eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa urządzeń elektronicznych, pomiarowych i akcesoriów do prac elektronicznych oraz modułów i części elektronicznych dla pracowni ProtoLab - zamówienie z podziałem na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń elektronicznych, pomiarowych i akcesoriów do prac elektronicznych oraz modułów i części elektronicznych dla pracowni ProtoLab – zamówienie z podziałem na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 507836531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń elektronicznych, pomiarowych i akcesoriów do prac elektronicznych oraz modułów i części elektronicznych dla pracowni ProtoLab – zamówienie z podziałem na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ff52c73-f4e6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.2 Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia, umowa o dofinansowanie z dnia 29 grudnia 2017 roku, nr RPPK.01.02.00-18-0085/17-00 z późniejszymi aneksami. - Podkarpackie Centrum Innowacji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.20.2023.JB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 75528,23 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53543,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń elektronicznych, pomiarowych i akcesoriów do prac elektronicznych oraz modułów i części elektronicznych dla pracowni ProtoLab w Podkarpackim Centrum Innowacji Sp. z o.o. w Rzeszowie – zamówienie z podziałem na 2 części, w tym:

a) część 1 – dostawa urządzeń elektronicznych, pomiarowych i akcesoriów do prac elektronicznych - przedmiot zamówienia stanowi dostawa urządzeń elektronicznych, pomiarowych i akcesoriów do prac elektronicznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie niniejszej części został określony w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 2 Rozdziału III SWZ. Załącznik nr 2 stanowi również Formularz szczegółowej wyceny, który Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do składanej oferty poza formularzem ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do IDW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

31711500-8 - Części podzespołów elektronicznych

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

4.5.5.) Wartość części: 21984,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń elektronicznych, pomiarowych i akcesoriów do prac elektronicznych oraz modułów i części elektronicznych dla pracowni ProtoLab w Podkarpackim Centrum Innowacji Sp. z o.o. w Rzeszowie – zamówienie z podziałem na 2 części, w tym:
a) część 2 – dostawa modułów i części elektronicznych dla pracowni ProtoLab - przedmiot zamówienia stanowi dostawa modułów i części elektronicznych dla pracowni ProtoLab. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia w zakresie niniejszej części został określony w załączniku nr 3 Rozdziału III SWZ. Załącznik nr 3 stanowi również Formularz szczegółowej wyceny, który Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do składanej oferty poza formularzem ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do IDW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31731100-0 - Moduły

31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe

31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 53543,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71924,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71924,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71924,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: part-AD Artur Dyrda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521594068

7.3.3) Ulica: Grzechynia 768

7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański

7.3.5) Kod pocztowy: 34-220

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71924,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W niniejszym postępowaniu, prowadzonym zgodnie z trybem podstawowym, z możliwością przeprowadzenia fakultatywnych negocjacji, w myśl art. 275 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający skorzystał z możliwości ich przeprowadzenia. Pierwotna cena oferty najkorzystniejszej wynosiła 74 810,59 zł brutto, po przeprowadzeniu negocjacji Wykonawca w odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty dodatkowej zaoferował kwotę 71 924,09 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.