eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówŚwiadczenie usługi serwisowej oprogramowania Comarch.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania Comarch.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771480603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczecińska 16

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48598342459

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz-czluchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-czluchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1110696

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania Comarch.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ca79fd2-dffb-4e13-a5f4-404428d7dff3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052955/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi serwisowej oprogramowania Comarch.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 214 ust. 1) pkt. 1) lit. b)
Świadczenie może zostać zrealizowane tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych
wynikających z odrębnych przepisów, nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne i rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest
wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/SPZOZ/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161280,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W celu zapewnienia utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania, Comarch zobowiązuje się do Gotowości Serwisowej wykonywania usług w następującym zakresie:
1) sprawowania Opieki Informatycznej,
2) Serwisu Oprogramowania – na warunkach określonych w §4 Projektu Umowy,
3) Doradztwa – na warunkach określonych w § 6 Projektu Umowy,
4) Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania – na warunkach określonych w § 7 Projektu Umowy.
2. Doradztwo oraz Reakcje Serwisowe i Naprawy prowadzone będą w Godzinach Roboczych.
3. Z zakresu przedmiotu usług wyłącza się:
1) administrowanie Oprogramowaniem;
2) wprowadzanie, przydzielanie i zarządzanie prawami dostępu Użytkownikom;
3) definiowanie i generowanie raportów;
4) konserwację Oprogramowania w następującym zakresie:
a) testowanie poprawności pracy Oprogramowania,
b) robienie kopii zapasowych (kopii bezpieczeństwa),
c) wymiana kaset (streamerowych),
d) nadzór pracy Użytkowników,
e) nadzór nad przyrostami pojemności bazy danych,
f) prognozowanie koniecznej modernizacji Sprzętu Komputerowego,
g) wczesne powiadamianie o pojawieniu się błędów programistycznych;
5) szkolenie Użytkowników;
6) podłączanie Użytkowników oraz instalowanie Oprogramowania na Sprzęcie Komputerowym (instrukcja dostępna pod adresem https://ncr.comarch- healthcare.pl/News);
7) kontrolę poprawności pracy Oprogramowania oraz raportowanie poprawności jego pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188928,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188928,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188928,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188928,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2026-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pierwsza oferta firmy Comarch wynosiła 13 300,00 zł/mc tj. 159 600,00 zł netto/196 308,00 zł brutto . W okresie od 29.05.2025 r. do 06.06.2025 roku prowadzono negocjacje i wynegocjowano stawkę 12 800,00 zł netto na mc tj. 153 600,00 zł netto/188 928,00 zl brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.