Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00218625/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Konopnickiej w Pniewach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Konopnickiej w Pniewach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b83289c3-f3c5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051405/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa ulicy Konopnickiej w Pniewach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZT.271.2.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Konopnickiej w Pniewach.
Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty drogowe:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
roboty pomiarowe - trasa dróg w terenie równinnym – 1 km,
inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 1 kmpl.,
rozebranie krawężników / obrzeży na ławie betonowej – 140,00 m,
rozebranie nawierzchni z kostki brukowej / trylinki / płytek wraz z podbudową – 105,00 m2,
cięcie nawierzchni bitumicznej – 11,00 m,
załadunek materiałów z rozbiórki – 52,94 m3,
transport materiałów z rozbiórki na składowisko Wykonawcy wraz z ewentualnymi kosztami utylizacji – 52,94 m3,
2) roboty ziemne:
roboty ziemne koparką przedsiębierną 0,60 m3 w gruncie kat I-IV – 635,00 m3,
załadunek nadmiaru gruntu z wykopu – 635,00 m3,
transport nadmiaru gruntu z wykopu na składowisko Wykonawcy wraz z ewentualnymi kosztami utylizacji – 635,00 m3,
3) podbudowy:
mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża – 1580,00 m2,
wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr. 15cm /z zakupem materiału/ - nawierzchnia z płyt PDTP oraz kruszywa łamanego 0/31,5mm – 1215,00 m2,
podbudowa z betonu C3/4 gr. 15cm – jezdnia – 105,00 m2,
nawierzchnia poboczy oraz przestrzeni między płytami z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 16 cm – 810,00 m2,
podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 25 cm – jezdnia – 105,00 m2,
podbudowa z chudego betonu C6/8 gr. 20cm - materiał dowieziony – zjazdy – 80,00 m2,
podbudowa z chudego betonu C6/8 gr. 10cm - materiał dowieziony – chodnik – 180,00 m2,
4) elementy ulic:
obrzeże betonowe 30x8cm – 105,00 m,
ława pod obrzeża betonowa z oporem z betonu C12/15 – 5,25 m3,
opornik betonowy wtapiany 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 40,00 m,
ława pod opornik betonowa z oporem z betonu C12/15 – 2,40 m3,
krawężnik betonowy 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 130,00 m,
ława pod krawężnik betonowa z oporem z betonu C12/15 – 10,40 m3,
5) nawierzchnie:
mechaniczne oczyszczenie wraz ze skropieniem nawierzchni
asfaltem – 105,00 m2,
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 8cm – 105,00 m2,
mechaniczne oczyszczenie wraz ze skropieniem nawierzchni
asfaltem – 105,00 m2,
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm – 105,00 m2,
nawierzchnie z kostki betonowej szarej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – chodnik – 180,00 m2,
nawierzchnie z kostki betonowej grafitowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – zjazdy – 80,00 m2,
nawierzchnia z płyt drogowych betonowych typu PDTP gr. 16cm – 405,00 m2,
6) roboty w zakresie regulacji ruchu:
regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych – 2 szt.,
regulacja pionowa zaworów – 5 szt.,
7) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych:
humusowanie wraz z wykonaniem trawników dywanowych
siewem – 250,00 m2.
Szczegółowy zakres robót został wskazany w dokumentacji, przedmiarze robót oraz STWiOR.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wszystkie czynności potrzebne do realizacji zadania, w tym w szczególności:
geodezyjne czynności pomiarowe, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
udział osób uprawnionych do pełnienia indywidualnych funkcji w budownictwie, do kierowania robotami w branży drogowej,
zapewnienie dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze objętej inwestycją. W przypadku roszczeń właścicieli nieruchomości, związanych z brakiem możliwości dojazdu, na Wykonawcy ciąży obowiązek ich zaspokojenia,
zawiadomienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o zakończeniu budowy, dla zakresu objętego pozwoleniem na budowę,
wykonanie dokumentacji odbiorowej zgodnie z projektem umowy.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane
w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano- wykonawczy, przedmiar robót oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że
w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy
w sprawie zamówienia publicznego i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.
Nieumieszczenie w ofercie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów
i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały
i urządzenia wynikające z dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619011,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619011,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619011,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881005879
7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 18G
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Graeb Przedsiębiorstwo Drogowe -Graeb Grzegorz
jakie przetargi wygrała firma
Graeb Przedsiębiorstwo Drogowe -Graeb Grzegorz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619011,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI PNIEWY
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- Remont drogi wojewódzkiej nr 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 0+100 do km 5+143, odcinek Łąck - Zdwórz - nr postępowania 118/24
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Poprawa bezpieczeństwa i warunków życia mieszkańców byłego PGR poprzez przebudowę dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.