eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowosiółki Dydyńskie › "Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach w 2022 roku" - Warzywa, owoce, jaja



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach w 2022 roku” – Warzywa, owoce, jaja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650958636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Huwniki 127

1.5.2.) Miejscowość: Nowosiółki Dydyńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-743

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16671 94 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpshuwniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpshuwniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.powiat.przemysl.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach w 2022 roku” – Warzywa, owoce, jaja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48845812-7532-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00255102/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa Artykułów Spożywczych dla DPS Huwniki na rok 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019849/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.26.2.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach na terenie gminy Fredropol w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. w tym: Warzywa, owoce, jaja
Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były z częstotliwością nie mniejszą, niż:
– Warzywa, owoce, jaja – 2 razy w tygodniu;
12.3. Warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zostaną zawarte odrębnie według stawek określonych w odpowiednich formularzach cenowych dotyczących danego zadania będącego częścią zamówienia.
12.3.1. Dostawy przedmiotu zamówienia / poszczególnych części zamówienia / odbywać się będą sukcesywnie na podstawie składanych telefonicznie lub drogą elektroniczną zamówień uwzględniających ilość i asortyment.
Przyjęcie towaru następować będzie w siedzibie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i jakości dostarczonej partii towaru w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 12:00;
1) przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie
zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych przez upoważnioną osobę Zamawiającego.
12.4. Oferowane produkty a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w:
1) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154)

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221200-8 - Warzywa owocowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74212,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74212,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74212,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U KERIM-STANMIRPOL Sprzedaż Hurtowa Owoców i Warzyw Mirosław Świecarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792-196-31-97

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Getta 63

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74212,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.