eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Przebudowa ulicy Konopnickiej w Pniewach



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Konopnickiej w Pniewach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Konopnickiej w Pniewach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b83289c3-f3c5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051405/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa ulicy Konopnickiej w Pniewach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZT.271.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Konopnickiej w Pniewach.
Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty drogowe:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
 roboty pomiarowe - trasa dróg w terenie równinnym – 1 km,
 inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 1 kmpl.,
 rozebranie krawężników / obrzeży na ławie betonowej – 140,00 m,
 rozebranie nawierzchni z kostki brukowej / trylinki / płytek wraz z podbudową – 105,00 m2,
 cięcie nawierzchni bitumicznej – 11,00 m,
 załadunek materiałów z rozbiórki – 52,94 m3,
 transport materiałów z rozbiórki na składowisko Wykonawcy wraz z ewentualnymi kosztami utylizacji – 52,94 m3,
2) roboty ziemne:
 roboty ziemne koparką przedsiębierną 0,60 m3 w gruncie kat I-IV – 635,00 m3,
 załadunek nadmiaru gruntu z wykopu – 635,00 m3,
 transport nadmiaru gruntu z wykopu na składowisko Wykonawcy wraz z ewentualnymi kosztami utylizacji – 635,00 m3,
3) podbudowy:
 mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża – 1580,00 m2,
 wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr. 15cm /z zakupem materiału/ - nawierzchnia z płyt PDTP oraz kruszywa łamanego 0/31,5mm – 1215,00 m2,
 podbudowa z betonu C3/4 gr. 15cm – jezdnia – 105,00 m2,
 nawierzchnia poboczy oraz przestrzeni między płytami z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 16 cm – 810,00 m2,
 podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 25 cm – jezdnia – 105,00 m2,
 podbudowa z chudego betonu C6/8 gr. 20cm - materiał dowieziony – zjazdy – 80,00 m2,
 podbudowa z chudego betonu C6/8 gr. 10cm - materiał dowieziony – chodnik – 180,00 m2,
4) elementy ulic:
 obrzeże betonowe 30x8cm – 105,00 m,
 ława pod obrzeża betonowa z oporem z betonu C12/15 – 5,25 m3,
 opornik betonowy wtapiany 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 40,00 m,
 ława pod opornik betonowa z oporem z betonu C12/15 – 2,40 m3,
 krawężnik betonowy 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 130,00 m,
 ława pod krawężnik betonowa z oporem z betonu C12/15 – 10,40 m3,
5) nawierzchnie:
 mechaniczne oczyszczenie wraz ze skropieniem nawierzchni
asfaltem – 105,00 m2,
 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 8cm – 105,00 m2,
 mechaniczne oczyszczenie wraz ze skropieniem nawierzchni
asfaltem – 105,00 m2,
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm – 105,00 m2,
 nawierzchnie z kostki betonowej szarej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – chodnik – 180,00 m2,
 nawierzchnie z kostki betonowej grafitowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – zjazdy – 80,00 m2,
 nawierzchnia z płyt drogowych betonowych typu PDTP gr. 16cm – 405,00 m2,
6) roboty w zakresie regulacji ruchu:
 regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych – 2 szt.,
 regulacja pionowa zaworów – 5 szt.,
7) roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych:
 humusowanie wraz z wykonaniem trawników dywanowych
siewem – 250,00 m2.
Szczegółowy zakres robót został wskazany w dokumentacji, przedmiarze robót oraz STWiOR.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wszystkie czynności potrzebne do realizacji zadania, w tym w szczególności:
 geodezyjne czynności pomiarowe, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
 udział osób uprawnionych do pełnienia indywidualnych funkcji w budownictwie, do kierowania robotami w branży drogowej,
 zapewnienie dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze objętej inwestycją. W przypadku roszczeń właścicieli nieruchomości, związanych z brakiem możliwości dojazdu, na Wykonawcy ciąży obowiązek ich zaspokojenia,
 zawiadomienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o zakończeniu budowy, dla zakresu objętego pozwoleniem na budowę,
 wykonanie dokumentacji odbiorowej zgodnie z projektem umowy.

Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane
w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano- wykonawczy, przedmiar robót oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że
w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy
w sprawie zamówienia publicznego i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.
Nieumieszczenie w ofercie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów
i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały
i urządzenia wynikające z dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619011,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619011,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619011,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881005879

7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 18G

7.3.4) Miejscowość: Pniewy

7.3.5) Kod pocztowy: 62-045

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619011,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.