eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Sprzedaż i dostawa płyt oraz bloków terazzo



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa płyt oraz bloków terazzo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajazd 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdimplonsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa płyt oraz bloków terazzo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-939e09e5-f093-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 09/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż płyt terazzo i bloków z analogicznego materiału wraz z dostawą transportem Wykonawcy i na jego koszt, partiami na bazę ZDiM Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8.
2. Na przedmiot zamówienia składa się następujący asortyment:

Lp. Opis asortymentu Ilość Jedn.
1 Płyty terazzo multiwymiar, gr. 8cm, impregnowane, 1 805,00 m2, w tym:
1a 80x20 cm, piaskowane, 451,25 m2
1b 80x20 cm, powierzchnia szlifowana, 451,25 m2
1c 40x40 cm, piaskowane, 451,25 m2
1d 60x40 cm, piaskowane, 451,25 m2
2 Płyty terazzo 80x20x8x cm, impregnowane, piaskowane, 6,40 m2
3 Płyty terazzo 50x50x8 cm, impregnowane, piaskowane, 32,50 m2
4 Płyty terazzo 50x50x8 cm, impregnowane, z wtopionymi kamieniami polnymi, powierzchnia płytki piaskowana, 63 szt.
5 Płyty terazzo 80x20x8x cm, impregnowane, z wtopionymi kamieniami polnymi, powierzchnia płytki piaskowana, 9 szt.
6 Płyty terazzo z wcięciem trójkątnym pod płytkę mosiężną, 142 szt., w tym:
6a 60x60x8 cm, piaskowane, 80 szt.
6b 60x40x8 cm, piaskowane, 30 szt.
6c 40x40x8 cm, piaskowane, 32 szt.
7 Płyty terazzo, impregnowane z wtopionymi kamieniami polnymi, 207 szt., w tym:
7a 60x60x8 cm, piaskowane, 130 szt.
7b 60x40x8 cm, piaskowane, 37 szt.
7c 40x40x8 cm, piaskowane, 40 szt.
8 Blok pojedynczy, piaskowany, impregnowany dł. 200 cm, wys. 37cm, szer. 50cm, 8 szt.
9 Blok podwójny, piaskowany, impregnowany dł. 2x 250 cm, wys. 37cm, szer. 50cm, 4 szt.
10 Stolik - blok z betonu zbrojonego, wykończony płytami terazzo gr. 8cm; o wym. 44x44x52 cm [dł. x szer. x wys.], 10 szt.
11 Panel/blok z betonu zbrojonego, o wymiarach 12x43x253 cm [dł. x szer. x wys.], 11 szt.
12 Betonowa płyta pod cytaty, o wymiarach 119,8x29,8x6 cm [dł. x szer. x wys.], powierzchnia frezowana, 10 szt

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do swz.
4. Dotyczy pozycji nr 4 i 5 z tabeli: kształt kamieni nie musi być dokładnie taki jak na rysunkach (załącznik nr 7.1 i 7.2), należy zachować wielkość, ilość i układ kamieni.
5. Ceny materiałów zgodne z ofertą Wykonawcy będą obowiązywać przez cały okres związania umową.
6. Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać w pełni wartości umowy.
7. Wykonawca udzieli 84 miesięcy gwarancji na dostarczone materiały, licząc od dnia odbioru ostatniej partii.
8. Zamówienie będzie realizowane partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego (pojedyncza dostawa w uzgodnieniu z Wykonawcą, w zależności od rodzaju transportu Wykonawcy).
9. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w godzinach od 7.00 do 14.00.
10. Termin realizacji pojedynczej dostawy – wg oferty Wykonawcy w czasie określonym w godzinach od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przekazywanego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (minimalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 48 godzin, maksymalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 72 godziny).
11. Faktyczna ilość zamawianych wyrobów będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Odbiór ilościowy w dniu dostawy.
12. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego zamówionej partii materiału.
13. Wykonawca zapewni, że dostarczone materiały będące przedmiotem zamówienia odpowiadają odpowiednim normom. Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z każdą dostawą.
14. Wraz z każdą dostawą, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu deklaracji właściwości użytkowych i/lub dokumentów wymienionych w ust. 10.
15. Zakwestionowane przez zamawiającego tj. Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. partie dostarczonych materiałów, jako niespełniające wymogów norm lub na które dostawca nie przedstawi wymaganych dokumentów, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiałów jak i za ich transport Zamawiający nie zapłaci.
16. Zakwestionowane materiały Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z miejsca ich rozładunku w ciągu 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie materiałów niewłaściwej jakości.
17. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub wad dostarczonych materiałów, Wykonawca dostarczy towar wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od dnia stwierdzenia wad.
18. Do wyliczeń kosztów transportu należy przyjąć środek transportu bez HDS-u, rozładunek sprzętem Zamawiającego.
19. Palety na których dostarczane będą materiały muszą być fakturowane, lecz na osobnej fakturze i podlegają zwrotowi do Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113120-2 - Płyty chodnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479158,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479158,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479158,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROBET-DASAG Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281004140

7.3.4) Miejscowość: Żagań

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479158,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.