Og³oszenie z dnia 2025-06-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa wyrobów ch³onnych dla osób z problemem inkontynencji”(8.2025)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ IM.¦W.JANA PAW£A II W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654598
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: dps-krasnystaw.bipstrona.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
powiatowa jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna - dom pomocy spo³ecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyrobów ch³onnych dla osób z problemem inkontynencji”(8.2025)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-090dda33-b83d-44c2-861a-b00e0afa3adb
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00283022
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00018946/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa pieluchomajtek i materia³ów higienicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-090dda33-b83d-44c2-861a-b00e0afa3adb3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
Tomasz Szymoniak; e-mail: przetargi@dpskrasnystaw.pl ; nr tel. 82 576 27 29
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-090dda33-b83d-44c2-861a-b00e0afa3adb
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-090dda33-b83d-44c2-861a-b00e0afa3adb
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
10. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
12. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym3 lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
1
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej im. ¶w. Jana Paw³a II w Krasnymstawie ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw biuro@dpskrasnystaw.pl Telefon 82 576 32 15,
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@dpskrasnystaw.pl
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.II.261.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów ch³onnych dla osób z problemem inkontynencji, refundowanych przez NFZ, zgodnie z asortymentem, poni¿szym opisem i ilo¶ci± wykazan± w Formularzu cenowym – Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Produkty musz± posiadaæ nastêpuj±ce cechy:
1) wk³adki urologiczne:
a) anatomicznie ukszta³towany wk³ad ch³onny z pulpy celulozowej
b) superabsorbent poch³aniaj±cy mocz i neutralizuj±cym nieprzyjemny zapach
c) warstwa rozprowadzaj±ca wspomagaj±ca szybsze wch³anianie oraz dystrybucjê wilgoci
d) os³onki boczne z przêdz± elastyczn± wzd³u¿ wk³adu ch³onnego skierowane na zewn±trz zapobiegaj±ce wyciekom
e) izolacyjna warstwa zewnêtrzna, oddychaj±ca na ca³ej powierzchni wk³adki
f) zabezpieczony papierkiem pasek klejowy umo¿liwiaj±cy mocowanie wyrobu do bielizny
g) ch³onno¶æ wed³ug norm ISO 11948-1 zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Za³±cznik nr 2
h) wymiary ca³kowite wk³adki oraz wymiary wk³adu ch³onnego zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Za³±cznik nr 2
i) produkt pakowany w sposób ³atwy do rozliczenia refundacji z NFZ, np. 10 , 15, 30 szt. w opakowaniu
2) majtki ch³onne typu gender meskie:
a) anatomicznie ukszta³towany wk³ad ch³onny z pulpy celulozowej z superabsorbentem poch³aniaj±cym mocz i neutralizuj±cym nieprzyjemny zapach
b) dodatkowa warstwa rozprowadzaj±ca mocz równomiernie na ca³ej powierzchni wk³adu ch³onnego
c) ochrona przed wyciekami w postaci os³onek bocznych wzd³u¿ wk³adu ch³onnego
d) kolorowa warstwa zewnêtrzna podobna do prawdziwej bielizny, oddychaj±ca na ca³ej powierzchni
e) produkt imituj±cy zwyk³± bieliznê dla mê¿czyzn
3) majtki ch³onne
a) wk³ad ch³onny z pulpy celulozowej z superabsorbentem poch³aniaj±cym mocz i neutralizuj±cym nieprzyjemny zapach
b) warstwa rozprowadzaj±ca równomiernie na ca³ej powierzchni mocz
c) os³onki boczne wzd³u¿ wk³adu ch³onnego oraz falbanki z przêdz± elastyczn± w obszarze pachwinowym zapewniaj±ce ochronê przed wyciekami
d) indykator wilgotno¶ci – nadruk tuszem rozmywaj±cy siê pod wp³ywem kontaktu z moczem
e) produkt oddychaj±cy na ca³ej powierzchni, wszystkie warstwy wykonane z materia³u przepuszczaj±cego powietrze, ale nie przepuszczaj±cego cieczy, tzn. zarówno wewnêtrzna (stykaj±ca siê ze skór±), jak zewnêtrzna
f) ch³onno¶æ wed³ug norm ISO 11948-1 zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Za³±cznik nr 2
g) obwód w talii / biodrach zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Za³±cznik nr 2
h) produkt pakowany w sposób ³atwy do rozliczenia refundacji z NFZ, np. 10 , 15, 30 szt. w opakowaniu
4) Pieluchy
a) dwa anatomicznie ukszta³towane wk³ady ch³onne z pulpy celulozowej z superabsorbentem poch³aniaj±cym mocz i neutralizuj±cym nieprzyjemny zapach
b) dodatkowa warstwa rozprowadzaj±ca równomiernie na ca³ej powierzchni mocz
c) podwójna ochrona przed wyciekami: wewnêtrzne os³onki boczne wzd³u¿ wk³adu ch³onnego; zewnêtrzne falbanki z przêdz± elastyczn± (rozci±gliw±) w obszarze pachwinowym
d) elastyczny ¶ci±gacz taliowy z przodu i z ty³u wyrobu
e) cztery elastyczne (rozci±gliwe) przylepcorzepy do wielokrotnego mocowania
f) produkt oddychaj±cy na ca³ej powierzchni, wszystkie warstwy wykonane z materia³u przepuszczaj±cego powietrze, ale nie przepuszczaj±cego cieczy, tzn. zarówno wewnêtrzna (stykaj±ca siê ze skór±), jak zewnêtrzna
g) identyfikator wilgoci zmieniaj±cy barwê pod wp³ywem cieczy z podzia³em strefowym u³atwiaj±cym ocenê stopnia wype³nienia pieluchy
h) nadruk na warstwie izolacyjnej z funkcj± informacyjn± o rozmiarze wyrobu z ³atw± mo¿liwo¶ci± identyfikacji poziomu ch³onno¶ci produktu wyjêtego opakowania, np. nadruk w kolorze ¿ó³tym – pierwszy poziom ch³onno¶ci, czerwony – drugi poziom ch³onno¶ci
i) ch³onno¶æ wed³ug norm ISO 11948-1 zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Za³±cznik nr 2
j) obwód pasa zgodnie z podanymi danymi w formularzu cenowym – Za³±cznik nr 2
k) produkt pakowany w sposób ³atwy do rozliczenia refundacji z NFZ, np. 10 , 15, 30 szt. w opakowaniu
2. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty próbek produktów – po jednym najmniejszy handlowym oryginalnym opakowaniu w ka¿dym z rozmiarów, nie mniejszym ni¿ 10 szt. Próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Jako¶æ wyrobów oceniona zostanie przy wykorzystaniu do³±czonych do Oferty próbek, w sposób opisany w punkcie XV.
3. Wykonawca zamówienia we w³asnym zakresie i na swój koszt zapewni odbiór od zamawiaj±cego wniosków na zlecone wyroby ch³onne.
CPV: 33700000-7 Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
4. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji przy zachowaniu nastêpuj±cych zasad:1) Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ ilo¶æ zamawianych niektórych, wybranych artyku³ów asortymentu, wymienionych w Formularzu cenowym, bêd±cym Za³±cznikiem nr 1 do niniejszej umowy, przy zachowaniu ich cen jednostkowych.
2) Maksymalna warto¶æ opcji wynosi 10 % warto¶ci zamówienia brutto.
3) Okoliczno¶ci skorzystania z prawa opcji: zalecenia pielêgnacyjne od organów kontroluj±cych; zmiany stanu zdrowia; zmiana wieku i wagi cia³a mieszkañców DPS; modyfikacje zasad i schematów dotycz±ce pielêgnacji osób; istotne zmiany liczby mieszkañców.
5. Ogólny charakter umowy nie ulega zmianom w zwi±zku z prawem opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: jako¶æ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u wpostêpowaniu dotycz±ce:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
1) Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów
1) Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
1) Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
1) Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca sk³ada wraz z ofert±, aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:1) Dokument potwierdzaj±cy zgodno¶æ ch³onno¶ci z norm± ISO 11948-1. Karty danych technicznych producenta.
2) Próbki - w celu weryfikacji przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia po jednym najmniejszy handlowym oryginalnym opakowaniu w ka¿dym z rozmiarów, nie mniejszym ni¿ 10 szt.
2. Próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby zamawiaj±cego, na adres:
Dom Pomocy Spo³ecznej im. ¶w. Jana Paw³a II w Krasnymstawie
ul. Kwiatowa 1; 22-300 Krasnystaw
(podstawa prawna: art. 65 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.)
3. Próbki nale¿y umie¶ciæ w opakowaniu, zapewniaj±cym ich ochronê przed uszkodzeniami i opisanym nastêpuj±co:
„PRÓBKA – WYROBY CH£ONNE”
nie otwieraæ przed dniem: 25.06.2025 r. godz. 9:30
4. Próbka musi tak¿e zawieraæ nazwê Wykonawcy, który do³±cza próbkê do swojej Oferty.
5. Próbki musz± zostaæ dostarczone przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Próbki stanowi± wymagany za³±cznik do oferty.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje wzywania wykonawcy do uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykaz dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê.1) formularz ofertowy – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) formularz asortymentowo – cenowy – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp –
Za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) przedmiotowy ¶rodek dowodowy, wymieniony w punkcie VII - Dokument potwierdzaj±cy zgodno¶æ ch³onno¶ci z norm± ISO 11948-1 - Karta Danych Technicznych producenta.
10. Dodatkowo do oferty nale¿y do³±czyæ - je¶li dotyczy:
1) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
2) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿on± w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o powy¿szych okoliczno¶ciach.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odst±pienia od umowy w terminie o którym mowa w ustêpie poprzednim w przypadku realizacji przez wykonawcê zamówienia w sposób istotnie odbiegaj±cy od ustalonych warunków umowy.
4. W przypadku odst±pienia od umowy o którym mowa w ust. 2 i 3 Wykonawca ma prawo ¿±daæ jedynie wynagrodzenia nale¿nego za dostawy wykonane do dnia odst±pienia od umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-25 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-24
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w ¯³obku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- "Dostawa wyrobów ch³onnych dla osób z problemem inkontynencji"(8.2025)
- "Dostawa artyku³ów spo¿ywczych"(7.2025.)
- Sukcesywne dostawy artyku³ów sojowych do jednostek penitencjarnych okrêgu lubelskiego.
wiêcej: przetargi w Krasnymstawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.