Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00237083/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00334991/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Waryńskiego, 22A
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 087 566 22 60
1.5.8.) Numer faksu: 087 566 22 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: or@spzozor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ , www.rehabilitacja.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-241fd857-30c5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003376/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części pozyskanego terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237083/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGT.3331-5/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 289708,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn.: Rozwój infrastruktury Zakładu poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach, polegający na wykonaniu robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem kompleksu Ośrodka Rehabilitacji poprzez wykonanie chodnika wraz z rozbiórką i budową ogrodzenia oraz elementami małej architektury przy SP ZOZ Ośrodku Rehabilitacji w Suwałkach, ul. Waryńskiego i Utrata
Określenie przedmiotu zamówienia, zakres:
Zagospodarowanie części pozyskanego terenu położonego w bezpośrednim sąsiedztwie Ośrodka przy ulicy Utrata, poprzez urządzenie około 530,0 m2 powierzchni z przeznaczeniem na wykonanie ścieżki terapeutyczno rehabilitacyjnej z urządzeniem miejsc do ćwiczeń na świeżym powietrzu, tzw. ,,siłownie zewnętrzne" będące elementami małej architektury uwzględniające wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Ogrodzenie terenu objętego inwestycją zgodnie z dokumentacją techniczną, ponadto przeniesienie altany, wykonanie chodników, utwardzeń, nasadzenie zieleni izolacyjno-krajobrazowej, jak i pozostałych prac towarzyszących. Powyższe wpłynie pozytywnie na estetykę, komfort, poprawę jakości i dostępności świadczonych usług medycznych.
Przewidziane do wykonania prace zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczno – kosztorysową obejmują: ukształtowanie terenu, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne zasadnicze i wykończeniowe wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi. Wykonanie urządzeń komunikacyjnych w skład którego wchodzą: chodniki, utwardzenia, odtworzenia nawierzchni ciągów pieszych, komunikacyjnych, ogrodzenie panelowe z siatki, ścieżka terapeutyczno rehabilitacyjna przeznaczona wszystkim pacjentom dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, montaż istniejącej altany w nowym miejscu, pergole, nasadzenia m.in. bluszczu pnącego, wykonanie niezbędnych prac towarzyszących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03451300-9 - Krzewy
34928200-0 - Ogrodzenia
37442400-8 - Ławeczki lub stojaki z ciężarkami
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356109,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2158228,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356109,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s.c. Tomasz i Kamil Stankiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s.c. Tomasz i Kamil Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441527172
7.3.3) Ulica: Jasna 1
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I DROGOWY S.C. TOMASZ I KAMIL STANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I DROGOWY S.C. TOMASZ I KAMIL STANKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356109,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Nadbudowa części parteru od strony wschodniej wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów na potrzeby SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na salę kameralną Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
więcej: Krzewy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.