Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00220793/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
- 2025/BZP 00235438/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opakowań ochronnych dla Archiwum Państwowego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Archiwum Państwowe w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001063
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-145
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@katowice.ap.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.ap.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://katowice-ap.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Archiwum Państwowe w Katowicach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Archiwum Państwowe w Katowicach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opakowań ochronnych dla Archiwum Państwowego w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65429c2a-af57-4a9b-a750-da0d4d0f433e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124572/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa opakowań ochronnych dla Archiwum Państwowego w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220793
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.260.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Pudło archiwizacyjne o wymiarach: 350 x 260 x 110 mm – 8100 szt.;b) Pudło archiwizacyjne o wymiarach: 410 x 285 x 110 mm – 8000 szt.;
c) Pudło archiwizacyjne o wymiarach: 330 x 280 x 110 mm – 50 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30193700-5 - Pudełko do przechowywania dokumentów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44617000-8 - Pudła
44617100-9 - Pudła kartonowe
4.5.5.) Wartość części: 160053,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Teczka wiązana o wymiarach: 440 x 290 x 70 mm – 300 szt.;b) Teczka wiązana o wymiarach: 420 x 300 x 50 mm – 300 szt.;
c) Teczka wiązana o wymiarach: 320 x 250 x 35 mm – 10 000 szt.;
d) Teka sztywna wiązana o wymiarach: 1150 x 800 x 10 mm – 100 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30193700-5 - Pudełko do przechowywania dokumentów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44617000-8 - Pudła
44617100-9 - Pudła kartonowe
4.5.5.) Wartość części: 44595,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Pudło transportowe o wymiarach: 510 x 290 x 340 mm – 1500 szt.;4.5.3.) Główny kod CPV: 30193700-5 - Pudełko do przechowywania dokumentów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44617000-8 - Pudła
44617100-9 - Pudła kartonowe
4.5.5.) Wartość części: 18117,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Papier w roli o wymiarach: szerokość minimum 150 cm, długość wstęgi 150 m – 1 szt.;b) Papier w arkuszach gramatura do 130 g/m² o wymiarach: 1400 x 1000 mm – 1500 szt.;
c) Papier w arkuszach gramatura 160 g/m² o wymiarach: 1400 x 1000 mm – 1000 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30193700-5 - Pudełko do przechowywania dokumentów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44617000-8 - Pudła
44617100-9 - Pudła kartonowe
4.5.5.) Wartość części: 13995 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Teka o wymiarach 1200 x 840 x 20 mm – 35 szt.;4.5.3.) Główny kod CPV: 30193700-5 - Pudełko do przechowywania dokumentów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44617000-8 - Pudła
44617100-9 - Pudła kartonowe
4.5.5.) Wartość części: 8050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147919,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154936,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147919,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kieltech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570230935
7.3.3) Ulica: Karskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-214
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE KIEL-TECH SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE KIEL-TECH SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147919,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44646,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58939,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44646,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beskid Plus sp. j. Tyrna, Cybuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482075995
7.3.3) Ulica: Towarowa 3
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44646,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16259,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16974,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16259,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beskid Plus sp. j. Tyrna, Cybuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482075995
7.3.3) Ulica: Towarowa 3
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16259,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20849,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20849,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20849,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beskid Plus sp. j. Tyrna, Cybuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482075995
7.3.3) Ulica: Towarowa 3
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20849,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6250,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6250,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6250,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beskid Plus sp. j. Tyrna, Cybuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482075995
7.3.3) Ulica: Towarowa 3
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6250,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
- Modernizacja sieci energetycznej GIG-PIB - wymiana transformatora 6 kV
- Remont mieszkań IX/2025
- Obsługa posiadanego Systemu Wydruku, dostawa urządzeń drukujących oraz udostępnienie urządzeń drukujących wraz z kompleksową usługą wydruku
- Remont istniejących szatni Akademii "LGKS 38 PODLESIANKA" oraz zakup nowych szatni kontenerowych dla drużyny seniorów w ramach Budżetu Obywatelskiego.
- Dostawa szaf ubraniowych dla Szkoły Policji w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.