Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164438/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Międzybórz w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Międzybórz"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250519435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Działosza 88
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7852127
1.5.8.) Numer faksu: 7869032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sycow@poznan@lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sycow.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Międzybórz w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Międzybórz"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bb64547-8475-457f-a551-11ebcb8a2f40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120550/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Projekt i przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Międzybórz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164438
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 783096 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi leśnej w leśnictwie Międzybórz zlokalizowanej na działkach 0002 Bukowina Sycowska dz. ewid. nr 301; 302 i 303; 0012 Ose dz. ewid. Nr 333 i 334 na odcinku 0+000 do 0+998km.
W związku z wcześniejszym częściowym wykonaniem prac zawartych w dokumentacji projektowej w zakresie podbudowy konstrukcji korpusu drogowego o grubości 20cm. z granitowego kamienia łamanego frakcji 0-63mm. podstawowy zakres inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia podzielono na dwa odcinki:
Na odcinku 0+000 do 0+275 km:
- oczyszczenie i mechaniczne wyrównanie istniejącej konstrukcji drogi - przygotowanie do ułożenia górnej warstwy;
- ułożenie warstwy ścieralnej grubości 15cm z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm z uformowaniem spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni zgodnie z dokumentacją projektową;
- wykonanie na tym odcinku 1 zatoki mijankowej, poboczy, przepustu i rowu odwadniającego - zgodnie z dokumentacją projektową
Na odcinku od 0+275km do 0+998:
- wykonanie koryta pod nawierzchnie drogi o szer. 3,5m;
- wykonanie warstwy odsączającej gr. 20cm z piasku;
- wykonanie konstrukcji drogi z warstw kamienia łamanego o łącznej gr. 35cm,
- wykonanie 4 szt. zatok mijankowych;
- dołączenie wysokościowe drogi leśnej do drugiego odcinka o dł 275mb, z kamienia łamanego.
Zakres prac na całości inwestycji obejmuje:
- karczowanie pni i korzeni wraz z wywozem i utylizacją karpin i zasypaniem dołów po karczowaniu na całym odcinku drogi;
- budowę poboczy gruntowych o szerokości 1,00m;
- wykonanie i pogłębienie istniejących rowów odwadniających - odparowujących;
- wymianę istniejących przepustów z rur betonowych DN 400mm na przepusty z rur PEHD DN 400mm;
Uwaga: zamawiający informuje, że w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ zaznaczono odcinek z częściowo wykonaną konstrukcją drogową (0+000-0+275km) oraz wrysowano jeden z istniejących przepustów do wymiany (km 0+358). Są to odpowiednio Rys. 1 PZT 275 mb.pdf oraz Rys. 2 wymiana przepustu km 0+358.pdf.
Przedmiar robót zawiera komplet przepustów do wymiany (9szt.) i zawiera wykaz prac i świadczeń które należy wykonać. W przedmiarze pominięto tym samym wykonane wcześniej prace, natomiast dokumentacja obejmuje całość zadania, łącznie z wcześniej wykonanymi pracami, które należy obecnie pominąć.
Trasa budowanej drogi leśnej w planie przebiegać będzie generalnie po istniejącym śladzie drogi gruntowej. Składać się będzie z odcinków prostych i łuków. Zaprojektowano 5 zatok mijankowych. Projektuje się mijankę długości 25m nie licząc skosów i szerokości co najmniej 2,5m. Szerokość mijanki z jezdnią powinna wynosić co najmniej 6,0m.
Rozwiązanie sytuacyjne budowanej drogi przedstawiono na planie sytuacyjnym - rysunek nr 2.1.- 2.3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, a także specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SWZ. Prace należy także prowadzić zgodnie z wytycznymi Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych, które stanowią załącznik do SWZ. Dokumentacja zawiera tym samym także prace wcześniej wykonane.
Wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ określa także zakres świadczeń i prac do wykonania.
1. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równoważny" lub "równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
3. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
4. Zamawiający wskazuje, że zgodnie art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ.
5. Zamawiający wskazuje, że zgodnie art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539355,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1707571,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539355 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGP ORKAN sp. z o. o. SKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961529929
7.3.3) Ulica: Wilczycka
7.3.4) Miejscowość: Wilczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 51-361
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MGP ORKAN" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
"MGP ORKAN" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539355 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 Misia Uszatka w Sycowie ul. Komorowska 2
- Modernizacja sali gimnastycznej w LO Syców
więcej: przetargi w Sycowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. ks. Jana Bocheńskiego w Bydgoszczy wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci gazowej na działkach o nr ewid. 53, 54/2, 51, 28/1, 29/1, 26/1, 30/1, 24/1, 33/2, ...
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap III
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kąkolówce
- Budowa parkingu z drogą dojazdową i rampą przy Szpitalu Miejskim w m. Rabka Zdrój
- Budowa dwóch przystanków autobusowych przy Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 - Oddziału Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku wraz z przebudową pasa drogowego.
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Kołacinie wraz z wymianą źródła ciepła
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.