących
• nadzór nad stanem technicznym nieruchomości oraz prace konserwatorsko-porządkowe oraz wykonywanie napraw instalacji i wyposażenia obiektu;
• utrzymywanie porządku i czystości w budynkach mieszkalnych, biurowych, użyteczności publicznej itp
• Zasady pielęgnacji terenów zielonych
• Porządkowanie terenów zielonych, koszenie trawników, strzyżenie krzewów
• Zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej
• Zajęcia praktyczne w tym drobne prace porządkowe terenów zielonych
Na zakończenie szkolenia zostanie zorganizowany i przeprowadzony egzamin wewnętrzny dla każdego Uczestnika sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu szkolenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który na celu ma potwierdzenie uzyskania kompetencji.
Szkolenia/kursy powinny zakończyć się egzaminem (walidacją) i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabyte kwalifikacje/kompetencji lub uzyskaniem uprawnień do wykonywania zawodów unormowanych w rozporządzeniu właściwego ministra. Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji powinny być rozpoznawalne i uznawane w danym środowisku, sektorze lub branży. Nadanie kwalifikacji nastąpi w wyniku walidacji i certyfikacji.
Miejsce szkoleń/kursów: województwo lubelskie, powiat lubelski - Gmina Jastków i/lub miasto Lublin
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego wraz z przeprowadzeniem egzaminu z tematyki Wizażysta z modułem stylizacji paznokci w wymiarze 90 h wraz z przeprowadzeniem egzaminu sprawdzającego (Zgodnie z §7 Rozporządzenia MEN z 10.01.2017 w sprawie egzaminu czeladniczego, egzaminu mistrzowskiego oraz egzaminu sprawdzającego, przeprowadzanych przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych) dla 3 Uczestników Projektu.Łączny wymiar zajęć wynosi 90 godzin. 1 godzina rozumiana jako 45 minut. Program nauczania obejmuje część teoretyczną (20h) i część praktyczną (70h).
Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Analiza kolorystyczna jako podstawa tworzenia makijażu,
• Kosmetyka twarzy - omówienie rodzajów cer i zasad ich pielęgnacji w gabinecie i warunkach domowych, wykonywanie prawidłowego demakijażu oczu i twarzy,
• Stanowisko pracy wizażysty i zasady etyki zawodowej (akcesoria wchodzące w wyposażenie stanowiska pracy wizażysty, materiały – kosmetyki kolorowe potrzebne do wykonania makijaży, narzędzia potrzebne do stworzenia makijaży),
• Podstawowe zasady wykonywania makijażu - omówienie podstawowych proporcji twarzy i określenie poszczególnych kształtów,
• Omówienie zasad projektowania makijaży,
• Wykonywanie projektów makijaży z zastosowaniem kosmetyków kolorowych,
• Wykonywanie różnych rodzajów makijażu (dziennego, wieczorowego, ślubnego),
• Stylizacja paznokci,
• Sterylizacja i dezynfekcja narzędzi w salonach kosmetycznych,
• Praca z frezarką,
• Manicure klasyczny (kosmetyczny),
• Pedicure klasyczny (kosmetyczny),
• Manicure HYBRYDOWY,
• Wzornictwo - zdobienia paznokci,
• Stylizacja paznokci: metoda akrylowa, metoda żelowa UV.
Na zakończenie szkolenia zostanie zorganizowany i przeprowadzony egzamin zewnętrzny Sprawdzający w zawodzie wizażystka dla każdego Uczestnika sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu szkolenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Szkolenia/kursy powinny zakończyć się egzaminem (walidacją) i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabyte kwalifikacje/kompetencji lub uzyskaniem uprawnień do wykonywania zawodów unormowanych w rozporządzeniu właściwego ministra. Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji powinny być rozpoznawalne i uznawane w danym środowisku, sektorze lub branży. Nadanie kwalifikacji nastąpi w wyniku walidacji i certyfikacji.
Miejsce szkoleń/kursów: województwo lubelskie, powiat lubelski - Gmina Jastków i/lub miasto Lublin
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia Opiekun osób starszych w wymiarze 160 h wraz z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego dla 2 Uczestników Projektu.Łączny wymiar zajęć wynosi 160 godzin. 1 godzina rozumiana jako 45 minut. Program nauczania obejmuje część teoretyczną (60h) i część praktyczną (100h).
Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Podstawy gerontologii,
• Organizacja czasu wolnego osoby starszej,
• Komunikacja z osobą starszą,
• Obowiązki opiekuna osoby starszej,
• Aktywizacja i wsparcie emocjonalne osoby starszej.
• Pierwsza pomoc.
Na zakończenie szkolenia zostanie zorganizowany i przeprowadzony egzamin wewnętrzny dla każdego Uczestnika sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu szkolenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który na celu ma potwierdzenie uzyskania kompetencji.
Szkolenia/kursy powinny zakończyć się egzaminem (walidacją) i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabyte kwalifikacje/kompetencji lub uzyskaniem uprawnień do wykonywania zawodów unormowanych w rozporządzeniu właściwego ministra. Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji powinny być rozpoznawalne i uznawane w danym środowisku, sektorze lub branży. Nadanie kwalifikacji nastąpi w wyniku walidacji i certyfikacji.
Miejsce szkoleń/kursów: województwo lubelskie, powiat lubelski - Gmina Jastków i/lub miasto Lublin
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Kursu zawodowego z zakresu „Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem z modułem magazyniera” w wymiarze 160 dla 4 Uczestników Projektu.Łączny wymiar zajęć wynosi 160 godzin. 1 godzina rozumiana jako 45 minut. Program nauczania obejmuje część teoretyczną (60h) i część praktyczną (100h).
Minimalny zakres tematyczny kursu:
• Wymagania kwalifikacyjne dla osób obsługujących urządzenia transportu bliskiego podlegające dozorowi technicznemu.
• Rodzaje urządzeń transportu bliskiego podlegające dozorowi technicznemu.
• Udźwig wózków jezdniowych podnośnikowych.
• Pojęcie stateczności urządzenia technicznego.
• Budowa urządzeń technicznych.
• Budowa urządzenia właściwego dla grupy, kategorii i rodzaju (przeznaczenia).
• Mechanizmy oraz ich budowa i działanie.
• Urządzenia zabezpieczające stosowane w urządzeniach transportu bliskiego
• Wyposażenie elektryczne, hydrauliczne, mechaniczne.
• Obsługa UTB: czynności obsługującego przed przystąpieniem do pracy, w czasie pracy i po zakończeniu pracy, sterowanie mechanizmami urządzeń ogólnego przeznaczenia i specjalnych, sprawdzanie działania urządzeń zabezpieczających i hamulców itp. zasady ogólne.
• Praca w specyficznych warunkach jak np.: praca zespołowa urządzeń, transport ładunku przez otwory w stropach, transport ludzi w koszu, praca w warunkach kolizyjnych.
• Warunki bezpiecznej pracy. BHP przy obsłudze urządzeń orz w pracy w magazynach
• Zapasy magazynowe
• Budowle magazynowe
• Wyposażenie magazynów
• Technologia magazynowania
• Kontenerowy System Transportowy w gospodarce magazynowej
• Nowoczesne urządzenia informatyczne wspomagające zarządzanie przebiegiem procesu magazynowego - praktyczne zastosowanie programów magazynowych
Kurs kończy się uzyskaniem dokumentu potwierdzającego nabycie kwalifikacji zawodowych uczestników projektu.
Szkolenia/kursy powinny zakończyć się egzaminem (walidacją) i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabyte kwalifikacje/kompetencji lub uzyskaniem uprawnień do wykonywania zawodów unormowanych w rozporządzeniu właściwego ministra. Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji powinny być rozpoznawalne i uznawane w danym środowisku, sektorze lub branży. Nadanie kwalifikacji nastąpi w wyniku walidacji i certyfikacji.
Miejsce szkoleń/kursów: województwo lubelskie, powiat lubelski - Gmina Jastków i/lub miasto Lublin
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia Pracownik biurowy z obsługą komputera w wymiarze 130 h wraz z przeprowadzeniem egzaminów ECDL Base dla 3 Uczestników Projektu.Łączny wymiar zajęć wynosi 130 godzin. 1 godzina rozumiana jako 45 minut. Program nauczania powinien być podzielony na część teoretyczną (70h) i część praktyczną (60h).
Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• zasady pracy w biurze i sekretariacie; konstruowanie pism; zarządzanie dokumentacją, w tym elektroniczną, obieg dokumentów; archiwizacja dokumentacji, w tym elektronicznej; organizacja efektywnych spotkań i zebrań;
• obsługa klientów i gości; zasady prowadzenia rozmów telefonicznych;
• Informatyczna obsługa biura – Przygotowanie do podejścia do egzaminu ECDL BASE – poziomy B1,B2,B3,B4 - Podstawy pracy z komputerem, podstawy pracy w sieci, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia oraz egzaminu zewnętrznego równoważnego do ECDL Base B1-B4. Przez szkolenie oraz egzamin równoważny rozumie się realizację szkoleń, które obejmą co najmniej program ECDL Base B1-B4 określony w sylabusach ECDL (sylabusy znajdując się na stronie www.ecdl.pl) i zakończą się zewnętrznym egzaminem przeprowadzonym przez Certyfikowany Ośrodek Egzaminacyjny, który potwierdzi uzyskanie kwalifikacji zgodnie z Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020.
Szkolenia/kursy powinny zakończyć się egzaminem (walidacją) i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabyte kwalifikacje/kompetencji lub uzyskaniem uprawnień do wykonywania zawodów unormowanych w rozporządzeniu właściwego ministra. Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji powinny być rozpoznawalne i uznawane w danym środowisku, sektorze lub branży. Nadanie kwalifikacji nastąpi w wyniku walidacji i certyfikacji.
Miejsce szkoleń/kursów: województwo lubelskie, powiat lubelski - Gmina Jastków i/lub miasto Lublin
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izba Rzemieślnicza Lubelszczyzny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123301702
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZBA RZEMIEŚLNICZA LUBELSZCZYZNY
jakie przetargi wygrała firma
IZBA RZEMIEŚLNICZA LUBELSZCZYZNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izba Rzemieślnicza Lubelszczyzny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123301702
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZBA RZEMIEŚLNICZA LUBELSZCZYZNY
jakie przetargi wygrała firma
IZBA RZEMIEŚLNICZA LUBELSZCZYZNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25094,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izba Rzemieślnicza Lubelszczyzny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123301702
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZBA RZEMIEŚLNICZA LUBELSZCZYZNY
jakie przetargi wygrała firma
IZBA RZEMIEŚLNICZA LUBELSZCZYZNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462713354
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA KADR KURSOR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11652,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462713354
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA KADR KURSOR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11652,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zajęć z zakresu ecoWychowania dla uczniów w projekcie "Kształcenie zawodowe na potrzeby Gospodarki 4.0 i Gospodarki Obiegu Zamkniętego"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Promocja zdrowia i świadczenia profilaktyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Usługa szkoleniowa z zakresu ochrony ludności i zarządzania kryzysowego - szkolenia dla kadry ŁUW oraz administracji zespolonej i podmiotów OL.
- Wykonanie analizy wraz z opracowaniem scenariusza akcji edukacyjnych i przeprowadzenie działań edukacyjnych w 2025 roku w zakresie ochrony powietrza w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Cyberbezp. Gm. K-cin -Zakup agregatu prądot. w ram. proj. grant. ,,Cyberbezpieczny Samorząd'' oraz "Dost. agregat. prądotwórczych" w ram. Progr. Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.