eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Kompleksowa termomodernizacja budynków szkolnych w Strzelinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynków szkolnych w Strzelinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ząbkowicka 11

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynków szkolnych w Strzelinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f13e8a3-d4fd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027936/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Kompleksowa termomodernizacja budynków szkolnych w Strzelinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159847/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10238966,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: „Termomodernizacja budynku PSP nr 4 w Strzelinie wraz z montażem zewnętrznej windy dla osób
niepełnosprawnych”
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację budynku PSP nr 4 w Strzelinie, tj. budynku głównego - A,
budynku łącznika - B oraz budynku sali gimnastycznej – C m.in. poprzez:
a) demontaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich,
b) demontaż reklam, anten oraz wszystkich elementów uniemożliwiających prace budowlane;
c) oczyszczenie i przemalowanie krat, barierek stalowych i zadaszeń;
d) usunięcie starych warstw farb i mas szpachlowych z tynków;
e) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 6 cm metodą lekką-mokrą;
f) wykonanie ocieplenia ościeży okiennych styropianem gr. 2 cm;
g) wykonanie nowej elewacji budynku tynkiem cienkowarstwowym silikatowym barwionym w masie o fakturze baranek;
h) montaż nowych obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych z blachy płaskiej stalowej powlekanej;
i) montaż nowych rur spustowych;
j) wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej;
k) remont przyłączy kanalizacji deszczowej z rur kielichowych PVC klasy S szereg S 16,7 (SDR 34) średnicy Dy=200 mm, z
kielichami uszczelnionymi przy pomocy uszczelek gumowych;
l) remont schodów zewnętrznych do łącznika wraz z wykonaniem nowych okładzin schodowych;
m) montaż na schodach głównych okładzin antypoślizgowych;
n) montaż na zadaszeniu schodów głównych płyt poliwęglanowych kolorowych;
o) montaż nowych lamp oświetleniowych nad wejściami do budynku;
p) docieplenie stropodachów;
q) remont pokrycia dachów;
r) wymianę stolarki okiennej. Nowe okna z PVC czterokomorowego w kolorze białym, skrzydła rozwieralne i uchylne z
wbudowanym nawiewnikiem z regulacją ciśnieniową z przekładką termiczną. Współczynnik przenikania ciepła Umax =
0,9W/m2K. Okna do sali gimnastycznej z aluminium profil ciepły szkło bezpieczne.
s) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej;
t) wymiana uszkodzonych elementów instalacji odgromowej;
u) odtworzenie dylatacji systemowych pomiędzy poszczególnymi segmentami budynków, wykonanie dylatacji warstwy
termoizolacyjnej;
v) remont murków betonowych wraz z czapami z lastryka przed wejściem głównym do budynku.
2. Przedmiotem zamówienia jest również rozbudowa budynku PSP nr 4 w Strzelinie o windę zewnętrzną dostosowaną dla
osób niepełnosprawnych m.in. poprzez:
a) budowę windy zewnętrznej osobowej z napędem elektrycznym przylegającej do północnej elewacji budynku, dostępnej z
zewnątrz dla osób niepełnosprawnych obsługującej 4 kondygnacje;
b) rozbiórkę płyt betonowych, kostki kamiennej w miejscu projektowanej windy;
c) wykonanie nowych podejść do windy o nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm;
d) wykonanie fundamentu w postaci płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych żelbetowych o grubości 25 cm;
e) demontaż ścian w miejscu projektowanych drzwi windy;
f) wykonanie nowych ścianek działowych;
g) demontaż istniejącej stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, grzejników w miejscu projektowanej
windy;
h) zabezpieczenie rurą ochronną przewodu kanalizacji sanitarnej;
i) wykonanie odwodnienia zadaszenia windy poprzez rynnę Ø75 i rurę spustową Ø63 na zadaszeniu szybu, odprowadzenie
wody do kanalizacji deszczowej;
j) montaż nowych grzejników;
k) montaż nowych drzwi wewnętrznych;
l) wycinka drzewa wraz z żywopłotem – kolidujących z projektowanymi utwardzeniami;
przełożenie rury spustowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45313100-5 - Instalowanie wind

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 2336563,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: „Termomodernizacja budynków PSP nr 5 w Strzelinie”
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację budynków wchodzących w skład Publicznej Szkoły
Podstawowej nr 5 w Strzelinie, tj.
a) szatni przy sali gimnastycznej - nr 1;
b) sali gimnastycznej – nr 2;
c) zaplecza sali gimnastycznej – nr 3;
d) budynku głównego – nr 4;
e) łącznika – nr 5;
f) części nowej – nr 6, 7, 8,
g) kotłowni – nr 9
h) pomieszczenia gospodarczego – nr 10
i) stacji trafo – nr 11
m.in. poprzez:
a) demontaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich;
b) demontaż reklam, anten oraz wszystkich elementów uniemożliwiających prace budowlane;
c) usunięcie starych warstw farb i mas szpachlowych z tynków;
d) usunięcie ocieplenia cokołów, ścian oraz ościeży ze styropianu;
e) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 6 cm metodą lekką-mokrą;
f) wykonanie ocieplenia ościeży okiennych styropianem gr. 2 cm;
g) wykonanie nowej elewacji budynku tynkiem cienkowarstwowym silikatowym barwionym w masie o fakturze baranek;
h) wzmocnienie siatką podłoża w miejscach istniejących pęknięć na elewacji;
i) montaż nowych obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej;
j) montaż nowych rur spustowych;
k) ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej (budynki nr 4, 5, 6, 7, 8);
l) ocieplenie styropapą (budynki nr 1, 2, 3, 9, 10, 11);
m) remont przyłączy kanalizacji deszczowej;
n) montaż nowych lamp oświetleniowych zewnętrznych;
o) wymianę instalacji odgromowej;
p) wykonanie instalacji odgromowej – pionowe zwody;
q) częściową wymianę stolarki okiennej. Nowe okna z PVC czterokomorowego w kolorze białym, skrzydła rozwieralne i
uchylne z wbudowanym nawiewnikiem z regulacją ciśnieniową z przekładką termiczną. Współczynnik przenikania ciepła
Umax = 0,9W/m2K. Okna do Sali gimnastycznej z aluminium profil ciepły szkło bezpieczne;
r) częściową wymianę stolarki drzwiowej – profil aluminiowy ciepły – szkło bezpieczne, kompletne z samozamykaczami oraz
dwoma kompletami zamków;
s) odtworzenie dylatacji systemowych pomiędzy poszczególnymi segmentami budynków, wykonanie dylatacji warstwy
termoizolacyjnej;
t) wykonanie izolacji wodochronnej ścian fundamentowych w budynkach;
u) wykonanie docieplenia ścian fundamentowych;
v) oczyszczenie i przemalowanie krat, barierek i zadaszeń;
w) demontaż istniejącej opaski z kostki betonowej, grysu granitowego oraz betonu i jej ponowne wykonanie;
x) remont kominów i murków ogniowych;
y) remont pokrycia dachów;
z) montaż dzwonka przyzywowego przy drzwiach głównych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 4977750,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: „Termomodernizacja budynku Szkoły Muzycznej I stopnia w Strzelinie”
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje termomodernizację budynków szkoły muzycznej w Strzelinie, tj. budynku
głównego - A, budynku nowego - B oraz łącznika łączącego oba budynki na kondygnacji I piętra – C m.in. poprzez:
a) demontaż parapetów zewnętrznych oraz obróbek blacharskich;
b) demontaż reklam, anten oraz wszystkich elementów uniemożliwiających prace budowlane;
c) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej przewidzianej do wymiany;
d) usunięcie wszystkich tynków głuchych i uszkodzonych;
e) rozbiórkę elementów schodów zewnętrznych;
f) usunięcie starych warstw farb i mas szpachlowych z tynków;
g) rozbiórkę opasek betonowych przy budynku uniemożliwiających odkopanie budynku do poziomu fundamentów;
h) ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz płytami termoizolacyjnymi – z wyłączeniem elewacji północnej (A-D)
i) naprawę gzymsów oraz ubytków tynkarskich w detalach;
j) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm metodą lekką-mokrą – dotyczy tylko elewacji A-D;
k) wykonanie nowych tynków zewnętrznych w miejscach skutych tynków;
l) odkopanie ścian fundamentowych i wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej, montaż ocieplenia, montaż foli kubełkowej;
m) montaż parapetów zewnętrznych z blachy tytan-cynk;
n) montaż nowych obróbek blacharskich na gzymsach oraz daszkach z blachy tytan-cynk;
o) zamurowanie otworów okiennych w części piwniczej – stanowiących zasyp składu opału;
p) remont przyłączy kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z rur spustowych;
q) remont schodów zewnętrznych;
r) remont drzwi wejściowych głównych;
s) montaż nowych drzwi od strony elewacji tylnej oraz do kotłowni;
t) montaż nowych daszków granitowych na murkach przy schodach oraz montaż nowej barierki schodowej – przy wejściu
głównym;
u) montaż zadaszenia na elewacji tylnej nad wejściem do kotłowni;
v) montaż nowych rur spustowych;
w) ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej;
x) montaż nowych lamp oświetleniowych zewnętrznych;
y) instalację odgromową – pionowe zwody oraz nowy uziom otokowy budynku;
z) wykonanie opasek wokół budynku grysowych oraz z kostki betonowej
aa) montaż daszka nad schodami zewnętrznymi prowadzającymi do kotłowni;
bb) częściową wymiana stolarki okiennej. Nowe okna z PVC czterokomorowego w kolorze białym, skrzydła rozwieralne i
uchylne z wbudowanym nawiewnikiem z regulacją ciśnieniową z przekładką termiczną. Współczynnik przenikania ciepła
Umax = 0,9W/m2K.
cc) częściową wymianę stolarki drzwiowej;
dd) wykonanie nowej elewacji budynku;
ee) ocieplenie stropu drewnianego – podłogi strychu dostępnego nieogrzewanego;
ff) oczyszczenie i przemalowanie krat, barierek i zadaszeń;
gg) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z kostki polbrukowej niefazowanej;
hh) montaż nowej drabinki ewakuacyjnej na dachu budynku B;
ii) montaż opasek wokół budynku;
jj) remont pokrycia dachów;
kk) rozbiórkę składu opału;
ll) montaż ogrodzenia w miejscu zlikwidowanego zsypu na opał wraz z montażem bramy od strony dz. nr 54;
mm) wykonanie utwardzeń terenu;
nn) wymiana pokrycia papowego na dachu magazynu – budynek B;
oo) renowacja drzwi głównych do budynku głównego – A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 2924652,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2844627,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3326259,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2844627,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOM Sylwia Szerłomska-Zdziebło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661546295

7.3.3) Ulica: Kamieńskiego 120/1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-124

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2844627,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5486068,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6419370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5486068,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ciepły Dom Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Remontowo – Budowlane „Ciepły Dom” Dariusz Pożuczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9141563253

7.3.4) Miejscowość: Karnków

7.3.5) Kod pocztowy: 57-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5486068,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3278743,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3412846,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3278743,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOM Sylwia Szerłomska-Zdziebło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661546295

7.3.3) Ulica: Kamieńskiego 120/1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-124

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3278743,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.