Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239868/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00252957/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA 6 KOMPLETÓW NAMIOTÓW PNEUMATYCZNYCH Z WYPOSAŻENIEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Budowlanych
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 861 70 01
1.5.8.) Numer faksu: 47 861 70 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-opole/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA 6 KOMPLETÓW NAMIOTÓW PNEUMATYCZNYCH Z WYPOSAŻENIEM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-366e9d78-fee8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101458/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia kontenera logistycznego. Zakup, namiotów wraz wyposażeniem oraz sprzętu oświetleniowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wspólne rozwiązanie zarządzania kryzysowego i współpracy sił bezpieczeństwa w ramach fali uchodźców z Ukrainy do granicy czesko-polskiej, nr rej. CZ.11.4.120/0.0/0.0/22_037/0003267, w ramach programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL.2370.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów pneumatycznych z wyposażeniem w ilości 6 kompletów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
39522520-8 - Łóżka polowe
39121200-8 - Stoły
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w OPZ (opis przedmiotu zamówienia) pkt 5.3 „Wymagana jest wizja lokalna Wykonawcy przed złożeniem oferty” jest zapis niezgodny z SWZ (specyfikacją warunków zamówienia) pkt V „Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu schładzania powietrza w budynku Urzędu
- "Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim"
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB.
- Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji w Inspektoracie w Sieradzu oraz wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie w Pabianicach
- Wykonanie systemu klimatyzacji VRF wraz z serwisem i konserwacją w budynku przy ul. Przy Rondzie 6
więcej: Stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.