eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiewoRozbudowa drogi gminnej nr 010612C Lubiewo - Jania Góra od km 0+000 do km 1+541



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 010612C Lubiewo - Jania Góra od km 0+000 do km 1+541

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 3349310

1.5.8.) Numer faksu: (52)5190214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4441f9e-f928-442e-babd-f29863736e34

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 010612C Lubiewo - Jania Góra od km 0+000 do km 1+541

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4441f9e-f928-442e-babd-f29863736e34

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020347/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa drogi gminnej nr 010612C Lubiewo - Jania Góra od km 0+000 do km 1+541

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3576113,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 010612C Lubiewo – Jania Góra od km 0+000 do km 1+541,33 obejmująca działki o nr ewid. 1104, 750/2, 749, 1103, 750/3, 462/1, 458/1, 458/2, 452/2, 451/3, 1142/1, 355/1, 354/4, 354/6 położone w obrębie geodezyjnym Lubiewo, gmina Lubiewo.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) rozbiórkę elementów dróg,
b) budowę ulicy o nawierzchni bitumicznej,
c) budowę zjazdów zwykłych na działki indywidualne,
d) budowę dróg dla pieszych,
e) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
f) wykonanie robót wykończeniowych,
g) wycinkę drzewostanu i nasadzenia zastępcze,
h) zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej,
i) przebudowę kabli doziemnych,
j) przebudowę kanalizacji kablowej 4-otw.,
k) przebudowę kabli napowietrznych,
l) przebudowę infrastruktury telekomunikacyjnej,
m) założenie rur dwudzielnych na istniejącym kablu energetycznym,
n) rozbiórkę linii kablowej nn 0,4 kV,
o) budowę linii kablowej nn 0,4 kV,
p) budowę linii kablowej oświetlenia drogowego,
q) montaż słupów oświetleniowych,
r) montaż opraw oświetleniowych,
s) montaż wyświetlacz prędkości rzeczywistej,
t) montaż szafek sterowania oświetleniem.

Parametry techniczne:
• łączna długość objęta opracowaniem – 1541,33 m,
• prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
• droga publiczna 010612C,
• kategoria ruchu: - KR 2 - 115 KN,
• szerokość jezdni: - 4,0 - 5,0 m z mijankami szerokości 5,5 m


Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem – unikanie szwa podłużnego oraz poprzecznego.

4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane
45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45 11 13 00 - 1 Roboty rozbiórkowe
45 23 32 20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 23 31 00 - 0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45 23 32 53 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45 11 27 10 - 5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77 21 14 00 - 6 Usługi wycinania drzew
45 23 32 90 - 8 Instalowanie znaków drogowych
45 23 32 92 - 2 Instalowanie urządzeń ochronnych
45 31 61 10 - 9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45 23 14 00 - 9 Roboty w zakresie budowy linii energetycznych
45 23 13 00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45 23 21 30 -2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45 23 12 21-0 Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45 23 11 12 - 3 Instalacja rurociągów
45 23 23 10 - 8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, projektach technicznych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ.
6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji
i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy,
c) w przypadku wycinki drzew w okresie lęgowym ptaków, tj. od 1 marca do 31 sierpnia zatrudnienie specjalisty przyrodnika (ornitologa) w celu potwierdzenia przez niego braku zajęcia objętych planowaną wycinką siedlisk gatunków chronionych,
d) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
e) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
f) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi, gruzu, itp.,
g) poniesienia kosztów wywozu kostki betonowej pochodzącej z rozbiórki w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego (teren Lubiewa),
h) przeprowadzenia przez uprawnioną osobę oceny stanu technicznego budynków zlokalizowanych przede wszystkim bardzo blisko frontu robót budowlanych, w tym zwłaszcza starych budynków, które mogą ulec uszkodzeniu w wyniku oddziaływania ciężkiego sprzętu budowlano-drogowego. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed rozpoczęciem prac budowlanych i po ich zakończeniu wraz ze sporządzeniem protokołów,
i) wykonania projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy,
j) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
k) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty
i zniszczenie plonów,
l) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
m) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,
n) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
o) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
p) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach,
q) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
r) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
s) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
t) prowadzenia dziennika budowy,
u) wykonania planu BIOZ - jeśli dotyczy,
v) umieszczenia w momencie rozpoczęcia robót budowlanych na terenie objętym inwestycją 1 szt. tablicy informacyjnej o źródle finansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Tablica zostanie zakupiona i zamontowana przez Wykonawcę po wcześniejszym zaakceptowaniu projektu tablicy przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.
8. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności
z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego
w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.
9. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
10. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego.
11. Zamówienie objęte jest zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej, dla którego Starosta Tucholski wydał decyzję nr 6.2023 z dnia 07 lutego 2024 r. zatwierdzającą projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczny oraz udzielającą zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 010612C Lubiewo – Jania Góra.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3425468,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4181814,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3425468,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLO DUO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050

7.3.3) Ulica: WIATRAKOWA 6

7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 85-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3425468,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.