eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nakielski

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacji, Zamówień Publicznych i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. H. Dąbrowskiego 54

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523866633

1.5.8.) Numer faksu: 523866625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nakielski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1780e373-2737-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000163/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Część I: projekt pn. Moje Liceum, Oś Priorytetowa 10. Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2. Kształcenie ogólne. Część II: projekt pn. Szkoła zawodowa świadomym wyborem III edycja, Oś priorytetowa 10. Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3. Kształcenie zawodowe.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227589/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OWO.272.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pt. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. W ramach części I, zamawiający oczekuje dostarczenia następujących artykułów:
1) komputer AIO – 18 szt.
2) monitor interaktywny – 2 szt.
3) urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.
Część I będzie realizowana w związku z projektem pn. Moje Liceum, Oś Priorytetowa 10. Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2. Kształcenie ogólne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 101821 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pt. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. W ramach części II, zamawiający oczekuje dostarczenia następujących artykułów:
1) zestaw komputerowy stacjonarny – 24 szt.
2) program do obróbki grafiki, do edycji grafiki wektorowej i rastrowej (typ I) – 24 szt.
3) program do obróbki grafiki, do edycji grafiki wektorowej i rastrowej (typ II) – 24 szt.
4) program do tworzenia grafiki 3D – 24 szt.
5) drukarka (ploter) – 1 szt.
6) drukarka do sublimacji – 1 szt.
7) drukarka 3D (typ I) – 1 szt.
8) drukarka 3D (typ II) – 1 szt.
9) drukarka – 1 szt.
10) tablet graficzny – 12 szt.
11) komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym – 1 szt.
12) drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 1 szt.
Część II będzie realizowana w związku z projektem pn. Szkoła zawodowa świadomym wyborem III edycja, Oś priorytetowa 10. Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3. Kształcenie zawodowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

4.5.5.) Wartość części: 125000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pt. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. W ramach części III, zamawiający oczekuje dostarczenia następujących artykułów:
1) macierz + szyny montażowe – 1 szt.
2) ploter ze skanerem – 1 szt.
3) UPS – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.5.) Wartość części: 44980 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74921,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104960,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104960,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361910602

7.3.3) Ulica: ul. Kordeckiego 38

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104960,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152518,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170898,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152518,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techsource Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361910602

7.3.3) Ulica: ul. Kordeckiego 38

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152518,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyny biorący udział w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, uchylił się od zawarcia umowy.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wybrany pierwotnie w ramach części 1. zamówienia wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. W związku z powyższym, zamawiający, działając na podstawie art. 263 ustawy Pzp, dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.