eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych w ramach projektu "Dostosowanie sposobu kształcenia do potrzeb rynku pracy - wyposażenie szkół zawodowych i ustawicznych Miasta Chełm"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych w ramach projektu
„Dostosowanie sposobu kształcenia do potrzeb rynku pracy – wyposażenie szkół zawodowych i ustawicznych Miasta Chełm”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 65

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umchelm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych w ramach projektu
„Dostosowanie sposobu kształcenia do potrzeb rynku pracy – wyposażenie szkół zawodowych i ustawicznych Miasta Chełm”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6290cc7c-0af3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008742/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych w ramach projektu „Dostosowanie sposobu kształcenia do potrzeb rynku pracy–wyposażenie szkół zawodowych i ustawicznych Miasta Chełm” RPO WL na lata 2014–2020

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dostosowanie sposobu kształcenia do potrzeb rynku pracy – wyposażenie szkół zawodowych i ustawicznych Miasta Chełm” współfinansowanego w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 –2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166369/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 1: „Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych do pracowni mechanicznej”
Zakres rzeczowy obejmuje:
- Wiertarka kadłubowa (słupowa) – 1 szt.
- Przecinarka plazmowa – 1 szt.
- Defektoskop magnetyczny – 1 szt.
- Wiertarka stołowa - 1 zestaw
- Giętarka hydrauliczna do prętów - 1 zestaw
- Zestaw ślusarski - 1 zestaw
- Twardościomierz - 1 szt.
- Tokarka stołowa - 1 szt.
- Zestaw do obróbki skrawaniem - 1 zestaw
- Wózek narzędziowy z wyposażeniem - Nr 1 - 1 zestaw
- Wózek narzędziowy z wyposażeniem - Nr 2 - 1 zestaw
- Zakup wielofunkcyjnego urządzenia spawalniczego do pracowni mechanicznej - 1 zestaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

42630000-1 - Obrabiarki do obróbki metali

42633000-2 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice

42636100-4 - Prasy hydrauliczne

42642100-9 - Obrabiarki do obróbki drewna

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

42662000-4 - Sprzęt spawalniczy

42999100-6 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym

43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 86879,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych do pracowni mechatronicznej”
Zakres rzeczowy obejmuje:
- Zespół zasilania do stanowiska elektropneumatycznego – 3 zestawy
- Stanowisko dydaktyczne z silnikiem 3f asynchronicznym klatkowym z falownikiem – 3 zestawy
- Stanowisko dydaktyczne mikrosilników ze sterowaniem PLC – 3 szt.
- Stanowisko montażu układów hydraulicznych – 1 szt.
- Zestaw siłowników do stanowiska montażu układów hydraulicznych – 1 szt.
- Zestaw rozdzielaczy hydraulicznych – 1 szt.
- Zestaw płyt przyłączeniowych do rozdzielaczy hydraulicznych – 1 szt.
- Zestaw czujników i siłowników do montażu układów pneumatycznych – 3 zestawy
- Zestaw zaworów i elektrozaworów do montażu układów pneumatycznych – 3 zestawy
- Stanowisko do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach o napędzie elektrycznym – 1 szt.
- Zestaw dydaktyczny: Transport i sortowanie za pomocą PLC - 1 zestaw
- Zestaw dydaktyczny: z manipulatorem Pick&Place sterowane PLC - 1 zestaw
- Zestaw dydaktyczny współpracy siłowników pneumatycznych sterowanych PLC - 1 zestaw
- Zestaw dydaktyczny manipulator Pick&Place sterowany PLC- 1 zestaw
- Zestaw dydaktyczny manipulator dydaktyczny z pneumatyczną osią Z sterowany PLC- 1 zestaw
- Zestaw dydaktyczny automatyki sterowanie sygnalizacją świetlną i alarmową sterowanie PLC - 1 zestaw
- Manipulator dydaktyczny - 1 zestaw
- Stoły montażowe do stanowisk egzaminacyjnych z zestawem narzędzi - 3 zestawy
- Sterowniki PLC do stanowisk egzaminacyjnych - 3 zestawy
- Osprzęt elektryczny do stanowisk egzaminacyjnych - 3 zestawy
- Zestaw czujników i sensorów do pneumatyki i elektropneumatyki - 3 zestawy
- Zestaw siłowników i osprzętu dodatkowego do stanowisk - 3 zestawy
- Zestaw zaworów pneumatycznych - 3 zestawy
- Zestaw elektrozaworów - 3 zestawy
- Zespoły zasilające elektryczne i pneumatyczne do stanowisk egzaminacyjnych - 3 zestawy
- Zestaw dydaktyczny do nauki mechatroniki I - 1 szt.
- Zestaw dydaktyczny do nauki mechatroniki II - 1 szt.
- Zestaw dydaktyczny do nauki mechatroniki III - 1 szt.
- Zestaw dydaktyczny do nauki mechatroniki IV - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31170000-8 - Transformatory

34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

42132130-3 - Pneumatyczne siłowniki zaworowe

42650000-7 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne

42670000-3 - Części i akcesoria do obrabiarek

4.5.5.) Wartość części: 451096,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych do pracowni diagnostyki samochodowej”
Zakres rzeczowy obejmuje:
- Zestaw narzędzi i przyrządów do wyposażenia pracowni samochodowej - 1 zestaw
- Sprężarka śrubowa - 1 zestaw
- Wyważarka do kół - 1 zestaw
- Stacja do obsługi klimatyzacji - 1 zestaw
- Silnik spalinowy do badań elektroniki i mechatroniki samochodowej - 1 zestaw
- Urządzenia diagnostyczne do pomiaru geometrii podwozia - półautomatyczna montażownica kół 1 zestaw
- Urządzenia diagnostyczne do pomiaru geometrii podwozia - wyważarka kół - 1 zestaw
- System klimatyzacji Climatronic - stacja do obsługi klimatyzacji samochodowej - 1 zestaw
- Samochodowy komputer diagnostyczny z oprogramowaniem - 1 zestaw
- Przyrząd do ustawiania świateł reflektorów - 1 zestaw
- Mierniki wielkości elektrycznych - przyrząd do pomiaru współczynnika przepuszczalności światła 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38510000-3 - Mikroskopy

42642100-9 - Obrabiarki do obróbki drewna

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 176401,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych do pracowni elektromechaniki samochodowej”
Zakres rzeczowy obejmuje:
- System sterowania silnikiem ZS typu "CommonRail" - stanowisko testowania pomp
i pompowtryskiwaczy - 1 zestaw
- Mierniki wielkości elektrycznych - tester cewek zapłonowych - 1 zestaw
- Schematy układów ABS,ASR - system regulacji siły hamowania - zestaw
- System sterowania silnikiem ZS typu "CommonRail" - 1 zestaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników

38294000-2 - Teodolity

38342000-4 - Oscyloskopy

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38510000-3 - Mikroskopy

42132130-3 - Pneumatyczne siłowniki zaworowe

44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 130320,73 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych do pracowni mechatronicznej – przestrzenny skaner optyczny”
Zakres rzeczowy obejmuje:
- Przestrzenny skaner optyczny - 1 zestaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

38520000-6 - Skanery

42940000-7 - Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy. Po dokonanej analizie możliwości finansowych Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia, do ceny następnej w kolejności oferty Wykonawcy.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia Część nr 1 postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348963,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471569,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348963,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AMIWAR Anna Waryś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491932828

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348963,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 58 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214881,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304234,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214881,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPPLY24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214881,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120270,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150812,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120270,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechatronika Wyposażenie Dydaktyczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811381962

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120270,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46498,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46498,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46498,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUPPLY24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46498,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.