Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218503/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00448807/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi wewnętrznej do cmentarza w m. Solec Nowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi wewnętrznej do cmentarza w m. Solec Nowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-770a9a67-d17b-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa drogi wewnętrznej do cmentarza w m. Solec Nowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 389695,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi wewnętrznej do cmentarza w m. Solec Nowy” i wymaga wykonania następującego zakresu robót:
• odtworzenia trasy w terenie na długości 105,00 mb,
• roboty przygotowawcze,
• wykonanie projektu i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
• wykonania robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje ciągu jezdnego, chodnik, krawężnik i obrzeża z odwozem nadmiaru gruntu poza teren budowy na odległość do 0,5 km,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, pod warstwy konstrukcyjne jezdni i chodnika, miejsc postojowych,
• ułożenie warstwy geowłókniny filtracyjnej, ułożenia nawierzchni z kostki brukowej pełnej szarej i kolorowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej jezdnia drogi, miejsca postojowe i kostki betonowej szarej gr. 6 cm pod chodnik
oraz ułożenia płyt ażurowych,
• ustawienia krawężników betonowych wtapianych 10x25cm, na ławie betonowej z oporem, obrzeży betonowych 30x8 na ławie betonowej, krawężników betonowych 15x22 na ławie betonowej z oporem,
• wykonanie odwodnienia drogi, ułożenie rur drenarskich w wykopach, ułożenie rur kanalizacyjnych w wykopach, montaż studzienek ściekowych i skrzynek rozsączających,
• ustawienia oznakowania pionowego, regulacja zaworu wodociągowego, plantowanie poboczy, umocnienie skarp geokratą,
• wykonanie geodezji powykonawczej, badań polowych/ laboratoryjnych.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: „MS-DROG. Projekty, nadzory, realizacje branży drogowej” mgr inż. Mateusz Sita - Załącznik nr 9 do SWZ.
3.3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.5. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz sporządzenie projektu organizacji ruchu, ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312295,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573737,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312295,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QBRUK Krzysztof Kubicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881738599
7.3.4) Miejscowość: Glinno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312295,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.