eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin › DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SZPITALNA, 2

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 536 12 18

1.5.8.) Numer faksu: 58 536 39 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgrenc@dpspelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpspelplin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dpspelplin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3b98bf4-254b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021564/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223753/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAO.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie.
1.2 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia :
a) Dostawa artykułów spożywczych do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie do 2 razy w tygodniu do godz. 9.00 własnymi środkami transportu posiadającymi aktualne zaświadczenie z inspekcji sanitarnej o spełnianiu warunków koniecznych do przewozu żywności .
b) Zamówienia będą składane telefonicznie, e-mailem lub faksem na numer wskazany przez Wykonawcę na jeden dzień przed dostawą
c) Osoby przewożące towar winny posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie : sanitarno-epidemiologiczne , zezwalające na pracę w kontakcie z żywnością .
d) Wykonawca jest odpowiedzialny za terminowość i jakość realizowanych dostaw. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 O bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2006 Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi zmianami.
e) Zamawiający wymaga , aby dostarczone produkty pakowane były w oryginalnych opakowaniach, posiadały etykietę w języku polskim zawierającą co najmniej :
− nazwę produktu ,
− wykaz składników.
− datę produkcji ,
− nazwę i adres producenta,
− masę netto,
− datę przydatności do spożycia ,
− datę minimalnej przydatności trwałości do spożycia ,
− zawartość netto wyrażonej w jednostkach miary ,
− oznaczenie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikacje artykułu.
f) TOWAR NIE POSIADAJACY ETYKIETY BĘDZIE BEZWZGLEDNIE ZWRACANY DO DOSTAWCY!!!
g) Nie dopuszcza się dostarczenia w opakowaniach zastępczych , uszkodzonych, czy zbiorczych; Towary powinny być pakowane w opakowaniach podanych w zestawieniu Nr 7. Wszelka zmiana wielkości opakowania produktu musi być uzgodniona z Zamawiającym.
h) Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Powinny być gładkie, czyste, łatwe do mycia i dezynfekcji .
i) Przedmiot zamówienia powinien być dobry jakościowo i posiadać co najmniej :
-30 -dniowy termin do spożycia w przypadku mleka pasteryzowanego ,twarogów,
-30 dniowy termin do spożycia w przypadku śmietany pasteryzowanej .jogurtów ,
-60-dniowy termin do spożycia w przypadku serów żółtych , topionych, mleka UHT , śmietany UHT , majonezów, musztardy, tłuszczów roślinnych i zwierzęcych ,
-60 - dniowy termin do spożycia w przypadku produktów sypkich
j) Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia powinien być zgodny z obowiązującymi przez Wykonawcę systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym.
1.3 Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SWZ –Zestawienie ilościowo-wartościowe

1.4 Łączna ilość przedmiotu zamówienia ma charakter prognozowany (szacunkowy) i nie będzie przyjmowana jako podlegająca zapłacie. Ilość dostawy w trakcie umowy mogą wahać się w granicach +/- 20 % bez wpływu na inne postanowienia umowy.
1.5 Zapłacie podlega wartość faktycznie zrealizowanych dostaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie dla zadania pn. „Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie” prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, gdyż plik ze zmianą ogłoszenia zamieszczony na https://platformazakupowa.pl/pn/dpspelplin w dniu 13.10.2021r. z nieustalonych przyczyn nie został opublikowany w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie https://ezamowienia.gov.pl.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dotyczyło zmiany terminu składania i otwarcia ofert w postępowaniu.
W związku z powyższym wprowadzone zmiany do SWZ na stronie Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/dpspelplin z dnia 13.10.2021r. nie miały uzasadnienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224182,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224671,18 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.