Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167510/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Gminę Szydłowiec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486178630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ee005c3-d396-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Gminę Szydłowiec.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ee005c3-d396-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044001/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: Budowa budynku Przedszkola przy ul. Wschodniej, Termomodernizacja budynku Przedszkola przy ul. Staszica, Modernizacja oczyszczalni ścieków w Szydłowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część 1 - pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą „Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 2 Mali Odkrywcy z Oddziałami Integracyjnymi w Szydłowcu, współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnych nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego:- część 1 - „Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 2 „Mali Odkrywcy” z Oddziałami Integracyjnymi w Szydłowcu”. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie izolacji i docieplenia ścian podziemia, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, montaż naświetlaczy piwnicznych i odwodnienia, termomodernizację dachu, remont kominów, elementów attyk i stref nadrynnowych, demontaż i ponowny montaż wentylatorów, zakończeń wywiewek kanalizacyjnych, wyłazu dachowego, wykonanie pokryć dachowych, odwodnienia dachu, termomodernizacji elewacji, roboty remontowe pomieszczenia węzła cieplnego, demontaż istniejącej instalacji c.o., wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania., modernizacja węzła cieplnego w budynku oraz montaż instalacji fotowoltaicznej. Treść dokumentacji technicznej obejmującej zakres rzeczowy inwestycji jest dostępna na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adfaeb78-9578-11ed-94da-6ae0fe5e7159
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 11700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, telekomunikacyjnych nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego:- część 2 - „Budowa Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. Wschodniej 7 – Gmina Szydłowiec” w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres inwestycji obejmuje budowę budynku przedszkola – etap I i II przyjęty w PFU wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowę przyłączy wodno – kanalizacyjnego, gazowego, elektrycznego, teletechnicznego, budowę dróg i placów wewnętrznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania nowego budynku przedszkola trzyoddziałowego, zakup i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchni według dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę w ramach tej umowy. Szczegółowe informacje o zakresie rzeczowym zadania znajdują się na stronie internetowej https://bip.szydlowiec.pl/zamowienia_publiczne/14/377/Budowa_Przedszkola_Samorzadowego_nr_1_przy_ul__Wschodniej_7__E2_80_93_Gmina_Szydlowiec_w_formule__E2_80_9Ezaprojektuj_i_wybuduj_22/
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 36900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COBE PRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523661745
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 43A/37B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-001
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDinwest - Mirosław Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012750335
7.3.3) Ulica: 1 Maja 191
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-655
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
- Dostawa środków czystości i higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Zdziechów gm. Szydłowiec
- Modernizacja ogrodzenia (od ul. Zamkowej) w ZSO
- Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania pn. Adaptacja dwóch pomieszczeń do celów wystawienniczych wraz z opracowaniem projektu aranżacji nowej wystawy stałej w Zamku w Szydłowcu
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400565W Plac Wolności w Szydłowcu".
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NADZÓR INWESTORSKI: Przebudowa drogi powiatowej ulicy L. Okulickiego w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ulic L. Okulickiego i 3 Maja w Grodzisku Mazowieckim.
- NADZÓR INWESTORSKI: Rozbudowa drogi - ulicy Średniej w miejscowości Milanówek (gmina Milanówek) oraz miejscowości Opypy (gmina Grodzisk Mazowiecki) polegająca na budowie chodnika.
- Nadzór inwestorski w ramach zadania "Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - Utworzenie Parku kieszonkowego przy parkingu dla autobusów - ul. Słoneczna w Dębicy"
- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU NAD ZADANIEM PN: BUDOWA ŻŁOBKA GMINNEGO W WITKOWIE W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G ul. Drzymały w Chojnicach.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa żłobka miejskiego przy ul. Kukułek w Sosnowcu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.