eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oKompleksowa dostawa paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E)



Og³oszenie z dnia 2021-11-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
(gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302563

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2628800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpskolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpskolo.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
(gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-707fcf44-4cf7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00282922

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00280618/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± w jêzyku polskim przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do: Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lane w Regulaminie nimiPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: sekretariat@dpskolo.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy w przypadku awarii mini portalu dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail sekretariat@dpskolo.pl Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 31.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
31.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Spo³ecznej w Kole, ul. Poniatowskiego 21, 62-600 Ko³o.
31.1.2. W sprawie ochrony swoich danych osobowych mo¿e Pan/Pani kontaktowaæ siê z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych, e-mail:sekretariat@dpskolo.pl
31.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E)”prowadzonym w trybie podstawowym,
31.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu ustawê Pzp,
31.1.5. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
31.1.6. Niezale¿nie od postanowieñ ppkt31.1.5. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
31.1.7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
31.1.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
31.1.9. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
31.1.10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
31.1.11. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.372.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dostawa paliwa gazowego wraz z us³ug± dystrybucji do obiektów Zamawiaj±cego, tj. Domu Pomocy Spo³ecznej w Kole, ul. Poniatowskiego 21, 62-600 Ko³o - wynosz±ca dla zamówienia planowanego 950 160kWh w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.
4.2. Gaz grupy E powinien byæ dostarczony ca³odobowo do punktów zdawczo – odbiorczych, wymienionych w za³±czniku nr 1 do SWZ, którym jest zespó³ urz±dzeñ gazowych s³u¿±cych do przy³±czenia sieci wewnêtrznej, bêd±c± w³asno¶ci± Zamawiaj±cego z sieci± gazow± operatora systemu.
4.3. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia standardów jako¶ci obs³ugi Zamawiaj±cego zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. Winien zapewniæ ci±g³o¶æ dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach za wyj±tkiem sytuacji opisanych w ustawie Prawo energetyczne, IRIESD, taryfie i posiadaæ rezerwê gwarantuj±c± ci±g³o¶æ dostaw.
4.4. W³asno¶æ paliwa gazowego przechodzi na Zamawiaj±cego po dokonaniu pomiaru na wyj¶ciu z gazomierza.
4.5. Wielko¶æ zu¿ycia gazu dla zamówienia wynosi 950 160kWh w ci±gu 12 miesiêcy dla obiektów wymienionych w za³±czniku nr 1 do SWZ. Zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjête zosta³o na podstawie historycznego zu¿ycia paliwa gazowego i mo¿e odbiegaæ od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego, bowiem nie mo¿na z góry ustaliæ ilo¶ci paliwa gazowego, które zostanie dostarczone Zamawiaj±cemu. Ilo¶æ zamówienia nie stanowi ze strony Zamawiaj±cego zobowi±zania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilo¶ci i w ¿adnym razie nie mo¿e byæ podstaw± jakichkolwiek roszczeñ ze strony Wykonawcy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesy³ gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium ceny oferty brutto za realizacjê przedmiotu zamówienia obliczonej przez Wykonawcê zgodnie zobowi±zuj±cymi przepisami prawa, zasadami okre¶lonymi w Rozdziale 16 SWZ i podanej w formularzu ofertowym (wzór –wg za³±cznika nr 3 do SWZ).
17.2. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê z najni¿sz± cen±, w¶ród ofert nie odrzuconych i wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni z postêpowania o udzielenie zamówienia.
17.3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %.
17.4. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku - je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpna) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
17.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w ustawie Pzp oraz w niniejszej SWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w og³oszeniu o zamówieniu i SWZ kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie,
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) wykonawca winien posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwem gazowym, na podstawie koncesji wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne,
b) w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o zamówienie warunek z ppkt a) zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane,
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie,
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

9.6. Wraz z ofert± stanowi±c± Za³±cznik nr 3 do SWZ (formularz ofertowy) wykonawca sk³ada:
9.6.1. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków w postêpowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 i 7 SWZ – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ,
9.6.2. pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych. Warunek ten dotyczy równie¿ odpowiednio osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pe³nomocnictwo to musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty. Umocowanie wymagane jest na ka¿dym etapie prowadzonego postêpowania,
9.6.3. o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy),
9.6.4. zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
8.1.1. nie podlegaj± wykluczeniu,
8.1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez zamawiaj±cego.
8.2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum wykonawców, spó³ki cywilne).Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty.
8.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 8.2. wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
8.4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (o¶wiadczenie wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z tre¶ci± art. 455 ust. 1 pkt 1) i ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w zakresie:
1.1. zmiany ceny jednostkowej netto za paliwo gazowe wy³±cznie w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania gazu podatkiem akcyzowym, o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tej stawki,
1.2. zmiany ceny jednostkowej za paliwo gazowe brutto, stawki abonamentowej brutto oraz stawek dystrybucyjnych brutto wynikaj±cej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tej stawki,
1.3. zmiany przepisów prawa energetycznego lub innych obowi±zuj±cych w sprzeda¿y, obrocie i dystrybucji paliwa gazowego, maj±cych zastosowanie do umowy,
1.4. zaistnienia okoliczno¶ci (technicznych, gospodarczych, prawnych itp.), których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy - zmiany te mog± spowodowaæ zmianê ilo¶ci PPG, grupy taryfowej, warto¶ci zawartej Umowy lub danych nabywcy, odbiorcy, p³atnika.
1.5. zmian spowodowanych si³± wy¿sz± uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym przez si³ê wy¿sz± Strony rozumiej± zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, ale zawsze o charakterze zewnêtrznym w stosunku do cz³owieka, zdarzenie niemo¿liwe (lub prawie niemo¿liwe) do przewidzenia, zdarzenie, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, w szczególno¶ci dzia³ania si³ przyrody (np. powodzie, trzêsienia ziemi, huragany), zaburzenia ¿ycia zbiorowego (dzia³ania wojenne, zamieszki wewnêtrzne, strajk, epidemie), akty w³adzy pañstwowej (akty w³adzy ustawodawczej lub administracyjnej, które czyni± niemo¿liwym wykonanie danego zobowi±zania) – zmiany te mog± spowodowaæ zmiany te mog± spowodowaæ zmianê ilo¶ci PPG, grupy taryfowej lub warto¶ci zawartej Umowy,
1.6. zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych odnosz±cych siê do praw i obowi±zków Stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywo³uj±cych niezbêdn± potrzebê zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym regulacji prawnych, na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych - zmiany te mog± spowodowaæ zmianê ilo¶ci PPG, grupy taryfowej lub warto¶ci zawartej Umowy,
1.7. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
2. Zmiana postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ tylko za zgod± obu jej Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do Umowy, sporz±dzonego przez Zamawiaj±cego, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany za wyj±tkiem zmian wskazanych w ust. 1 pkt 1.1.-1.2., które to zmiany nastêpuj± automatycznie z dniem wej¶cia w ¿ycie zmienionych przepisów.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w umowie okre¶lone jako nieistotne:
3.1. zmiany miejsca realizacji umowy pod warunkiem, ¿e nowa lokalizacja bêdzie spe³nia³a wymagania okre¶lone w SWZ,
3.2. zmiany danych teleadresowych stron umowy lub innych danych zawartych w rejestrach publicznych.
4. O zmianach danych okre¶lonych w ust. 3 pkt 3.1.-3.2. powy¿ej Strony (Odbiorca/Wykonawca) bêd± siê informowaæ niezw³ocznie w formie pisemnej lub elektronicznej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.