eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Us³uga dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz do Szko³y Podstawowej im. ¦w. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2022/2023



Og³oszenie z dnia 2022-07-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz do Szko³y Podstawowej im. ¦w. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM EKONOMICZNO- ADMINISTRACYJNE W WOJNICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365999268

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cea@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: cea.wojnicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Kancelaria Radców Prawnych Anna Studencka Dawid Studencki S.K.A. - Anna Studencka Pe³nomocnik Zamawiaj±cego

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751760157

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Topolowa

1.11.4.) Miejscowo¶æ: 31/1

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-506

1.11.6.) Województwo: ma³opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: cea@wojnicz.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.cea.wojnicz.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz do Szko³y Podstawowej im. ¦w. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-51fefb71-0e54-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00282942

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018801/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 US£UGA DOWOZU UCZNIÓW Z TERENU GMINY WOJNICZ DO SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM.¦W. JANA KANTEGO W WOJNICZ W ROKU SZKOLNYM 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51fefb71-0e54-11ed-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 14.1.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
14.1.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
14.1.3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Anna Studencka, e-mail: biuro@krpds.pl
14.1.4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51fefb71-0e54-11ed-9a86-f6f4c648a056
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
14.1.5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-51fefb71-0e54-11ed-9a86-f6f4c648a056

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 14.1.6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
14.1.7. Wykonawca dla pe³nego korzystania z Platformy, w tym z³o¿enia oferty, powinien oprócz rejestracji dokonaæ równie¿ aktywacji konta podmiotu oraz nadaæ pe³ne uprawnienia dla u¿ytkowników. Interaktywne instrukcje dostêpne s± na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
14.1.8. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
14.1.9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê, jako za³±czniki.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 24.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
21.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Wojniczu, tel. 14-678-93-52, adres email: cea@wojnicz.pl
21.1.2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiaj±cego: telefon: ………., adres email: ……………..
21.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
21.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
21.1.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Dane te mog± byæ przechowywane przez okres d³u¿szy ni¿ wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 217 z pó¼n. zm.) i przepisów do tej ustawy.
21.1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
21.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
21.1.8. posiada Pani/Pan:
21.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
21.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania);
21.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
21.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
21.1.8.5. nie przys³uguje Pani/Panu:
21.1.8.6. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
21.1.8.7. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
21.1.8.8. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
24.2. Ponadto Zamawiaj±cy informuje, i¿:
24.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
24.2.2. wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 24.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
21.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Ekonomiczno-Administracyjne w Wojniczu, tel. 14-678-93-52, adres email: cea@wojnicz.pl
21.1.2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiaj±cego: telefon: ………., adres email: ……………..
21.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
21.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
21.1.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Dane te mog± byæ przechowywane przez okres d³u¿szy ni¿ wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 217 z pó¼n. zm.) i przepisów do tej ustawy.
21.1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
21.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
21.1.8. posiada Pani/Pan:
21.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
21.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania);
21.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
21.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
21.1.8.5. nie przys³uguje Pani/Panu:
21.1.8.6. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
21.1.8.7. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
21.1.8.8. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
24.2. Ponadto Zamawiaj±cy informuje, i¿:
24.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
24.2.2. wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga dowozu uczniów do szko³y podstawowej im. ¶w. Jana Kantego w Wojniczu. Pod pojêciem dowóz uczniów rozumie siê przywóz dzieci i m³odzie¿y z miejsca zamieszkania do szko³y i ich odwóz do miejsca zamieszkania wraz z opiek±, która zapewni warunki bezpieczeñstwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów pojazdem.
3.2. Zamawiaj±cy nazwa³ przedmiot zamówienia Zadaniem. Zadanie przydzielone jest dla czterech autobusów: Autobus I i Autobus II, Autobus III, Autobus IV (Autobus IV jest autobusem rezerwowym, u¿ywanym np. w przypadku awarii któregokolwiek z pozosta³ych autobusów):
3.2.1. Zadanie I - Autobus I
Przywóz uczniów:
3.2.1.1 Trasa 1: Dêbina Zakrzowska – Debina £êtowska- Zakrzów –Orlik . Ilo¶æ km: 9 km
Odwóz uczniów:
3.2.1.2 Orlik- Dêbina Zakrzowska – Dêbina £êtowska – Zakrzów - Ilo¶æ km: 9 km
3.2.1.3 Orlik- Dêbina Zakrzowska – Dêbina £êtowska – Zakrzów - Ilo¶æ km: 9 km
3.2.2. Zadanie II - Autobus II
Przywóz uczniów:
3.2.2.1 Trasa 1: Podlesie – Ratnawy - Rudka- Wiêckowice - Cegielnia – Orlik. Ilo¶æ km: 16 km.
3.2.2.2 Trasa 2: Podlesie – Ratnawy - Rudka - Wiêckowice - Cegielnia – Orlik . Ilo¶æ km: 16 km.
Odwóz uczniów:
3.2.2.3 Trasa 1: Orlik - Ratnawy przystanek PKS przy drodze g³ównej - Rudka - Wiêckowice – Cegielnia – Ilo¶æ km: 16 km.
3.2.2.4 Trasa 2: Orlik - Ratnawy przystanek PKS przy drodze g³ównej - Rudka - Wiêckowice – Cegielnia Ilo¶æ km: 16 km.
3.2.3. Zadanie III - Autobus III.
Przywóz uczniów:
3.2.3.1 Trasa 1: Isep - £ukanowice –Orlik. Ilo¶æ km: 11 km.
3.2.3.2 Trasa 2: Isep - £ukanowice – orlik. Ilo¶æ km: 11 km
Odwóz uczniów:
3.2.3.3 Trasa 1: Orlik - £ukanowice – Isep- Ilo¶æ km: 11 km
3.2.3.4 Trasa 2: Orlik - £ukanowice – Isep- Ilo¶æ km: 11 km
2.3 Ca³kowita, dzienna d³ugo¶æ wszystkich trzech tras, w których ujête s± dowozy i odwozy uczniów wynosi 135 km. Zamawiaj±cy korzystaj±c z prawa opcji zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ uruchomienia dodatkowych kursów, równie¿ na innych trasach ni¿ wskazane, do ³±cznej warto¶ci ok. 104 km w ci±gu miesi±ca, obejmuj±cych np. przewóz uczniów na dodatkowe zajêcia, spektakle, wycieczki szkolne, basen itp. Szczegó³owe regulacje w zakresie prawa opcji zosta³y ujête w pkt 9.2.2. SWZ oraz wzorze umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W ramach niniejszej Umowy Zamawiaj±cy, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, które polega na tym, i¿ Zamawiaj±cy mo¿e w okresie obowi±zywania umowy dokonaæ uruchomienia dodatkowych kursów (dowozu uczniów), równie¿ na innych trasach ni¿ wskazane w SWZ, do ³±cznej maksymalnej ilo¶ci 104 km w ci±gu miesi±ca, obejmuj±cych np. przewóz uczniów na dodatkowe zajêcia, spektakle, wycieczki szkolne, basen itp. Realizacja dodatkowych kursów bêdzie nastêpowa³a w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego jednorazowo lub sukcesywnie na podstawie pisemnego zlecenia skierowanego do Wykonawcy, na co najmniej 3 dni przed planowanym kursem.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie kierowców

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie opiekunów

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastêpczego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

11.1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który:
11.1.1. spe³nia warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, tj.
11.1.1.1. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U.2019 poz. 2140) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne zezwolenia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020 poz. 220).
11.1.2. Spe³nia warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku.
11.1.3. spe³nia warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.
11.1.3.1. dysponuje przynajmniej czterema w pe³ni sprawnymi technicznie autobusami o liczbie minimum 55 miejsc siedz±cych ka¿dy, które to autobusy spe³niaj± warunki, które s± wymagane dla autobusów szkolnych okre¶lone w § 22 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz.U.2016.2022 t.j. ze zm.)
11.1.3.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje kierowcami posiadaj±cymi prawo jazdy kategorii D, wa¿ne badania lekarskie i inne wymagania okre¶lone ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140) wymagane do ¶wiadczenia us³ug objêtych niniejszym postêpowaniem, w liczbie co najmniej trzech. Ka¿dy z kierowców musi posiadaæ co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe jako kierowca.
UWAGA: Zamawiaj±cy wymaga, aby te same osoby ¶wiadczy³y pó¼niej us³ugi objête przedmiotem zamówienia, z zastrze¿eniem mo¿liwo¶ci zmiany tych osób na warunkach okre¶lonych w umowie.
11.1.3.3. zrealizowa³ w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 us³ugê polegaj±c± na regularnym przewozie osób przez co najmniej 4 kolejne miesi±ce, o ³±cznej warto¶ci co najmniej 70.000 z³ brutto.
UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, za³±czy podmiotowe ¶rodki dowodowe zawieraj±ce kwoty wyra¿one w walutach innych ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy przeliczy je na z³oty polski wed³ug ¶rednich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano podmiotowy ¶rodek dowodowy. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano podmiotowy ¶rodek dowodowy, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia wed³ug kursu ostatnio og³oszonego przed dniem, w którym wydano podmiotowy ¶rodek dowodowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 12.2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ sk³adania:
12.2.1. zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2011 roku o transporcie drogowym (Dz.U.2019 poz. 2140) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne zezwolenia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020 poz. 220) – w zakresie potwierdzaj±cym spe³nienie warunku okre¶lonego w pkt. 11.1.1.1
12.2.2. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu – w zakresie potwierdzaj±cym spe³nienie warunku okre¶lonego w pkt. 11.1.3.3
12.2.3. wykaz narzêdzi (pojazdów) dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – w zakresie potwierdzaj±cym spe³nienie warunku okre¶lonego w pkt. 11.1.3.1
12.2.4. wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o prawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzaj±cym spe³nienie warunku okre¶lonego w pkt. 11.1.3.2

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

13.1. Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

11.2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
11.2.1. Szczególny sposób spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - nie dotyczy.
11.2.2. Szczególny sposób okre¶lenia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – nie dotyczy.
11.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.2.4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 11.1.1.1 SWZ. jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
11.2.5. Do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie stosuje siê odpowiednio przepisy dotycz±ce Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zastosowania formy pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy, poza sytuacjami przewidzianymi w art. 455 ustawy PZP, dopuszcza zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie:
1) terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy uniemo¿liwiaj±cych ¶wiadczenie us³ug, w zakresie odpowiadaj±cym terminowi, w którym ¶wiadczenie us³ug nie by³o mo¿liwe;
2) w sytuacjach, w zakresie i na warunkach, o jakich mowa w art. 15r ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych;
3) zakresu wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcê na skutek obni¿enia lub braku finansowania zamówienia, w zakresie wynikaj±cym z obni¿onego finansowania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ezamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

10.1.1. Z postêpowania wyklucza siê wykonawcê, wobec którego zachodz± przes³anki wykluczenia z postêpowania okre¶lone w art. 108 ust. 1 PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.