Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00244702/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków” dla Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Kpt. ż. w. Konstantego Maciejewicza w Kołobrzegu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 IM.KPT Ż.W. KONSTANTEGO MACIEJEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330388840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bogusława X 22
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp8kg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp8kg.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg/public/postepowanie?postepowanie=477760921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków” dla Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Kpt. ż. w. Konstantego Maciejewicza w Kołobrzegu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4e33e76-004a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00169165/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 "Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków" dla Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.19.2023.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie posiłków (tj. zakup przez Wykonawcę produktów oraz uszykowanie i ugotowanie posiłków zgodnie z ustalonym jadłospisem), ich dostarczanie, przygotowanie do wydania i wydawanie posiłków dla Oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 8 w Kołobrzegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55477,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55477,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55477,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tempo Paulina Dudała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711075113
7.3.3) Ulica: Orłowskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55477,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-03 do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Modernizacja sieci sanitarnej oraz pokoi i pomieszczeń socjalno - biurowych w budynku niskim A
- Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i drogowego stanowiącego własność Gminy Kołobrzeg
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich w Kołobrzegu wraz z siłownią zewnętrzną, bieżnią, małą architekturą
- Dostawa artykułów do utrzymania czystości w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Dostawy Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu - Centrum Kształcenia Zawodowego w podziale na części
- Wykonywanie robót budowlanych - remonty łazienek w pokojach w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie na stawki robocizny
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników 3 Dziennych Domów Pobytu prowadzonych przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2024 roku.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2
- "Usługa cateringowa - przygotowanie oraz dostarczenie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 4 w 2024 roku"
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.